Ella POV:
Mă trezesc din cauza telefonului care sună de mai bine de 10 minute. Răspund fără să mă uit, fiindcă deja ştiu cine este atât de insistent
-Bună dimineaţa iubito. îl aud şi aşa adormită cum sunt îi simt zâmbetul pe buze
-Hm neaţa.
-Dormeai? spune surprins dar ştie că dormeam
-Nuu! Doar visam că mă pupam cu Brad Pitt. zic tachinându-l
-A da? Hai să intru şi eu în visul tău să îl ucid! Tu eşti doar a mea! accentuează ultima frază
-Of, cât e ceasul??
-E 9 jumătate iubire.
-Unde eşti?
-Sunt pe balcon, mă gândeam la tine.
-Eşti un idiot.
-Care te iubeşte.
-Şi eu.
-Trezestete, fă un duş mănâncă ceva şi vin după tine la 11, bine?
-Bine. mormăi gata să adorm
-Dacă nu eşti gata jur că te muşc de gât! cum aud cuvintele lui mă ridic instant din pat
Îi închid şi merg în baie, mă bag la duş iar după ce am terminat duşul îmi fac rutina.
Să mă îmbrac acum sau după ce mănânc?
După!
Îmi iau un tricou larg şi cobor jos. Îmi pun cereale într-un bol, apoi torn laptele. Încep să mănânc liniştită uitându-mă la Tv, la desene. Cum am terminat pun bolul în ghiuvetă şi urc înapoi în camera mea.
Stau în faţa dresing-ului şi am dilema fetelor: Cu ce să mă îmbrac?
Stau de mai bine 5 minute şi nu ştiu cu ce să mă îmbrac. Până la urmă îmi aleg o pereche de blugi scurţi(decenţi), un tricou larg, şi îmi iau tenişii. Îmi împletesc părul în două codiţe, mă dau cu rimel, îmi fac două codiţe şi când să mă dau cu ruj renunţ. Îmi iau telefonul şi portofelul, mai trag o privire în oglindă şi sunt mulţumită de mine.
Mergem la mall şi arăt bine pentru o rundă de shopping.
Săptămâna viitoare mergem la o petrecere şi o să-i cunosc părinţii lui Mike. Sper să mă placă.. Nu sunt un model de fată de om de afaceri, am avut o scăpare, dar nu am făcut-o cu nici unul.
Dar după 7 refuzuri am devenit o "curvă". Dar cum e vorba aia:"Când vulpea nu ajunge la struguri spune că sunt acrii."
Băieţii cred că pot avea orice fată, iar eu sunt scârbită de astfel de "specimene". Dar Mike e diferit, simt că mă iubeşte, şi nu doar pentru inocenţa mea, mă iubeşte pentru că şi eu îl iubesc. Şi nu este o "iubire adoleşcentină", nu. Este o iubire adevărată, una care nu se pierde într-o lună.
Cred că sunt cam siropoasă, dar el a fost primul băiat care iam spus asta şi simt acest lucru. Îl iubesc pe acel idiot care mia ieşit în cale din întâmplare.