Capitolul 13

7.9K 325 11
                                    

-Totul a început de când eram un mic puștan, tata era în viață iar mama era cea mai fericită pe atunci. Dar cu toate astea, tata era invidiat din tot sufletul de Victor, care era gelos că tata este cu mama, chiar și pe mine mă ura. Tata mereu ma învățat să fiu tare și să trec peste toate și cel mai important, dacă găsesc o femeie diferită să o iubesc și să nu o las orice-ar fi și oricât aș aștepta să mă accepte.
Mergeam mereu cu el lângă lac, îmi spunea povești, ma învățat chiar și să trag cu pistolul și mă ducea mereu la lupte și la sala. Dar într-o zi a plecat cu mașina și nu s-a mai întors, mama a fost distrusă la fel ca și mine dar eu trebuia să fiu tare pentru ea, iar ea n-a mai acceptat alt barbat în viața ei și pentru asta o iubesc extrem de mult.
Am aflat cine a fost cauza morții tatei și am jurat să mă răzbun, să-l ucid încetul cu încetul și să simtă durerea pe care am simțit-o eu când am rămas fără tata. Am devenit un adevarat golan la 17 ani, la școală toți se fereau de mine și de gașca mea, eram niște teroriști, ne ocupam cu droguri și trafiv de arme. Cu poliția mereu aveam conflicte, dar de ceva timp suntem liniștiti. De când te-am cunoscut pe tine am învățat cum e să îți faci griji pentru cineva și sa-ți pese, m-am liniștit cu toate târfele și cluburile, de o lună nu am ieșit din curte dacă mă crezi. Abar n-ai câte griji mi-am făcut pentru tine dar am stat ascuns că să te protejez și pe tine dar și pe mine, azi te-am chemat să discutăm chiar dacă asta însemna să fii în pericol și să aduci atacatorii aici. Uite îmi cer mii și mii de scuze pentru tot.
Vreau să știi că țin la tine și m-am schimbat foarte mult de când te-am cunoscut pe tine, sper să nu pleci de lângă mine..

-Nu o să plec. Niciodată ! spune și simt cum picături fierbinți îmi cad pe piept, o ridic și văd că plângea, o strâng la pieptul meu și stau așa până se liniștește


*******


-Rachel !! strigă Jessica de la parter

-Da Jesss !! strigă prințesa de pe mine de la piept înapoi la ea

-Haide trebuie să plecăm.

-Binee, vin acum. cum spune asta chiar că aș vrea să o leg de pat pe Rack și să nu mai plece de aici dar cum nu pot face asta

-Când o să mai vii ? o întreb când se ridică

-Curând. îmi zâmbește și când să plece o trag peste mine și o sărut scurt când se ridică am văzut că obrajii ei au o culoare roșiatică

-Ne vedem mâine, la școală. îi fac cu ochiul și pleacă


Îmi iau un tricou pe mine și ies pe balcon, Rack și prietena ei ies din casa și când să iasă pe poartă își întoarce privirea spre mine și îmi zâmbește iar eu îi întorc zâmbetul. Au ieșit pe poartă iar eu intru înăuntru fiindcă m-a luat frigul, cum mă trântesc pe pat aud un țipăt de fetiță așa că merg să văd ce s-a mai întâmplat.

Cum ajung în bucătărie Dorian se tăvălea pe jos de ras, Evens se ținea de burtă și era roșu la față, Luis râdea cu lacrimi iar Troy stătea pe blatul de masă cu o tigaie în mână ??


-Ce dracu aveți ?

-Troy cică a văzut un șoarece și a țipat ca o fetiță. îmi răspunde Dorian ridicându-se de jos și revenindu-și puțin

-Ah nebuno ce poziție sexy ai. spun spre Troy și-mi musc buza inferioară acesta făcând o față demnă de pozat și de postat pe insta

-Esti gay ? spune cu o sprânceană ridicată

Golanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum