-Iubito mă dor picioarele, pot să stau în timp ce te uiţi după rochie? îl aud din spatele meu şi când mă uit în văd cum se pune pe o bancă
-Bine. răspund simplu apoi intru in magazin
Tot felul de rochii, de seară, de zi, cu pene, fără.
Dar eu caut o rochie mai mulată, chiar dacă nu sunt un fotomodel, dar arăt bine, fac sală de la 15 ani iar rezultatele sunt foarte vizibile. Am un bust generos, o talie subţire, iar fundul e bombat. Nu arăt nici ca un model cu talia de 90, dar arăt destul de bine.
Văd o rochie neagră, mulată din dantelă, e lungă şi foarte elegantă. O iau şi merg într-o cabină de probă. Ştiu că mi-am cumpărat una acum ceva timp şi una roşie, dar m-am răzgândit.
Îmi dau hainele jos şi o îmbrac, arăt atât de..atât de elegantă. Mă schimb în hainele mele şi merg hotărâtă să o cumpăr. După ce îmi pune rochia într-o pungă ies din magazin şi îl găsesc pe iubitul meu stând de vorbă la telefon. Când mă vede îmi zâmbeşte, merg rapid la el şi când mă uit cu cine vorbeşte scria "tata".
-Da tată e cu mine. La mall. Da m-a oboşit rău. Tată vorbim când ajung acasă, Nu uita că mâine e petrecerea. Sigur tată. închide şi mă priveşte
-Ce a spus? întreb curioasă
-Că te salută iar mama aşteaptă să îşi cunoscă nora. zice apoi mă sărută
-Haide să mergem acasă. spun cum rup sărutul
Mergem la maşina lui, punem cumpărăturile în porbagaj şi urcăm, o linişte se lasă în maşină şi încep să mă gândesc. Oare de ce sunt atât de supărată? E vară, e cald, dar nu am mers nici unde. Mama a spus că mâine mergem la salon, adică eu am părul creţ şi nu ştiu ce vrea să îmi facă, machiajul v-a fi unul de seară dar în acelaşi timp simplu. Kevin vine azi acasă iar duminică v-a pleca din nou până la sfârşitul verii.
-Iubito eşti bine?
-Da, doar mă gândeam la Kevin, azi vine acasă.
-Să înţeleg că o să te sun diseară sau îţi dau un mesaj şi ne vedem mâine la petrecere?
-Da iubire. spune iar el zâmbeşte
Ajung acasă, coboară şi îmi ia bagajele, mă sărută pe buze dulce
-Le iau eu iubitule, ne vedem mâine. spun şi îmi iau bagajele
-Pe mâine iubire.
Urc în cameră şi scot rochia, o pun pe umeraş apoi mă schimb în ceva lejer şi merg în living unde dau de dragul meu frăţior. Vorbea cu tata şi era foarte serios, cum mă vede vine spre mine zâmbind şi mă îmbrăţişează