Stau în pat cu capul lipit de perete și cu Rack în brațele mele, stăm și nici unul nu scoate vreo vorbă, eu nu îmi pot scoate vorbele doctorului din minte. După ce am ajuns acasă am fugit la cea mai bună farmacie și am luat pastilele pentru prințesa mea bolnăvioară, cum am venit acasă și nu iam mai dat drumul din brațe.
O mângâiam ușor pe spate iar ea se juca cu degetele mele, stătea cu capul pe pieptul meu și îmi putea auzi bătăile inimii care nu erau tocmai liniștite din cauza gândurilor pe care le am..
Nu o pot pierde. Și în nici un caz acum. E tot ce înseamnă pentru mine fericire, ea e totul pentru mine. E un drog ce îmi face bine și care nu mă omoară. Dacă ar dispărea de lângă mine atunci merg după ea, e mai importantă decât viața mea. Ea este viața mea și fără ea eu sunt mort ! O să fiu un cadavru viu printre cei fericiți și îndrăgostiți.
-La ce te gândești ? aud vocea ei care ma făcut să tresar puțin
-La nimic iubire. o mint și o sărut pe creștetul capului
-De ce mă minți ? Ce a spus doctorul ? Nimeni nu mi-a spus nimic.. se ridică și mă privește fix în ochii
-Eu..adică..nu pot să îți spun. zic și mă ridic rapid în picioare și ies pe balcon
Mă uit spre mare și parcă îmi venea să fug în ea și să mă înec. Mai bine să mor eu decât ea. Inimile noastre sunt compatibile, dar cică riscul e prea mare. Dar mie cum îmi place să risc orice o să fac exact ca la carte ca să iasă ceva bun din asta. Și o să am și un micuț prințișor pe care îl voi crește de acolo de sus, alături de tata.
Pășesc înăuntru și o văd stând pe pat, cum mă vede mă privește lung. Merg și mă pun rapid peste ea, îi privesc fața suspicioasă apoi mă napustesc asupra buzelor ei dulci și delicate. O mușc ușor de buza inferioară și o privesc serios în ochii ei verzi și strălucitori
-Te iubesc și îmi pare rău pentru ce va urma. spun asta și îi rup tricoul de pe ea la propriu
Îmi dau tricoul jos și încep să o sărut pe gât și să o mușc puțin din când în când. Mă năpustesc peste buzele ei gălăgioase și cu mâna dreaptă încep să îi frământ sânul drept iar cu cealaltă să îi mângâi spatele primind în schimb vibrații scurte. Îi îngropam gemetele în săruturi apăsate și lungi. Boxeri îmi deveneau tot mai strâmți de la umflătura ce devenea tot mai "mare".
O sărut pe gât apoi cobor la sânul stând și îl sărut ușor lăsând cerculețe umede pe el. Cobor cu săruturi umede pe abdomen și tot mai jos până la boxeri, îi apuc cu dinții și îi dau jos rapid. Îmi dau pantalonii jos și mă poziționez la intrarea "paradisului" dar boxeri îmi împiedicau visul. Mă apăs peste zona ei mică și fierbinte. O sărut rapid pe buze și îmi dau boxeri jos, mă poziționez și când intru în ea gemete puternice îi părăsesc gura. Mă aplec peste ea și încep să o sărut pe buze în timp ce mână mea stângă era ocupată cu sânul ei stâng.
Fac mișcări lente apoi măresc ritmul și mă mai mișc din când în când în ea. Când să îmi dau drumul nu am mai ieșit din "paradis" și mi-am dat drumul în interiorul ei încins și ud, semn că ne-am dat drumul în același timp. Mă pun pe spate iar ea peste mine, trag un cearșaf peste noi iar ea mă sărută ușor muscându-mă de buza inferioară cu blândețe. Își pune capul pe pieptul meu cald, o sărut pe creștetul capului apoi încep să o mângâi ușor pe spate, ea jucându-se ca un copil mic cu degetele mele.
Zâmbesc trist când mă gândesc că zilele noastre de fericire ne sunt numărate iar eu nu voi mai fi lângă ea. Dar inima mea îi va aparține mereu, orice ar fi va fi prințesa mea.
Sper ca totul să îmi iasă, sunt sigur că nu va rezista la naștere și sunt mai mult ca convins că îi va ceda fix atunci. Nu voi risca, sper ca "lichidul de bebe" să funcționeze și să-şi facă efectul repede. Sper..
O prind de mână și îmi împleticesc degetele între ale ei. Îi sărut mâna tandru apoi o pun frumos pe pieptul meu și stăm așa ceva timp. Îmi ridic capul și observ că a adormit. O sărut pe frunte apoi dau să mă ridic din pat cu mare grijă ca nu cumva să o trezesc pe micuța din brațele mele.
Reușesc să mă ridic, mă îmbrac cu o pereche de boxeri și pantaloni scurți apoi ies prin întunericul nopții pe ușă și merg la parter. În drum spre bucătărie aud sunete ciudate din camera lui Dorian și a lu Troy.
Ignor sunetele și merg pe scări, cum ajung la parter merg fix spre bucatarie, cum ajung aprind lumina și mă uit prin jur. Văd doar curățenie, și niște țigări pe masă. Îmi iau una din pachet și o aprind rapid. Încep să trag fumul "calmant" în mine apoi îl dau afară, o sting imediat când realizez că îmi afectează corpul și mai important vreau că inima ăsta blestemată nu va mai fi a mea.
Am 19 ani degeaba, nu vreau să mai trăiesc și îmi dau viața pentru fata pe care o iubesc mai mult decât orice. Știu că va suferi după ce nu voi mai fi, dar nu am de ales, nu vreau un copil cu o mamă sub doi metri sub pământ.
Nici un caz așa ceva !
Mă uit la ceas și văd că bate mai mult de oră unu dimineața, merg pe scări și cum ajung în fața ușii trag aer în piept o deschid încet. O văd pe Rack dormind pe partea dreaptă, merg și mă așez lângă ea pe pat, o iau ușor în brațe și o sărut pe umărul ei dezgolit. Se lipește de mine și realizez că e goală, gol goluță. Mă înveleșc instant dar îmi revin în fire rapid și încerc să adorm.
Ea fiind în brațele mele îmi e ușor și reușesc să adorm destul de repede..