Ezt a részt Bora1611 kérte!
Remélem tetszenifog! 💋
______________________________________
Jisung szemszöge:-Jisung gyere enni!- ordibált fel a szobámba anyám.
-Mindjárt megyek!- kiáltottam vissza miközben a böröndöm probáltam össze zárni.
-Jaj akkor baszodj meg!- mondtam majd bele rúgtam a böröndbe és inkább le mentem enni.
-Várod már, hogy induljunk nyaralni?- kérdezzte anyum izgatottan.
-Igen de az a retkes börönd nem akkar engedelmeskedni!- mondtam teli szájjal dűhösen.
-Majd akkor segítek!- mondta anya majd meg simogatta a fejem.
Gyorsan be faltam a reggelim és mentem vissza a böröndel harcolni.Kb 10 perc útán sikeresen össze tudtam húzni.
Be pakoltúk a böröndöket a csomagtartóba majd meg indultunk.
Apukám vezett anyum az anyosüllesen navigált én meg hátúl zenét hallgatom.
2-szer meg is álltunk az útközben.
Majd egy olyan 5 óra utazás útán meg is érkezztűnk.
Apa a fél utatt végig káromkodta a forgalom miatt.A szálás nagyon szép volt és a környék se volt csúnya.
Az nap el mentűnk még egyett sétálni is.
Ki is nézztűnk a kávézótt ahol majd másnap be fogunk menni reggel.
Vissza érve a szállásra a böröndömböl ki kerestem a fürdös cuccom és a pizsomám és mentem is fűrdeni.
Szerencsére nekem egy kűlön szobám volt mert eleve egyben csak 1 francia ágy van.
Szoval tiszta luxus volt számomra egyedűl lenni.Másnap kb 8 körűl kelltem és ahogy észre vettem anyaék nem kelltek még fel mert nem írtak vagy hívtak, hogy felkelltek volna.
El kezdten a telefonom nyomkodni majd egy fél óra múlva kimásztam az ágyamból és inkább össze szedtem magam a napra.
Kb egy fél tíz kőrűl anyáékkal el mentűnk abba a kávézóba amit láttunk.Nem volt messze egy ilyen 10 perc séta útán ott is voltunk.
Belülről is ugyan olyan szép volt mint kivűlröl.
Le ülltűnk egy asztalhoz és egy pincér már oda is jött hozzánk.
-Mint adhatok!- mondta mosolyogva.
Így közelebbröl meg nézve nagyon szép. Barna szemmei és haja van.
Lászik rajta, hogy edzhet mert a karjai nem pálcikákbol vannak.
De annyire el bambultam, hogy észre se vettem, hogy engem nézz és kéri mit szeretnék rendelni.
-J-Ja ömm egy iced americanot kérnék széppen!- mondtam kicsit piroskás arcal.
-Rendben!- mondta megint mosolyogva és el ment.Egy olyan 10-12 perc múlva meg is hozzta amiket kértűnk.
Amikor az enyémet adtam oda akkor egy cetli a pohárra rá volt tapasztva és egy instragram név volt rajta.
"Ha gondolod írj rám! ;)"
Amikor el olvastam gyorsan el tettem a papir darabkát.
Amíg apa el ment fizetni anya meg el ment a mosdoba gyorsan meg kerestem instán azt a pincért.
Sajnos privát volt a fiókja szoval meg kellet várnom amíg el fogadja a kérésemet.
Alíg vàrtam és már vissza is igazolta a kérésem.
De addig a szülleim vissza értek és indultunk is.Az nap még el mentűnk vásárol ezt-azt majd mentűnk vissza a szállásunkra.
Este fele eszembe jutott, hogy az a pincér meg adta az instáját és gondoltam kicsit le stalkolom.
Kis idő útán meg tudtam, hogy Lee Minhonak hívják és 25 éves.
Szoval csak 2 év van köztűnk ami nem is rossz.Mikor már meg fürödtem és vissza mentem láttam, hogy rám üzzent.
_Lee.Minhoe_
Szia!Jisungieeee
Oh szia!_Lee.Minhoe_
Láttam mennyire nézztél a kávézóban! 😏Jisungieeee
Akkor rosszul láttad...!_Lee.Minhoe_
Van kedved majd meg ismerkedni?
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!