״הרכבים מלאים בחיילים בדרכנו אל האזור של הקרטל הקולומביאני, המטרה ברורה וכל אחד ואחד יודע מה מצופה ממנו לעשות.
לאס וגאס היא עיר הלילה והאורות וכמו שאומרים מה שקורה בואגס נשאר בואגס אז לא הפעם, מה שיקרה הלילה בוגאס יהרוס את הקרטל עד היסוד כך שכולם ידעו וישמעו שמי שמנסה להתעסק איתי ישא בתוצאות...״
...
מתאו:
הלילה הוא ערב חג ורוב סגל הקרטל יהיה עסוק בחגיגות יום הולדתו של פאולו קרדונה, ראש הקרטל לשעבר ואביו של לואיס.
הם בטוחים בשקט, בטוחים מידי בכוח שלהם שלא חושדים בכך שנתקוף אחרי מה שהם עשו ופה הטעות.
העיניים שלנו עליהם לעולם לא ירדו למרות התקיפה, עקבנו אחרי כל צעד שלהם לא רק מבחוץ אלא גם מבפנים.
מספר חודשים כבר שאנחנו מקבלים מידע רציף על סדר יומם של כל אחד מבכירי הקרטל מלא אחרת מאשר המאהבת של לואיס.
ג׳אנה מצאה את דרכה אל מאסימו לפני כמה חודשים בשביל עזרה להשתחרר ממנו ולהגן על משפחתה ובתמורה היא תספק כל מידע שתשמע, כמובן שזה היה טוב מידי בשביל להיות נכון אך הכל התברר כשגילינו שהוא שיחק בה.
היא חשבה שהם התאהבו והייתה בטוחה שייקח אותה להיות אשתו אך זה לא קרה, קרה משהו הרבה יותר גרוע והוא הפך אותה לבובת מין מהלכת בשבילו ובשביל כל בכיריו, הוא איים וסחט אותה שיפגע במשפחתה ומאז היא כמו אסירה, שימשה בשביל מטרה אחת עד שמצאה את הכוחות לנסות לברוח והיא מצאה את החלון הזדמנויות לנסות כאשר שמעה את שמנו ברחבי האחוזה של ביתו, היא הבינה מהר מאוד שמדובר באויבים שיכולים לעזור לה להיפתר ממנו.
היא פתחה אוזניים וניסתה בדרכים לא דרכים להוציא מידע שיועיל, היא לא ידעה על התקיפה אבל ידעה כמעט הכל על המועדונים ואיך האחוזה עובדת מבפנים אז הרכבנו תכנית.
השלב הראשון היה פגיעה ברחובות, מספר חיילים הסתערבו כקולומביאנים ויצאו אל רחובותיהם בשביל לספק סחורה ״פגומה״, עמדנו מאחורי יצור מוגבל של סחורה מסוכנת אשר הורגת את האדם תוך דקות עד שעות ספורות מרגע השימוש בחומר, הרבה ״חפים מפשע״ ימותו אבל זה הכרחי כדי לערער את מעמדם.
בזמן ההסתערבות ברחובות צוותים נוספים יתפזרו במועדון בו הסחורה תסופק, לפי ג׳אנה יש 2 מועדונים עיקריים אליהם הסחורה מגיעה, שניהם נמצעים בצמוד אל החוף שם כל ערב בלי יוצא מן הכלל יש מסיבות אשר משמשות ככיסוי מושלם אל בוא הסחורה, לכן הצוותים התפזרו בין שני המועדונים במטרה לקחת את הסחורה לידנו.
והשלב האחרון הוא הרעלה...ג׳אנה משמשת כנשק מבפנים על מנת להרעיל את האוכל והשתייה במסיבה, הרעל הוא נוזל אשר מכיל חומר ההורג את הגוף מבפנים, הוא צורב את התאים וזה יהיה מוות כואב וארוך שיקרין חיצונית רק בשעות האחרונות של הבן אדם וברגע הזה נופיע אני רפאל ומאסימו עם עוד חברי צוות כהופעת אורח למסיבה...
YOU ARE READING
נסיכה קרה
Romance״על מה את חושבת?״ ״על כל זה״ אני מצביעה בעזרת ידי עלי ועליו ״זה מוזר, אתה גורם לי לפתח ציפיות למשהו שלא יעבוד״ ״ולמה זה?״ ״כי...כי אתה הפאקינג קאפו של לאס וגאס, ראש מאפיה בחיים לא חשבתי שאגיד את זה בסיטואציה בחיים שלי, אני כולה ברמנית מסכנה שעובדת ב...