🌃2024ခုနှစ် ၊ 7လပိုင်း ၊ 13ရက် ၊ စနေနေ့ ၊ ည 11နာရီခွဲအချိန်။
မြို့ပြရဲ့ မီးရောင်စုံများနဲ့အတူ လင်းထိန်နေတဲ့ လမ်းမကျယ်ကြီးထက်တွင် BMW ပြိုင်ကားလေးတစ်စီးသည် အရှိန်ပြင်းစွာဖြင့် ပြေးလွှားနေသည်။
ကားထဲမှာတော့ Repeatထားပြီး ဖွင့်လာတဲ့ Fujii Kazeရဲ့ Damnသီချင်းသံက မြင့်တက်လာတဲ့ မိုင်နှုန်းတွေအတိုင်း မြူးကြွစွာနဲ့ ထွက်ပေါ်လို့။
(A/N 02:49နားကနေ အဆုံးအထိက စာသားလေးတွေပါ။ ဒီ Damnသီချင်းက ကိုယ့်စိတ်ကို သူတပါးကလာခြယ်လှယ်တာထက် ကိုယ်ကပဲပိုင်နေရမယ်ဆိုတဲ့ ပုံစံမျိုးကလေးပါဗျ။ Self-loveဆန်လွန်းတဲ့ပုံစံမျိုးတော့လည်းမဟုတ်ပေမယ့် အချစ်နဲ့ပတ်သတ်လာရင်တော့ နှလုံးသားကခိုင်းတဲ့နောက်ကိုပဲ လိုက်မယ်လို့ ဆုံးဖြတ်ချက်ချထားတဲ့ ပုံစံမျိုးကလေးပါ။)
🎼Subete nagasu tsumori datta no ni doushita?
(Doushita, doushita?)
Nanimo kamo suteteku to kimete doushita?
(Doushita, doushita?)
Ashita nanka kuruto omowazu ni doushita?
(Doushita, doushita?)
Zenbu mada mada korekara dakara
Itsuka anta ni tadoritsuku kara, yeah🎼(အကုန်လုံးကို လွတ်ချတော့မယ်ဆိုပြီး ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ? <ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ? ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ?> အကုန်လုံးကို လျစ်လျူရှုလိုက်တော့မယ်ဆိုပြီး ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ? <ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ? ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ?> မနက်ဖြန်ဆိုတာ မရှိတော့သလိုနေနေရင်းကနေ ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ <ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ?ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ?> အကုန်လုံး အခုမှ စတင်တော့မှာမို့လို့ တနေ့မင်းကို ပြန်ပိုင်ဆိုင်လာစေရမယ်...)
🎼Damn, damn don't give a damn
Just love in my head
(Hey, little father won't u come with me?)
We'll just dancing away
From bullshits ahead
('Kay it's okay, yeah we gotta believe)🎼(Damn!Damn! ငါ့ခေါင်းထဲမှာ အချစ်ကြောင့် သေလို့မဖြစ်သေးဘူးလို့ ပြောနေသလိုပဲ။ <မင်း ငါနဲ့ မလိုက်ချင်ဘူးလား?>လို့ မေးနေသလို... ခေါင်းထဲက အရှုပ်ထုပ် အမှိုက်ထုပ်တွေကို ဒီတိုင်း အဝေးကိုလွင့်ပစ်လိုက်ကြရအောင်ကွာ။ <ဟုတ်တယ် အဆင်ပြေသွားမှာပါ။ ငါတို့ယုံထားတာပဲလေ။>)
YOU ARE READING
🖤 ❤PS One Shot Collections & Poems (COMPLETE)
FanfictionPerth Saint One Shot Collections & Poems .... My creation for babies perth saint.... I respectfully credit all the original uploaders of the photos included in my one shot collections & poems.