හතලිස්දෙවැනි කොටහා

547 69 15
                                    









" මේ ටිකද බන් ඒ මිනිහා ගැන හොයා ගත්තු දේවල් "



" දැනට ඉතින් ඔච්චරයි තමයි බන්. මේවට ඉතින් දවස් ගණන් යනවා. මේ ටික සර්ට දෙමු. "



මන් එකතු කර ගත්ත ටිකයි දමියා එක්කහු කරපු ටිකයි මේසේ ලාච්චුවට දාලා අපි ගියෙ අනිත් තුන් දෙනා හම්බෙන්න.



" උබලා දැන්ද ආවේ බන්. ලොකු සර් ඇවිල්ලා ආයේ රන්දුනු සර් එක්කලා උඩට ගියා. "

සතියක් ගියාට මොකද මන් මේ වෙනකම්ම දැක්කේ නෑ අපෙ අංශ භාර ප්‍රධානිතුමා.




"  ලොකු සර් අද ආවද මෙහෙට "


" ඔව් සර් අද ආවා. උබලා දෙන්නගේ වැඩේ ඉවරයිද නිලුවා "


" නෑ තව ටිකක් තියෙනවා "

උදේ පොලීසියේ පුහුණු වීම් වලින් පස්සේ කෙලින්ම ආවේ වැඩ කරන තැනට . හවස තියෙන දේශනේට නම් අද යන්න වෙන්නෑ වගෙ.






" බඩගිනි බන්. මට දවල්ට කන්නත් බැරි වුණා. මගෙ බත් එක නරක් වෙන්න කලින් කන්න ඕනී "

රෑ අටටත් කිට්ටු වෙලා තියෙද්දී අපි තාම  පුටු රත් කරගෙන වැඩ කරනවා. කෝකටත් කියලා මන් දවල්ට උයලා තිබ්බ බතුත් පෙට්ටියට දා ගෙන ආවා.




" මේ තව ඩිංගක් තියේ. ඒ ටික බලලම කමු නිලූ "

කෑම කාමරේට ගියපු අපි දෙන්නා මගෙ බත් එක කන්න ගත්තා. හොද වෙලාවට ඒක නරක් වෙලා නෑ. රතු බතුයි තෙල් දාපු සම්බෝලෙයි. කිරිමැටි ගිලිනවා වගෙ තමයි හොද්දක් වත් නැතුව.




" හිටපන් කෝ මගෙ මල්ලෙත් ඇති කෑම එකක් "

එහෙම කියලා දමියා ගිහිල්ලා එයාගේ කෙසෙල් කොළේ ඔතාපු බත් ගෙඩිය ගෙනාවා. කාලෙකින් පොළොස් ඇඹුලක් තියෙනවා.



" ඈ බන් උබ හෙට එතකොට ඒ නාකියාට කතා කරන්න යනවද "


" ඔව් බන් හෙට උදේට යනවා. මයෙ හාමුත් උදේන්ම ඉස්කෝලේ යනවනේ. එතෝට තවත් ලේසි "


" මන් නම් කියන්නේ ඒ වලව්වට යන්නවත් එපා බන්. උබ බල්ලෙක් වගේනේ එළවලා දැම්මේ උන් "


අත් වැරැද්ද ( Completed )Where stories live. Discover now