~Minbin~ 18+

131 8 0
                                    

Ezt a részt BoglrkaHelyes kérte.
Remélem tetszeni fog! 💋
(Bocsi, hogy késset a rész!)
______________________________________

Minho szemszöge:

Éppen a táncteremben voltam és hát ugye táncoltam.
Arra gondoltam, hogy egy kicsit sexibb táncot akkarok meg tanulni.
Nem is tudtam milyen zenére csak táncoltam.
A csípőmet ringattam és egyebek.
Annyira el voltam, hogy észre sem vettem, hogy valaki közben be sétált és az ajtóbol nézzet.
Csak amikor be fejezztem a koreot vettem észre.
-Wow!- mondta egy ismerős hang amire oda is forditottam a fejem.
-Oh szia Changbin!- köszöntem.
-Nagyon ügyesen táncolsz Baba!- mondta majd oda sétált hozzám és szembe velem a csípőmre fogott.
-Tetszett?- kérdezztem majd a nyakába tettem a kezzeim.
-Igen, nagyon!- hajolt közzelebb és sugta az ajkaimra.

Csak egy mást nézztűk majd Changbin lépett és az ajkaimra hajolt.
Vadúl falni kezdtűk egymást közzben Changbin közelebb húzott magához ezzel tagjaink egymáshoz értek.
Mikor el fogyott a levegönk el válltunk majd Changbin a nyakamhoz hajolt és csókolgattni kezdte a bőröm.
Lassan a csókjai szívásokká váltak majd néha meg harapta a bőröm.
-Ahh!- nyögtem fel mikor egy érzékenyebb pontott kezdett kínozzni.

Lassan a kanapé felé terelt majd le üllt és az ölébe ülltetett.
A kezzeit a seggembe marta majd még közelebb húzott és egy szenvedélyes csókba invitált.
Kezzeimet megint a nyakába tettem és úgy csókoltam vissza.
Lassan kezzeit feljebb simitotta és a polom alá nyúlt és le húzta a felsőm.
Majd újra egy csókba initált közben kiváncsi kezzei be járták egész felső testem.

Csípőm el kezdtem előre-hátra mozgatni ezzel a tagjaink surolták egymást.
Majd Changbinrol is le kerüllt a poló.
Addig el döntött a kanapén és a nadrágom le akkarta húzni de végénél a cípőm meg állitott szoval azt szedte le rólam.
Majd mikor a nadrág le került rólam az alsomon keresztűl a tagamra nyalt.
-Ahh!- nyögtem fel majd kezem a hajába turtam és gyengéden meg húztam.

Végűl le húzta az alsom.
Már akkarta a számba dugni az ujjait, hogy nyálazzam be de közbe vágtam.
-Van nálam síkósitó.- mondtam majd a táskámra mutattam.
Changbin oda nézzet majd meg kereste a síkositott.
Az ujjaira kent majd 3 ujját fel nyomta nekem amire fájdalmasan nyögtem fel.
-Sajnálom Baba de nagyon fel izgattál!- sugta a füllembe.
Majd el kezdte az ujjait bennen gyorsan mozgatni.
-Ahh...ahh!- markoltam Changbin hátába amikor el találta a g-pontom.
Mintha ha csak tudta volna azt a pontom kezdte el ingerelni.

Néha annyira imádom, hogy hangszigetelt a táncterem.
De azt sose gondoltam volna, hogy egy ilyen helyzettbe fogom meg hálálni ennyire.
-Ahh..énh..szerintem..ahh!- nyögtem de Changbin meg értette mit akkarok mondani és kíhúzta az ujjait.
Majd róla is le kerűlt a maradék ruha és újra föllém tornyosult.
Kezzeit a csípőmre tette én meg újra a válába martam mancsaim.

Majd meg éreztem a tagját lassan magamba nyomodni.
Körmeimet jobban bele martam Changbin hátába és a fájdalomtol fel nyögtem.
-Shh Baba, mindjárt jobb lesz!- simitott az arcomra és várt amíg meg szokom a méretétt.
Közben a nyakam puszilgatta és néha az ajkamra is nyomott pár kisebb csókott.
-Mozoghatsz!- mondtam majd a csípőm fel doptam.
Majd lassan Changbin elkezdett mozogni bennem.

Kezzei amik a csípőmön volt most át tért a combomra majd alá nyúlt a seggemnél és fel emelt és egyre gyorsabban mozgott.
-Ahh..Binnieh!- nyögtem és szemeim hátra fordultak egy pillanatra.
Changbin egyre gyorsabban mozgott ezzel egyre többször el találta az édes pontom.
A talkojánál fogva le húztam egy csókra amibe sokszor bele nyögtem.

-Mégh..ahh..ahh..mégh!- síkoltottam bele néha.
-Gyerűnk nyögj még a farkamért!- utasitott inkább Changbin mint mondta volna és még gyorsabban mozgott.
A kanapén össze-vissza nyikorgott azt hittem szét esik.

Changbin ki húzodott belölem majd négykézlábra húzzott és újra belém csapodott.
Kezzeimmel a kanapé karfájánal kapaszkodtam meg amíg Changbin a seggembe markolt.
Majd fel vett egy brutál tempot és mindig el találta a g-pontom.
-Ahh..t.túl..gyorsh!- síkoltottam.
Mintha meg se hallota volna folytatta azt a nagyon gyors tempot.
-Ahh..énh..mmh..ahh...el..megyekh!
-Gyerűnk élvezz el nekem Baba!- mondta majd rá csapott a seggemre párszor.

Nem kellet sok és egy hatalmas síkoltással élvezztem el.
Changbin nem állt meg a mozgásba és tovább mozgott.
Néha rá mozogtam a tagjára ezzel is több élvezetett adtam magunknak.
-Ahh Baby!- nyögte a füllembe és meg éreztem nedvèt magamban.

Lihegve, fáradtan feküdtem a kanapén várva, hogy Changbin végre ki huzza a tagját belölem.
Mikor már azt hittem végre tagját ki huzza helyette inkább újra mozogni kezdett.
-Ugye nem hitted azt, hogy ennyinél meg állok?- mondta majd újra fel vette azt a brutál tempot.
-Ahh...Binnieh!
-Annyira szeretlek meg dugni újra és újra. Annyira szeretlek Baba!- mondta majd erősen a derekamba mart.

Mancsaimat újra a kanapéba martam és nyögtem nőket meg szégyenitően.
Nem voltunk sokáig ebben a pózban, Changbin kihúzodott és az őlébe ülltetett.
A farkára szinte fel nyársalt és ő kezdett el mozgatni engem magán.
Azzonal a válába markoltam és fejem hátra bicsaklott.
-Ahh...mmh...ahh...mégh...!- síkoltottam könnyes szemekkel.
-Awwh Baba ennyire szereted a farkam?

Seggembe erősen bele markolt és egyszerre mozgatott magán és bobta fel a csípőjét.
Meg állás nélkűl nyögtem és síkoltottam.
Lassan lehet ki halatszodott a folyosora szerencsére már ezelött is sokan haza mentek màr.

A tánctermet a bőrűnk sűrő találkozássa és az én nyögéseim és Changbim férfias nyögései töltötték meg.
-Ahh...ahh...Binnieh!
Mozgása le lasult majd meg is állt teljesen és ahogy voltunk fel emelt és a falnak nyomott és erősen dobta fel a csípőjét.
Lábaimat a dereka köre csavartam és szorsan hozzá simultam és a füllébe nyögtem.
-Ahh Baba! Ha lehetne órákon keresztűl basznállak!
-Ahh...ahh..énh..megint..el..megyekh!
Nem is tartott sokáig és el is élvezztem.

Nem is tudom meddig csináltúk még de azt tudom, hogy késő este hagytúk abba.
-Szeretlek!- mondta Changbin mikor a kocsiba ülltűnk már.
-Én is téged!- mondtam majd egy puszit nyomtam az ajkaira.
Majd indultunk is haza.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now