A bújócskának egészen vicces végkimenetele lett és igazából egyértelmű lett, hogy ki nyert. Levék mindenkit megtaláltak, kivéve Kuroot. Noya a recepció alatt bújt el, Atsumu a csocsóasztalnál a közösségi helyen, Komori az automata és a benti növények mögött, pont takarásban és figyelt arra, hogy semmit se károsítson meg. Tanaka az ebédlőben, Hinata a tizedik emeleten, a folyosó végén egy növény mögött, Bokuto az előtéri LÁNYMOSDÓ-ban, míg a barátnője a fiúban. Mivel Levék voltak annyira cserfesek, hogy szándékosan egyszerre bementek mind a két mosdóba, ők azonnal le is buktak, ugyanis végig lettek nézve a fülkék is. Nem is értem, hogyan jutott eszükbe felcserélve elbújni a mosdókba. Kuroot olyan sokáig keresték, hogy lassan mehettünk délutáni edzésre, így végül írtam neki, hogy nyert és jöjjön elő. Mi mind az előtérben vártunk rá és amikor bejött esernyővel a többiekhez, Bokuto elkezdett vele veszekedni, hogy mégis hol volt és amikor elmondta, a többiek nem hitték ezt el neki. Mint kiderült, zenét hallgatott és a barátnőjével telefonált. Annyira esett az eső és volt zaj magában a szálláson, hogy nem is lehetett ezt meghallani. Kuroo szerencsére nem ázott el, és elégég büszke is volt magára. Igazából volt mire, ugyanis elég szépen kicselezte a hunyóinkat. Még egy tíz percünk volt, amit szabadon tölthettünk, de én gyorsan átmentem átöltözni az edzéshez megfelelő ruhába és utána mentünk is edzésre. Ott Levvel nem igen kerültünk interakcióba, ugyanis a csapatra kellett figyelnem. Azonban az eső miatt szóltak, hogy az esti edzés elmarad, így ez lesz az utolsó edzésünk. Kissé szomorúan ért ez a tény, de mindent beleadtam, hogy a csapat hasznára lehessek. Edzést követően Ukai-sannal, Hitokaval és Takeda-sensei-el voltam, ugyanis összesítettük a heti edzéstervet és azt, hogy milyen eredmények születtek. Ezt követően az egész csapatnak megbeszélés volt, majd együtt elmentünk vacsorázni. Kissé be volt borulva az eső miatt, szóval hat órakor már kissé szürkés volt az ég. A vacsorával elég hamar végeztem, Hitoka pedig eléggé hevesen beszélgetett a Kaoriékkal, ugyanis ők is ott ültek mellettünk. nem akartam zavarni őket, így felálltam és visszavittem a tálcámat. Amikor mentem vissza, akkor láttam, hogy az étkezde másik felében ülnek Levék. Lassan megindultam feléjük és amikor odaértem, akkor megkocogtattam Lev vállát. Ő felnézett rám és nagyokat pislogott.
- Jó étvágyat, srácok - céloztam ezt Levnek, Yakunak, Shibayamanak és Kenmanak - Lev, majd vacsora után feljössz a társalgóba beszélgetni?
- Persze - bólintott egyből - Nyolc körül az egyik társalgóban?
- Nyolc körül, a nyolcadikon lévő társalgóban - biccentettem mosolyogva, megsimogattam a vállát, majd elköszöntem a srácoktól és visszamentem a lányokhoz.
Becsatlakoztam a beszélgetésbe és utána együtt mentünk be a szállásra. Én Kaorival lemaradtam, ugyanis vett magának innivalót az automatából és lent maradtam vele. Addig Yukie és Hitoka előre mentek, ugyanis Yukie mutatni akart valamit az unokahúgomnak. Mivel voltak előttünk, ezért várni kellett kicsit, de elég jól elbeszélgettem Kaorival. Érett és kedves lány volt és akárhányszor összeültek a csapataink, mindig jól kijöttünk. Vett gumicukrot is, amivel megkínált. Amikor az ötödikre értünk, akkor én elköszöntem tőle, ugyanis ők ezen a szinten voltak. én folytattam az utamat a hetedikre, ahol mi voltunk és amikor befordultam, akkor láttam, hogy Bokuto barátnője éppen Tobioval beszélget. Igaz is. Ők ketten unokatestvérek. Elég sokan voltak unokatestvérek itt egyébként. Noya unokatestvére például Sakusa Kiyoomi barátnője volt. Sachie ugye Iwaizumi unokatestvére, Oikawanak pedig Ushiwaka barátnője az unokatestvére. Nekem pedig Hitoka ugyebár.
Köszöntem a Tobioéknak, majd bementem a saját szobámba. Bent minden üres és csendes volt, ugyanis Hitoka még Yukieval volt. Még csak negyed nyolc volt, így elkezdtem kicsit összepakolni és fél nyolc után Hitoka is visszajött. Együtt kezdtünk el összepakolni és a torkomban folyamatosan gombóc keletkezett, de ezt nem akartam, hogy Hitoka észrevegye. Nem akartam hazamenni. Minden olyan monoton és csendes lesz, hogyha hazamegyünk innen. Itt akarok maradni és minden reggel abban a túlzsúfolt ebédlőben enni mindenkivel.
YOU ARE READING
Refrain Boy |Lev × Reader - Befejezett|
Fanfiction...együtt, az elsuhanó széllel, nem vagyunk képesek mindent a kezünkbe venni... ...egy barátság, mely két csapattal kezdődött. Egy nyári szünet, melyet sose feledsz. Egy edzőtábor, melyben közelebb kerültök egymáshoz. És egy fiú, aki a legfontosabb...