32

155 19 9
                                    

„Francesca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Francesca..." vydýchol neveriacky. Podišiel k ním bližšie. „Cesca, tesoro, sei tu?"  Francesca sa zmohla len na slabé kývnutie. Slané slzy jej padali dolu lícami a ruky sa jej potili. Charles sa postavil stranou a nechal im obom priestor. Nakoniec si ju muž, ktorý jej bol viac otcom ako vlastný, pritiahol na hruď a pevne ju objal. Fran však ostala stáť ako stĺp a objatie mu neopätovala.

Francesca sa od neho odtiahla, zotrela si slzy a pozrela sa mu priamo do očí.

„Ktoby bol povedal, že otcom môjho nevlastného brata je samotný Toto Wolff." nakoniec vyslovila. Zhlboka sa nadýchla a nakoniec aj vydýchla.

„Prečo si taká odmeraná Fran?" nechápavo sa na ňu pozrel. Fran zavrtela neveriacky hlavou.

„Prečo som taká odmeraná? Odišiel si od nás, keď ťa mama najviac potrebovala. Odišiel si, keď sa malý Pietro narodil a nechal si nás samých. Ja som sa o toho chlapca stara od jeho narodenia." so slzami v očiach naňho hľadela. „Ale vlastne viem prečo si tak zbabelo utiekol. Čo by povedala tvoja žena, keby sa dozvedela, že máš ešte ďalšieho syna s inou? Celý ten čas si nás klamal."

„Fran..." snažila sa ju upokojiť Charles a chytil ju za ruku.

„Nechaj ma." vytrhla si ruku z tej jeho.

„O čom to hovoríš Fran? Viviana mi povedala, že to malé nie je moje. Povedala mi, že ho má s ním." Toto krútil hlavou. „Kľudne sa jej to spýtaj, určite ti to vysvetlí. Vedela, že som ženatý a možno práve preto to povedala. S tvojou mamou sa poznám dlhé roky, no láske sme nedokázali rozkázať."

„Rada by som sa jej to spýtala, keby už nebola pod zemou." Toto ostal pozerať na Fran ako na prízrak po vete, ktorú mu povedala. To že Viviana zomrela nevedel, nemal odkiaľ a táto správa ho zabolela.

„Mohli...mohli by sme sa stretnúť? Viem, že dnešný deň budeš tráviť s Charlesom ale zajtra alebo kedykoľvek...Rád by som sa o všetkom s tebou porozprával Fran."

„Zajtra odchádzam domov." nesúhlasne zavrtela hlavou Francesca. „Chcela som len vedieť pravdu prečo si nás opustil." ticho odvetila a pozrela sa na Charlesa. „Ideme? Všetci na nás už určite čakajú."

„Fran..." Charles sa na ňu pozrel a nadvihol obočie.

„Prosím..."

🏎️

„Mala by si si od neho vypočuť aj jeho stranu." povzdychol si Charles u seba v byte. „Čo ak je pravda to, že mu tvoja mama naozaj povedala, že Pietro nie je jeho?"

„Prečo by to robila?" rozhodila rukami.

„Aby ochránila vás? Toto bol už v tom čase ženatý."

„Prečo stojíš na jeho strane?" otočila sa na Charlesa.

„Nestojím na nikoho strane Fran." ťažko si povzdychol.

Monaco's Golden Boy | Charles LeclercWhere stories live. Discover now