~3~

251 17 7
                                    


Francescine telo zaplavila vlna triašky, zalieval ju studený pot a od únavy takmer nevládala stáť na nohách

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Francescine telo zaplavila vlna triašky, zalieval ju studený pot a od únavy takmer nevládala stáť na nohách. Z posledných síl trasúcimi rukami otvárala hornú poličku v kúpeľni, kde mala uložené svoje lieky. Bola rada, že z poslednej výplaty utiahla nájom a ostalo jej aj na lieky, budúci mesiac však nevie ako spolu s Pietrom vyžijú. Natiahla do injekčnej striekačky potrebnú dávku pre svoje telo a vpichla si ju cez kožu na bruchu. Prázdna ampulka dopadla na zem a Francesca zhlboka dýchala. Postupne začala pociťovať, že triaška s únavou prechádzajú a tak si vyslabnutá sadla na studenú zem jej kúpeľne. Do očí sa jej tisli slzy, no neplakala. Musela zostať silná ako pre seba, tak aj pre Pietra.

🏎️

Posledné dni sa Francesca cítila veľmi slabá, nedokázala sa sústrediť ani v práci ale našťastie kaviareň bola takmer vyľudnená.

„Slečna, nemôžem vám vydať ďalšie lieky. Tieto ste si vyberali minulý mesiac." odvetila farmaceutka v lekárni čo Fran nechalo úplne bez slov hľadiac na mladú farmaceutku. Naozaj v tomto svete človek zomrie len kvôli tomu, že nedostane svoje lieky?

„To nemyslíte vážne?" unavene sa oprela o pult no nespúšťala z farmaceutky pohľad, doslova ju prepaľovala.

„Také sú pravidlá, je mi to ľúto. Mali by ste navštíviť svojho lekára a prekonzultovať to s ním." Francesca len neveriacky pokrútila hlavou a naštvane si zobrala svoje veci. Bez pozdravu prešla ku dverám, kde schytila Pietra za ruku a vyšli spolu von. Francesca vôbec nechápala tomuto prístupu v zdravotníctve. Veď hádam, nežijeme v stredoveku, aby sa nedali zohnať lieky. Lieky potrebné pre život.

„Dnes budeš musieť byť so mnou v práci, dobre zlatko?"

„Plečo?" zdvihol Pietro zrak k svojej sestre a jej neostávalo nič iné ako si len povzdychnúť.

„Pretože škôlku dnes nemáš a teta Lu dnes nemôže." kráčala s ním ku kaviarni, ktorá bola od nich vzdialená možno dvadsať minút.

„Ale ja tam nechcem ísť!" trhol rukou. Zhlboka sa nadýchla a privrela viečka k sebe. Nemohla naňho kričať, lebo by jej ušiel. Francesca to má s malý Pietrom niekedy naozaj ťažké a tak jej neostávalo nič iné ako ho len uplatiť niečím sladkým, čo na Pietra vždy zaberalo. 

„Spravím ti horúcu čokoládu, čo ty na to?" Zohla sa k nemu. Pietro v ruke zvieral svojho plyšového macíka a chvíľu premýšľal nad ponukou, ktorú mu dala Fran. Nakoniec však prikývol a sklonil hlavu, čím dal najavo, že sa viac nechce rozprávať. Neprehovoril ani celú cestu ku kaviarni. Fran odomkla dvere a kým stihla pretočiť ceduľku na otvorené, tak Pietro už utekal k jednému zo stolov. Fran mu rýchlo vybrala omaľovánky s pastelkami.

„Donesieš mi aj čokoládu?" spýtala sa jej bez toho, aby sa na ňu vôbec pozrel. Vrátila sa teda k baru, kde mu pripravila horúcu čokoládu.

„Je ešte horúca, chvíľku počkaj dobre?" odvetila, keď pred neho položila horúci pohár a sadla si k nemu.

Monaco's Golden Boy | Charles LeclercTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang