~28~

154 17 16
                                    

„Chceš, aby som ti pomohol nájsť Pietrovho otca?"

„Nechcem ťa tým zaťažovať Charlie." povzdychla si. Charles ju chytil za ruku a jemne jej ju stlačil.

„Myslím, že by som ti to uľahčil, keďže poznám dosť ľudí vo formulovom svete. A videla si ho po pretekoch na rozhovore, takže to nebude len tak hocikto." Francesca chvíľu hľadela na Charlesa a nakoniec prikývla. Nerada ho však zaťažovala takýmito vecami pretože určite mal dosť svojich vecí.

„Mal oblečenú bielu košeľu. Na nej boli popísané nejaké veci asi sponzori?" pozrela sa na Charlesa. Charles vyťukal niečo do notebooku.

„Takáto alebo takáto?" ukázal jej obrázky. Francesca si ich pozorne prezrela a nakoniec ukázala na tú vpravo.

„Okey...to nám to celkom uľahčilo." Charles znova niečo písal do notebooku a Francesca ho len v tichosti sledovala. Vyhľadával akékoľvek meno, ktokoľvek kto ho napadol. Povzdychol si, keď to nebol ani ďalší muž.

„Nechaj to tak, asi to nemá význam. Možno som sa pom-" Francesca sa zasekla v rozprávaní, keď zbadala na obrazovke Charlesovho notebooku podobizeň Pietrovho otca. „Vráť to späť?" nahla sa k nemu. Charles vrátil jednu stránku späť a Francesca sa trhane nadýchla.

„Tento?" ukázal Charles na vysokého muža s tmavými vlasmi.

„Áno." prikývla Fran.

Merde." povzdychol si Charles a pretrel si tvár rukou. „Fran...o-on je ženatý, má tri deti. Jeho najstarší syn má 10 rokov." krátko sa na ňu pozrel Charles. „Si si istá, že je to on?"

„Čože? To nie je možné...Pietro má čoskoro 6 rokov, to nemôže byť pravda." Fran so slzami v očiach hľadela na Pietrovho otca.

„Fran...hej..." Charles znežnil svoj hlas a chytil Francescinu tvár do jeho dlaní. „Stretneme sa s ním. Porozprávaš sa s ním. Všetko si vysvetlíte, dobre?" hladil ju po líci a Fran nakoniec prikývla.

„Poznáš ho?"

„Áno."

„Čo ak nás nepríjme?"

„To si nemyslím Fran."

🏎️

„Prídeš na Veľkú cenu Monaka a stretneš sa tam s ním."

„Charlie...ja nechcem na seba pútať zbytočnú pozornosť."

„Ver mi...je tam taká kopa ľudí, že si ťa nik nevšimne. Sú to síce moje domáce preteky kde budem mať plno rozhovorov a pozornosť bude upútaná na mňa ale nechám ťa s mojou maman." jemne jej stlačil ruku. Francesca sa naňho vystrašene pozrela.

„Ty ma chceš predstaviť svojej mame?" šeptom sa ho spýtala.

„Samozrejme. Aj bratom." usmial sa. „Nevedia sa ťa dočkať."

„Oni o mne vedia?" prekvapene sa ho spýtala načo Charles prikývol.

„Nemusíš sa ničoho báť. Maman ťa zbožňuje už teraz. Veľmi ťa chce spoznať." Fran sa na tvári mihol úsmev. Charles sa k nej sklonil a letmo ju pobozkal na pery. „Musím ísť na preteky do Imoly, cestou sa zastavím tu a potom pôjdeme spolu do Monaka." šepol jej. Fran sa zhlboka nadýchla a nakoniec prikývla.

„Myslíš, že je to dobrý nápad? Stretnúť sa s ním po rokoch a povedať mu, že má dieťa?"

„Neviem Fran ale pravdu by mal vedieť." pohladil ju po líci načo Fran znova prikývla. S povzdychom sa pritisla na Charlesovu hruď a objala ho.

Monaco's Golden Boy | Charles LeclercDove le storie prendono vita. Scoprilo ora