~33~

109 20 4
                                    

Francesca sa ráno zobudila skôr ako Charles

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Francesca sa ráno zobudila skôr ako Charles. Hodiny v kuchyni na stene ukazovali niečo po ôsmej hodine ráno. Zobrala si telefón do ruky a zamračila sa, keď zbadala správu do čísla, ktoré nemala uložené.

Fran, prosím daj mi šancu sa s tebou aspoň porozprávať. - Toto

Nahlas si povzdychla a chvíľu hľadela na už zamknutú obrazovku mobilného telefónu. Nakoniec telefón odložila na pult a prešla ku chladničke odkiaľ si vybrala iba jogurt. Nemala chuť na žiadne jedlo, ale vedela, že ak by len nezjedla čo i len kúsok niečoho, tak by bola hladná. Pohľad jej padol na výhľad z okna, na rozprestierajúce sa Monako pred jej očami. Ani si neuvedomila, že takto stojí už hodnú chvíľu pokým ju nevyrušil jemný dotyk pri jej nohách. Pousmiala sa, keď zbadala Lea ako sa jej vrtí okolo nôh s jeho plyšovou hračkou v papuľke.

„Ahoj chlpáčik." s úsmevom sa zohla k nemu a poškrabkala ho za pravým uchom. Usmiala sa, keď jej hračku hodil k nohám a čakal kedy mu ju hodí. Chytila ju teda a po chodbe Charlesovho bytu mu ju hodila načo sa hneď ozvalo škrabkanie po podlahe od Leových pazúrikov.

„Už si hore?" ozvalo sa od dverí zo spálne.

„Dobré ráno." s úsmevom odvetila a keď videla Charlesa, tak jej mierne trhlo pravým kútikom pier.

„Niečo vám je vtipné slečna Jilani?" prešiel k nej a dlaň si položil na jej bok.

„Nie..." zavrtela hlavou a zdvihla k nemu pohľad. Krátko sa zasmiala, pretože jeho vlasy naozaj stáli do všetkých strán, na ľavom líci mal odtlačky vankúša a samozrejme o tých kruhoch pod očami by človek aj pomlčal.

„Nevyzerá to tak." sklonil sa k nej a vtisol jej dlhý bozk na pery. „Idem do sprchy. Hneď som späť." odvetil načo Fran len prikývla a venovala mu krátky úsmev. Rozmýšľala nad slovami Charlesa. Nad tým, že by mala dať Totovi druhú šancu, tak ako ju dala Charlesovi. Bez rozmýšľania vzala telefón do rúk a vyťukala krátku správu na číslo.

O druhej poobede odchádzam. Napíš mi kde a kedy. - Francesca

Charles sa vrátil z kúpeľne a zrak mu padol na nervóznu Fran. Podišiel k nej a bez slova si ju vtiahol do objatia. Jeho objatie bolo teraz to jediné čo Fran potrebovala. Potrebovala cítiť pocit bezpečia a jeho lásku.

„Všetko v poriadku?" šepol, keď sa od nej odtiahol načo rýchlo prikývla.

„Dala som mu druhú šancu. Premýšľala som nad tým všetkým aj nad tvojími slovami a mal si pravdu. Mala by som mu dať druhú šancu a nechať si to od neho vysvetliť." pokúsila sa o úsmev.

„To som rád." zastrčil jej prameň vlasov za ucho a následne ju pohladil po líci. „Určite si všetko vysvetlíte." Fran zostala ticho. Chcela tomu veriť. Chcela veriť tomu, že Toto sa vráti do jej a Pietrovho života. „Vystrájal som moc v noci?" krátko sa zasmial. Charles mal len určité útržky z noci.

„Nie." so smiechom zavrtela hlavou. „Bol si len prítulný a občas vo svojom svete." vytiahla mobil z vrecka a ukázala mu fotku, kde mal cez hlavu prehodenú monackú vlajku. Charles sa uchechtol a zavrtel hlavou.

„Mal som na to pádny dôvod." Fran sa rozhodla pomlčať o dvoch slovách, ktoré jej Charles v noci povedal.

„Odprevadíš ma tam?" ukázala mu adresu, ktorú jej Toto poslal. Charles si rýchlo prečítal adresu a následne prikývol.

„Aj tam s tebou zostanem ak budeš chcieť."

„Necháp ma zle, ale myslím, že toto je iba medzi mnou a ním." Charles len prikývol a sledoval ju.

„Bude to náročné, ale zvládneš to. Si moje silné dievča predsa." doširoka sa usmial čo vytvorilo aj Fran na tvári malý úsmev. Vždy ju vedel tak povzbudiť a zodvihnúť. Človeka ako je Charles pre ňu potrebuje každý jeden z nás v živote. A Fran je rada, že pre ňu je to práve Charles.

🏎️

Charles odprevadil Fran k reštaurácii, kde ju už čakal Toto. Medzitým sa Charles vrátil naspäť na byt a otvoril sociálne siete. Takmer mu zabehlo, keď videl všetky tie články. Rozklikol si jeden a začal čítať.

Nová priateľka Arthura Leclerca? Alebo Charles Leclerca?

Počas Veľkej ceny Monaka po boku bratov Leclercovcov sa objavila neznáma kráska. Z anonymného zdroja vieme, že meno tajomnej krásky je Francesca. Mohli ste ju vidieť po boku Charlesa pred niekoľkými mesiacmi v Maranelle. Ide však len o starú známu alebo niečo viac?

Po výhre domácich pretekoch Charlesa Leclerca bola však vo vrúcnom objatí jeho brata Arthura Leclerca.

Kto je neznáma Francesca? A koho partnerkou nakoniec bude?

Charles si ťažko pozvdychol a preposlal článok svojmu mladšiemu bratovi. Ani nie o chvíľu mu v rukách zvonil telefón oznamujúci prichádzajúci hovor.

Dalo sa to čakať Charles. Je len otázkou času, kedy vás odhalia. Môžete si dávať pozor akokoľvek."

„Ja viem. Bojím sa však, že to ublíži Francesce. Je veľmi citlivá na tieto veci." pretrel si tvár dlaňou.

Ešte nikdy sa na teba žiadna nepozerala s takou láskou v očiach ako Francesca. Spolu to zvládnete Cha."

„Ďakujem Thuro."

Ahojte 😊

Tak ďalšia časť tu. Je síce kratšia ale nebojte sa. Ja vám to vynahradím v tých ostatných 😊. Čo myslite? Ako dopadne rozhovor Fran a Tota? A čo tie bláznivé média?

Monaco's Golden Boy | Charles LeclercWhere stories live. Discover now