~3 racha 1. rész~ 18+

172 11 4
                                    

Jisung szemszöge:

Nem is tudom mennyi volt az idő kb este 11 lehetett.
Chan és én a stúdióban dolgozztunk Changbin meg el ment ennivalot venni.
-Channie~!- mondta le véve a fejhallgatom és nézztem rá Chanra.
-Igen Sung?- kérdezzet vissza és egyik fülléről le vette a fejhallgatott és rám nézzet.
-Nagyon uncsi már ez!- mondtam és a fejem az asztalra tettem.
-Mit szeretnél akkor, hmm?- mondta Chan és ő is le vette a fejhallhagatott.
-Van egy pár öttletem!- mondtam majd oda gorultam a székemmel.
-Rendben!- mondta majd az ölébe ülltetett.

Kezzei meg találták a csípőm és bele markolt én meg a nyakába tettem a kezzeim.
Ő lépet elsőnek és az ajkaimra mart és vadúl falni kezdte.
Majd fel emelt és a kanapén üllt le velem.
Lassan kezzei meg találták a polom alját és alája is nyúlt.
Levegő hiány miatt elválltunk de addig Chan le vette a polom én meg az ővét.
Csípőm el kezdtem ringatni ezért tagjaink surolták egymást.
-Sietnűnk kell amíg Changbin visszah ér!- mondta az ajkaimra majd birtokba is vette.

Amíg le vettem magamrol a maradék ruhát el válltunk de Chan is levette a zavaró anyagokat.
Majd mikor már mesztelenek voltunk vissza ülltem az ölébe és tovább faltuk egymást.
Meg éreztem, hogy Chan kezzei a seggemre tévednek és durván bele markolt.
-Ahm!- nyögtem bele a csókba mikor 2 ujját fel vezette belém.
Gyorsan mozgatta az ujjait és lassan a harmadik ujját is tolta nekem.
Szorosan a vállába kapaszkodtam és sokszor bele nyögtem a csókba ezért el válltunk.
Jobban hozzá simultam és elkezdtem a nyakát puszilgatni.

Mikor már elkezdtem nagyon élvezzni a kézi munkáját hirtelen ki húzzta az ujjait.
-Ahm!- nyögtem fel nyafogva.
-Nyugi Sung mindjárt meg kapod amit annyira szeretnél.- mondta majd szinte azzonal a tagjára húzott.
-AHH...Channieh~!- síkoltottam fel a hirtelen ért érzés miatt.

Kicsit vártam majd gyorsan kezdtem el pattogni Chanon.
Néha a csipőjét fel dobta Chan.
Fejem hátra bicsaklot mikor el találta a g-pontom.
-Ahh...igenh..mégh!- nyögtem majd ahogy csak tudtam mozogtam Chanon.
-Ahh Sungieh!
Egyre gyorsabban mozogtam ahogy csak tudtam és Chan is a csípőjét sűrön dobta fel.
-Ahh..én...el..megyekh!- nyögtem és el is élvezztem.

Amikor el élvezztem kicsit le lassult a mozgásom de nem álltam teljesen amíg Chan nem ment el.
-Ahh..Jisungie!- nyögte majd egy útolsó erőset fel dobta a csípőjét és élvezett el bennem.

Fáradtan a mellkhasára borultam majd akkor vettem észre, hogy egy zavart Changbin áll az ajtóban.

Changbin szemszöge:

Késő este volt amikor még én és Jisungék dolgozztunk.
Én el mentem valami kaját venni vacsora gyanánt.
11 óra lehett amikor el mentem és gyorsra akkartam fogni mert még be akkartam fejezzni egy zene szövegét.
Szerencsére egy 20 perc alatt meg voltam és mentem is vissza.

Mikor már a studió közelében voltam nagyon fura hangokat hallotam föleg Jisungét.
Mikor az ajtóhoz értem már sejtettem mi történik.
Tudtam mindig, hogy Chan és Jisung sokkal közelebbi barátok a kelleténél de, hogy ennyire.
Az ajtott hallkan ki nyitottam és láttam ahogy Jisung Chan ölébe ugrál és sűrűn nyög vagy síkolt fel.
Chan kezzei a kisebbik fenekén foglalt helyett és erősen fogta és ő is mozgatta magát és néha fel nyögött.
Jisung Chan válába markolt és meg állás nyögött.

A látványra a testem is reagált szoval pár másodperc múlva már gatyámat nagyon szűknek éreztem.

Nem vártam még sokat de Jisung el is élvezett, na de az az arc amit vágot azt nem lehet le írni mennyire izgató volt és még jobban be inditott.
Nem sokkal utána gondolom Chan is el élvezzhetett.

És itt léptem be az ajtón.
Azzonal rám nézzett a két fiú.
-Binnie ez nem az aminek látszik!- mondta Chan.
-Igen?- mondtam pervez mosollyal majd az ajtott be csúktam és kulcsra zártam a kaját meg le tettem az asztalra.
Lassan oda sétáltam hozzájuk közben már a polom nem volt rajtam.
Jisung és Chan mikor meg láttak a szemük szinte egyszerre csillant fel.
Oda érve hozzájuk Jisung már ki is szált Chan öléböl és mellé űllt.
Közben le szedtem magamrol a maradék ruhát.
-Kinek volt ez az ötlete?- kérdezztem amire Chan Jisungra mutatott Jisung meg magára.

Oda mentem Jisunghoz és az arcára simitottam.
-Mi lenne ha használnád azt a szép szád arra, hogy örömet okoz nekem? Hmm?- mondtam és Jisung azzonal a földön térdelt.
Én le ülltem Chan mellé aki kicsit zavartnak tűnt.
Jisung rám nézzet majd lassan a tagom a szájába vette.
Bal kezem a hajába vezettem és lassan mozgattam magamon a fejét.

Majd Chanra nézztem és fejét felém forditottam és egy csókra húztam.
Néha bele nyögtem a csókba Jisung munkálkodása miatt de attol még én domináltam a csók felett.
Chan kezzèt a hajamba furta és finoman meg húzzta.

Egy cupogos hangal el váltam Channak finom ajkaitól és Jisungra nézztem aki nagy kis kutya szemekkel nézett fel rám.
Szám be haraptam és szemem be csúkva döntöttem fejem hátra és fejét mélyebbre toltam.
Majd meg éreztem finom kis puszikat a nyakamon és kulcs csontomon.
-Ahh Jisung kurva jóh a szádh!- nyögtem majd éreztem, hogy közel vagyok a gyönyörhöz.

Chan kezzei be járták egész testem és szívásokat hagyott helyenkét.
-Ahh!- élvezztem el Jisung szájába aki le nyelte élvezzetem.
Szájábol ki engedte tagom és mellém űllt.
-Gondolom elég tág vagy még, szoval négykézlábra Baba!- mondta majd Jisung meg is tette amit kértem.
Mögé térdeltem és azzonal belé csapodtam.
Chan elé űllt és Jisung azzonal a combjába mart.
-Ahh..Binnieh!
Egyre gyorsabban mozogtam közben Chan szájába tolta a tagját és csípőjét erősen dobálta fel.
Jisung szemeim hátra fordultak és ahogy csak tudott nyögött.

Kezzeimet a derekába martam és nem kimélve ostoromoltam.
Chan feje hátra bicsaklott és egy hatalmasatt nyögött.
Tagját kihúzta Jisung szájábol aki azzonal az őlébe döntötte fejét és nyögött nagyokat.
-Énh..ahh!- síkoltott Jisung és újra el élvezett.
Én nem álltam meg a mozgásba és tovább dögönyöztem belülröl.

-Ahh..ahh..mégh!
Chan Jisung fejét fel emelve mart az ajkaira.
Nem kellet nekem sem sok és élvezztem el Jisungba aki egy nyűszítéssel fogadta magába.
Ki húzodtam belöle és fáradtan a kanapéra dölt.
-Elégh leszh! Nem bírom màrh!- mondta ki nehezen Jisung.
-Rendben Sung!- mondta Chan és rá puszilt a másik ajkaira.

Össze szedtem a ruháinkat addig Chan le takarította Jisungot.
Fel öltözztettem Jisungot útána magamat és Chan is fel vette a ruháit.
Majd a biztonság kedvéért el mentettünk a munkáinkat és össze szedtűk a cuccainkat meg a késői vacsinkat és indultunk haza.

A lakásba érve el fogyasztottunk az ennivalot.
-Channie legközelebb te fekszel Changbin alá azt most mondom!- jellentette ki Jisung és Chan majdnem meg fulladt annyira meg lepte a mondatt.
-T-Tessék?!- mondta tiszta vörös fejjel.
-Nyugi, nagyon jó ám!- mondta Jisung amire muszály voltam el mosolyodnom.
-É-Én azt e-el hiszem de majd máskor!- mondta még mindig piros fejjel Chan és kezzébe temette az arcát.
-Szerintem inkább egyűnk! Majd ezt meg beszéljűk máskor!- zàrtam le gyorsan a témát.

Be fejezztűk az evést majd mentűnk fűrdeni és aludni.
Nagyom fura volt, hogy egyszerre két másik ember ölelt àt két oldalt de attól még kellemes volt.
Azt nem kell mondanom, hogy másnap meg beszéltűk a esti dolgokkat és össze jöttűnk végűl.

FOLYTATÁS KÖVETKEZIK

______________________________________
Szeretnétek ennek folytatást amiben Chan az bottom?
Ha igen akkor irjatok pls commentett!
Legyen szép napotok/estétek!
Puszikaa 💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now