~3 racha 2. rész~ 18+

129 6 2
                                    

Bang Chan szemszöge:

Lassan 2 hete vagyunk egyűtt Jisunggal és Changbinnel és azota nem is feküdtünk le szinte csak miattam.
Egyrészt nagyon sok volt a munkám.
Másrészt meg féltem egy kicsit bottomnak lenni.

Keső este volt amikor haza értem.
Changbin és Jisung már otthon voltak.
-Meg jöttem!- mondtam mikor be értem és cipőm le vettem.
-Szia Hyung!- jött oda hozzám Jisung és nyomott egy puszit az arcomra.
-Szia Channie!- jött oda Changbin és ő is adott egy puszit de ő a számra.
Le ülltem az asztalhoz és fáradtan az asztalra tettem a fejem és a szemeim be hunytam.
-Ne aludj el az asztalom Hyung! Tessék egyél!- tette elém az ételt Jisung.
-Köszi Sung!- mondtam majd egy rövid csókott nyomtam a szájára.

Miközben ettem a két fiúm a két oldalamra üllt.
-Channie~! Lenne kedved evés útán valamit még csinálni?- kérdezzte egy huncut mosollyal Changbin és combomra tette a kezét és bele markolt.
-H-Hát nem tudom!- mondtam mikor le nyeltem a falatott.
-Naa~ jó lesz!- mondta Changbin és közzel hajolt hozzám.
-Hyung~ már 2 hete nem feküdtűnk lee!- mondta Jisung kis kutya szemekkel.
-J-Jó d-de had fűrödjek le!- mondtam majd tiszta vörös fejjel el siettem a modoba és bazárkoztam.

Egy jó fél órát el voltam mert nem tudtam hirtelen mi is lesz de végűl egy szál alsóban el hagytam a fűrdött.
Egy nagy sohajtással ki nyitottam a szobánk ajtaját és meg lepetésemre senki sem volt bent.
Le ülltem az ágyra és a padlot kezdtem el nézni.
Majd az ajtón majdnem be esett Jisung és Changbin akik egymás ajkát falták.
-Oo szia Channie!- nézzet rám Changbin mikor el válltak az ajkaik.
-Azt hittűk örökre bent ragadtál a fűrdöbe!- mondta Jisung és oda jött hozzám és az ölembe üllt.

Kezzeit a nyakamba tette én meg a seggére.
Itt azt hittem meg usszom Changbin és nem fog ba a farka a seggembe de Jisung ezt a gondolatott el hessegette a fejemből.
-Késszen álsz arra, hogy ma este bottom legyél?- mondta egy pervez mosollyal amire megint el vörösödtem.
-H-Hát nem i-is tudom é-énh...
-Nyugi ha ennyire nem szeretnéd akkor nem kell!- üllt le mellém Changbin és az ajkaimra nyomott egy csókot.

Gyorsan át futattam a gondolataimat az agyamon és kiterveltem egy tervett.
-Rendben leszek alul de akkor neked is kell!- mondtam.
-Benne vagyok!- mondta Binnie.
Jisung ki szált az ölelből majd vettközni kezdett ahogy Changbin is.

Perceken belül az ágyon voltam el terűlve.
Changbin a hasam lepte el puszikkal amíg Jisung az arcom vagy egypár csókot válltottunk.
Észre se vettem de már az alsom is le került rólam.
Changbin a síkosítohoz nyúlt majd 3 ujját be kente.
-Ahm!- nyögtem bele a csókba mikor meg éreztem az első ujjat magamban.

Lassan még kettő ujjat meg éreztem magam.
-Ahh!- nyögtem hangosan hátra vetett fejjel mikor el talált bennem Changbin egy pontot.
Nem élvezhettem sokáig a kézi munkáját és kihúzzta az ujjait és a hasamra forditott.
Seggem ki toltam és meg is éreztem ahogy tagját lassan belém tolodni.

Kezzeimmel a lepedőbe martam és vártam, hogy el múljon a feszítő érzés.
Jisung közben fejem fel emelte és puszikkal lepte az arcom.
Majd meg éreztem, hogy Changbin lassan el kezd mozogni.
-Ahh..ahh!- nyögtem egyre hangosabban mikor már jobb érzés volt az egész.
-Hyung meg kérhetlek arra, hogy le lopsz?- mondta Jisung.
Nem tudom, hogy mi űtött belém de Jisung tagját azzonal számba vettem.

Lassan el kezdtem a fejem előre-hátra mozzgatni de Jisungnak nem tetszett a tempot szoval át vette az írányitást.
Kezzét a hajamba turta és erősen mozgatta a fejem.
A szemeimböl folytak a könnyek a szám szélén meg a nyál.
-Ahh...Channieh!- nyögött Jisung majd számba élvezett.
Köhögve de le nyeltem a fehér folyadékot.

-Ahh...Binnieh...mégh!- nyögtem mikor el találta a pontom.
Kezzeimmel Jisung combjába martam.
Nem sokáig tudtam bírni mert Changbin egyfolytába el találta a pontom.
-Gyerűnk Channie nyögj még a farkamért!- parancsolta mint mondta Changbin és seggemre csapot elég erősen sokszor.
-Ahh..énh..mmh..ahmm...!- síkoltottam majd a lepedőre élvezztem.
Nem is kellet sok Changbinnak is el élvezzet belém.

Majd fáradtan Jisung ölébe hajtottam a fejem.
Changbin kihúzodtva meg mellém feküdt.
-Tetszett?- kérdezzte Changbin majd a fejemre simitott.
-I-Igenh!- mondtam ki nehezen mert még mindig nagyon kapkodtam a levegőt.
-De tudod te még ki maradtál!- mondta Jisung és hallotam hangján ahogy el mosolyodik.
-És veled mi lesz Sung?- vágott vissza Changbin.
-Talán el felejtetted, hogy mamár te rendesen meg dugtál?!- mondta kicsit morcosan.

Még pár percig veszekedtek majd fel kelltem és Changbint fölé másztam és meg támaszkodtam a feje mellet.
-Szerintem zárjuk le azzal, hogy a te fenekedbe is fog járni egy fasz!- mondtam majd kezzeimet az övével össze kulcsoltam.

3 ujjam én is be síkositottam majd ugyan úgy mint Changbin engem széppen lassan ki tágítottam.
-Ahh..jó..leszh!- nyögte Changbin.
Majd kíhúztam ujjaim és farkam helyeztem fel neki.
-Ahh!- nyögött fel fejét hátra csapva.
Közben Jisung is elég sokat nyögött ezért oda forditottam a fejem.
A kisebb is el kezdett magán űgyködni és ujjai fűrgén mozgatta magában.
-Ahh..Hyung..mégh..énh..ahh!- nyögött egyre hangosabban Changbin majd nem sokkal késöbb a hasára élvezett.

Majd ahogy észre vettem Jisung is el ment majd én is kicsivel útánuk.
Kihúzodtam Binnieböl majd mellé feküdtem.
Annak ellénére, hogy már nagyon fáradtak voltunk Jisungot sem hagytúk ki a bulibol végűl.
Nem is tudom mikor fejezztűkbe de végűl elmentűnk fűrdeni és aludni útána.

THE END

______________________________________
Nagy nehezen meg tudtam írni ezt a részt.
Számomra nagyon gyengének tűnik de remélem nektek tetszik.
Ha szeretnétek kérhettek részt és kérlek ha van ötletetek írjatok mellé egy rövid storyt, hogy kb mi legyen benne!
Legyen szép napotok/estétek!
Puszikaaa 💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now