Bayılmak

24 2 0
                                    

Dorayla olan konuşmamızdan sonra onlar kendi aralarında konuşmaya başlamıştı. Bahar ile bende bu diyardakilerin dedikodusunu yapmış,
onlarla dalga geçip,onlara lakaplar takmıştık.

Tabi bu onların bize ters ters bakmasına sebep olmuştu. Hava iyiden iyiye kararmış gece çökmüştü. Galiba bu gece ormanda kalacaktık sanki başka kalacak yer yoktu.

"Keşke marshmelowumuz olsaydı ateşte pişirir yerdik"

Bahar'a "sen ciddimisin" bakışlarımı attım.

"Bence et iyi olurdu. Şöyle yanına da rakı mis. Arkadan da Müslüm baba açardık. Bundan iyi ortammı olur"

"Bence Nil Karaibrahimgil de açabilirdik. O masaya iyi giderdi. "

"Nasıl iyi giderdi. Rakı masası dert masasıdır. Ona en iyi Müslüm gider ha bide Bergen"

"Niye senin ne derdin olabilir ki?"

Ateş yine boş yapmıştı. Ona baktım ve gülümsedim. Güzel bakan anlardı bunun acının tatlı tebessümü olduğunu.

"Benim bir dünya dolusu derdim var. Saymakla bitmez. "

"Ne derdin olabilir ki senin en büyük derdin max tırnağının kırılması olur"

Dora'nın bu dediğine diğerleri gülmüştü.

"Ben yetimhane de büyüdüm. Ailem yok yani. " dedilerimle hepsinin gülüşü soldu.

"Bu daha küçücük birşey neyseki yanımda Bahar var. En büyük ailem o benim. Hep yanımda olan tek kişi. Ben kendimden çok ona güvenirim "

Dediklerimle ortam sessizliğe bürünmüştü.

"Siz gerçekten şarkıcımısınız?" Bunu soran Kubilay'ı başımla onayladım.

"E o zaman patlatın bir şarkı "

"Sen söyle " Bahar beni başıyla onayladı.

"Ama bizim şarkılardan deil farklı bir şarkı söyle "

Bahar boğazını temizledi ve söylemeye başladı.

"Onu bir görseniz tanırsınız o bir deniz yanılırsınız. O benim güneş sistemim
Alacalı bikinisinde saklı deniz yıldızları uzay taşları arkadaşları..."

Bahar şarkıyı söylemeye devam ederken bakışlarımı gökyüzüne çevirdim. Yıldızlar bu gece daha bir parlaktı.

Ateş'e baktığımda onun da benim gibi gökyüzüne baktığını fark ettim.

Bakışlarını gökyüzünden çekti ve göz göze geldik. O sırada Bahar şarkının son sözlerini söylüyordu.

"Burası benim krallığım "

Bahar şarkıyı bitirince herkes onu alkışlamıştı.

"Yalnız sesin tahmin ettiğimden de daha iyiymiş " Tolga'nın bu övgüsüne Bahar utanarak teşekkür etti. Bahar'ı kolumun altına çektim ve ona sıkıca sarıldım.

"Ee seninde sesini duysaydık Alev yoksa sesin kötü mü" Dora'nın bu dediğiyle ona tert ters baktım.

"Ben dünyanın en iyi sesine sahibim. Hatta bunun için ödüller bile aldım. Ama benim sesim çok değerlidir. Öyle herkese şarkı söylemem. Eğer birisine şarkı söylersem o kişiyi hayatımın bir parçası haline getirmişimdir."

"Saçında neden kızıllıklar var? "

Saçım Ateş'in dikkatini çekmiş olmalı ki bana bu soruyu yönelmişti. Onun da Saçında kızıllıklar vardı ama parlıyordu.

ATEŞİ HİSSETMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin