Bugün diyarda kutlanan özel bir gündü. Şarap günü. Her özel günde dersleri iptal eden Eros bugün dersleri iptal etmemişti. İlk üç dersim büyücülüktü. Ama ders programında dersin hocasının Aleyna olduğunu görünce derse girmemiştim.
Zaten sadede 3 dersim vardı. Bahar ise Hava kontrolü dersine girmişti. Onun bugün sadece bir dersi vardı. Bende o dersteyken kütüphaneye çıkmış ve biraz diyar hakkında araştırma yapmak istemiştim.
Ama kitaplarda sadece katıldıkları savaşlardan bahsediyordu. Ve en dikkatimi çeken şey ise bu savaşlarda Eros'un sahada olmamasıydı.
Ortada çok büyük bir oyun dönüyordu. Ama herkes buna seyirci kalıyordu. Biraz daha kitapları inceledikten sonra yatakhaneye gelmiştim. Geldiğimde Bahar'da odadaydı.
Kütüphane de çok zaman harcadığım için odaya gelince hemen akşam için hazırlanmaya başlamıştım. Saç, makyaj derken hazırlandığımda saat sekize geliyordu.
Bahar'a baktım. Üzerinde askılı uzun derin yırtmaçlı pembe bir elbise vardı. Ben ise siyah yırtmaçlı mini bir etek ve siyah bir gömlek giymiştim.
Saçlarımı at kuyruğu yapmıştım. Sade makyajımda ön planda olan tek şey kırmızı ruj sürdüğüm dudaklarımdı. Bahar'da sade bir makyaj yapmış, Saçlarını salık bırakmıştı.
Kendisini gösterdi.
"Nasıl olmuşum bacım. Yorumlarda yazın "
Yaptığı taklite güldüm.
"Hadi çıkalım "
Onu kolumun altına aldım ve odadan çıktık. Kutlama arenada yapılacaktı. Bahçeye çıktığımızda tüm gözler yine bizi buldu. Arenayı masalarla donatmışlardı. Heryerde ışıklar vardı. Eva yanımıza geldi.
"Hadi bizim masaya gidelim"
O önde biz arkada masaya doğru ilerledik. Yanyana olan sandalyelerden birini Bahar'ın oturması için çektim. O oturunca bende yanına oturdum. Yanımda Ateş vardı. Onun yanında ise Aleyna. Bahar'ın diğer yanında da Tolga vardı.
Aleyna'ya doğru baktım.
"AA başına ne oldu?"
"Hiç taş çarptı. Küçük kızlar taşla oynarken atıvermişler. "
"Dikkat et o küçük kızlara. Yani küçükler diye umursamamazlık etme. Sonuçta sinekte küçük ama mide bulandırır "
Dediğim sözle Bahar gülmemek için kendini tutar bir şekilde kolumu cimcikledi.
"Şarap gününde herkes bir yudum dahi olsa Şarap içmelidir. Yoksa bu diyara saygısızlık sayılır "
Ata'nın Yaptığı uyarıyla önümdeki içinde kırmızı şarap olan bardağı aldım.
Bir yudum aldım ve Bahar'a uzattım."İçinde başka madde yok içebilirsin"
Bahar'da bir yudum aldım ve bardağı masaya koydu.
"Alev yemekte nasıl afrodizyak olduğunu anladı?"
Ateş'in sorduğu soruya Bahar cevap verdi.
"Alev'in tad alma duyusu çok gelişmişte ondan. Çoğu yiyeceğin ve içeceğin tadını bilir. Afrodizyak konusunda da onunla ilgili bir hikayesi var oradan biliyor "
"Eğer özel deilse hikayeyi bizede anlatırmısın?"
Kubilay'ın dediğini başımla onayladım.
"Şimdi biz voleybol takımındayız ya. İşte benim oradan bir arkadaşım var Sude.
Biz Birgün flim izlerken oradakilerin afrodizyak kullandığını gördük. Dedik ki biz neden yapmayalım. Gittik aldık geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİ HİSSETMEK
خيال (فانتازيا)Fantastik bir kitap düşünün. İçinde 6 tane büyük krallık olduğunu. Lordların ve Varislerin olduğunu. Bu kitap diğerlerinden daha farklı. Çünkü bu kitapta kullanılan isimler dünyalı isimleri. Tüm Varisler Lordlarının yanında olmasına rağmen Ateş Var...