Sabah erkenden uyanmış ve kutlama için hazırlıkları yapmaya başlamıştım. Sonra Ateş'i uyandırmıştım. Neyseki yine bir düşme vakası yaşamamıştım. Akşama doğru hazırlıklar bittiğinde bende hazırlanmaya başlamıştım.
Üzerimde siyah askılı uzun ve derin yırtmaçlı bir elbise vardı. Hafif bir makyaj yapmıştım. Şimdi ise biten tüm hazırlıkların ardından aşağıya inmeyi bekliyordum.
Kapı açıldı ve içeriye Ateş girdi. Üzerinde güzel bir smokin vardı. Ve hep olduğu gibi çok yakışıklıydı. Kapıyı kapattı ve yanıma doğru yürümeye başladı. Yanıma gelince durdu. Elinde bir taç vardı.
"Bu tacın sana ait olduğunu söylememe gerek yok bence"
Ona doğru döndüm. Gözlerim dolmuştu. Gözlerimi yukarıya kaldırdım ve doluluğunun gitmesini sağladım.
"Ne oldu?"
Diyerek yüzümü avuçları arasına aldı.
"Sanırım uzun zamandır bu anı beklediğim için duygulandım"
Gülümsedi.
"Ama artık buradasın hep olduğun yerde"
Gülümsedim.
Tacı saçlarıma dikkat ederek başıma yerleştirdi. Gold tonlarındaydı. Büyük deildi aksine küçük ve zarifdi. Tam ortasında kırmızı yakut vardı. Onun tacı ise yine Gold tonlarındaydı ama benimkisinden büyüktü.
"Gidelim mi?"
Onu başımla onayladım ve bana doğru uzattığı koluna girdim. Yürüyerek odadan çıktık. Merdivenlerden aşağıya inerken aslında içimde pekte bir heyecan yoktu. Çünkü herkesin aşağıda olacağını biliyordum.
Derin bir nefes aldım. Merdivenler bittiğinde büyük salondaki bütün bakışlar bize döndü. Sonrada naif bir dans müziği çalmaya başladı.
Salonun ortasına doğru ilerledik.
"Bu dansı yapmak zorundamıyız?"
Bana muzipçe sırıttı.
"Başka dans taktiklerin varsa uygulayabilirsin"
Koluna vurdum.
"Pislik"
Salonun ortasına gelince durduk. Elimin birini avucunun içine bıraktım. Diğerini ise boynuna koydum. Eli hemen belimi buldu. Yavaş hareketlerle dans etmeye başladık.
"Bana kızgınmısın?"
"Ne konuda?"
"Senden birşeyler saklamam konusunda"
Gözlerinden yine o duygu geçti. Hayal kırıklığı.
"Eğer sana kızgın olsaydım şuan burada olmazdın. Hem nosin mühürlüsüne kızar mı?"
Derince gülümsedim.
"Kızmaz dimi?"
"Kızmaz"
Beni kendisinden biraz uzaklaştırdı ve tekrar kendisine çekip bir dizini kırarak beni dizine yatırdı. Yüzüme doğru eğildi.
"Hem ben aşık olduğum kadına kızmam. Birşey yaptıysa vardır bir bildiği derim"
İşte şimdi kalbim maraton koşmaya başlayabilirdi.
"Bence bu dansı burada bitirelim. Yoksa kalbimin atışını tüm diyar duyacak"
Güldü ve beni kaldırdı. Lordlar ve Varislerin olduğu masaya doğru ilerledik. Masaya gelince bizim için ayrılan sandalyelere oturduk.
Eros hariç hepsi buradaydı. Aleyna uzun zamandır ortalarda yoktu. Söylemlere göre büyücülük hakkında kendisini geliştirmek için uzaklara gitmişti. Ama unuttuğu bir gerçek vardı.
O da bizim ne kadar güçlü olduğumuzdu. Büyük kapıdan içeri giren Eros'u gördüm. Bu gece eğlenceli geçeceğe benziyordu...
🔥💦💨🍀
Ateş'in odasının balkonundaydım. Havayı derince içime çektim. Bu odanın balkonu tüm Ateş Krallığı ayaklarının altındaymış hissi veriyordu. Yanıma geldi ve kollarını balkonun pervazına dayayarak bana baktı.
"Sence bu gece nasıldı?"
"Oldukça gergin. Eros'un hala neden bu olaydan ötürü arama emri çıkartmadığını anlamıyorum. Acaba aklında ne planlar var"
"Aklını okuyamam ama iyi şeyler olmadığı kesin"
Ona doğru yaklaştım ve ona sıkıca sarıldım.
"Yorgunum"
Güldü.
"Bende"
Kollarını bana sardı. Bir kaç dakika sessizce öyle durduk.
"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"
Güldü.
"Biliyorum bende seni çok seviyorum"
Güldüm.
"Birşeylermi içsek böyle durmak çok sıkıcı"
Benden ayrıldı.
"O zaman ben birşeyler alıp geliyorum "
Başımla onu onayladım. Yanağımı derince öptü ve gitti. Derin bir nefes aldım.
Kollarımı balkonun korumasına koydum ve gözlerimi kapattım. Yanıma birinin geldiğini hissettim. Gözlerimi açtım ve ona doğru başımı çevirdim.
Gördüğüm yüzle dumura uğradım. Uzun zaman sonra ilk defa buradaydı. Bacağımdaki hançerin sıcaklığını hissediyordum.
"Evet uzun zamandır yoktum. Ama senin için tekrar geldim. Beni bilirsin yarım kalan işleri sevmem"
"Sana hesap sormayacağım bu iş için. Hadi bitirelim bu işi"
Ama ikiside başına geleceklerden habersizdi. Birisi ölürken diğeri yaşarken ölecekti. Bu diyarda hatalar bedellere mahkumdu....
Evet sonaaa doğru saniyeler kaldiiiiii
Bu bölümün şarkısı Teoman -İki yabancı
Mutlu olalım Yıldız Tozlarımmm...⭐🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİ HİSSETMEK
FantasyFantastik bir kitap düşünün. İçinde 6 tane büyük krallık olduğunu. Lordların ve Varislerin olduğunu. Bu kitap diğerlerinden daha farklı. Çünkü bu kitapta kullanılan isimler dünyalı isimleri. Tüm Varisler Lordlarının yanında olmasına rağmen Ateş Var...