Öfke

23 3 0
                                    

Aradan 20 dakika geçmesine rağmen Bahar gelmemişti. Bugün ilk dersimize girecektik. Ama Bahar telefonunu oda da unutmuştu. Ona beraber gitmeyi teklif etsemde hemen alıp geleceğini söylemişti. Ama hala ortalıkta yoktu.

Oturduğum banktan kalktım ve yatakhaneye doğru ilerledim. O sırada yatakhanenin kapısından önce Aleyna ve iki arkadaşı sonra da Bahar çıktı.

Hızlı adımlarla Bahar'ın yanına gittiğimde beyaz teni yanağında ki kızarıklığı çok iyi belli ediyordu.

"Ne oldu sana ?"

Bana sıkıca sarıldı ve ağlamaya başladı.
Hemen kollarımla onu sardım.

"Bahar kim yaptı bunu?"

Kafasını kaldırdı.

"Ben odaya gittim sonra içeride aleynagil vardı. Aleyna herşeyi öğrenmiş. Bir boya saçta böyle durmaz diyor. Siz varissiniz bunu herkese anlatıcam dedi. Bende eğer alev varisse senin Ateş'le hiçbir şansın yok dedim. Sonra sinirlendi bana vurdu. "

Bunları iç çekerek söylemişti.

"Ya benim saçımı çekti " diyerek daha fazla ağlamaya başladı.

"Onu sana dokunduğuna pişman edicem"

Bahar 'dan ayrıldım ve Aleyna'nın oturduğu banka doğru ilerledim. Varisler ve Lordlar da buradaydı.
Bankın önüne geldiğimde durdum.

"Sana tek bir soru sorucam sende bana doğru cevabı vereceksin. Bahar'a sen mi vurdun?"

Pişkin pişkin sırıttı ve "Evet" dedi.

Kaşlarımı kaldırdım.

"İn banktan "

Anlamazca bana baktı ve indi. Herkes soluğunu tutmuş bizi izliyordu.

"Senin belanı sikerim " diyerek bacak arasına bir tekme geçirdim. O yere düşünce üzerine çıktım ve onu yumruklamaya başladım.

"Sen kimin kardeşine dokunuyorsun lan!"

Onu benim elimden almaya çalışıyorlardı. Ateş beni kendisine doğru çekti ve beni ondan uzaklaştırdı.

"Bırak beni"

"Önce sakinleş oturup konuşalım "

"Bırak " dedim ve bacak arasına bir tekme geçirdim.

O acıyla inleyip yere düşerken yeni ayağa kalkan Aleyna'nın saçından tuttuğum gibi yere fırlattım.

Saçlarını tutarak kafasını hızlı hızlı yere vurmaya başladım. O kadar hızlı vuruyordum ki yer titriyordu.

Onu hala elimden almaya çalışıyorlardı.
Bir elimle kafasını yere vururken diğer elimle cebimdeki çakıyı çıkardım ve yüzüne boydan boya çizik attım.

Büyük çığlığı bahçede duyuldu. Bir anda havalandım ve sırtım ağaçla buluştu.
Kollarıma baktığımda sarmaşıklara bağlı olduğunu gördüm.

Bunu Kubilay yapıyordu. Elimdeki çakıyla sarmaşıkları kestim ve Aleyna'ya doğru koştum. Fakat Dora ve Eva kollarımdan tutarak beni durdurdu.

"Size dedim. Kim olduğumu bilmiyorsunuz neler yapacağımı bilmiyorsunuz dedim. Ama siz beni dinlemediniz. Sen yat kalk bunlara şükür et yoksa bu bahçeden ancak cesedin çıkardı. Eğer bir kez daha Bahar'a dokunmaya kalkarsan seni aldığın nefeste boğarım "

Bu dediklerimi o kadar yüksek sesle söylemiştim ki Eros saraydan çıkıp buraya gelmişti. Aleyna'nın bu halini görünce hemen "Saraya gelin" demişti.

Dora ve Eva beni de arkalarından sürüklemişti. Bahar'da yanımızda gelmişti tabi.

Taht odasına gelince bir doktor çağırıp Aleyna'nın yüzündeki yaraya baktırmaya başlamışlardı.

"Bıçak zehirliymiş. Panzehir olmadan yüzündeki yara asla iyileşmez "

Bu dedikleri Eros'u daha da sinirlendirdi.

"Panzehiri hemen buraya getir" diyerek bağırdı.

"Asla senin kızın yaptığı hatanın bedelini ödüyor. Ben size en baştan bize karışmamanız gerektiğini belli ettim ama görünen o ki siz hala anlamamışsınız "

"İyi de Aleyna neden Bahar'a vurdu?" Bunu diyen Zeynel'di.

"Bilmem onu da kendisine sorun"

"O bir prensese saygısızlık yaptı. O yüzden vurdum. "

"Bir prensese vurmak saygısızlık değilmi bana neden el kaldıramıyorsun. Hani siz bu diyarın en güçlülerisiniz ya nerde sizin gücünüz bir prenses bütün okulun önünde dayak yedi hemde yeni gelen birisinden " diyerek kahkaha attım.

Bir anda gözleri daha da parlamaya başladı. Yukarıdan gelecek enerjiyi hissetmiştim. Bahar'ı da aldım ve hızlıca kenara çekildim.

Tam o anda az önce bulunduğumuz yere Yıldırım düştü. Tuğlalar hızlıca yere düştü. Bahar'ı  korumak için onu kendime çektim ve sıkıca sarıldım.

Sesler kesildiğinde Bahar'dan ayrıldım.

"O panzehiri bana ver yoksa arkadaşına yaşattığımın daha ağırını yaşatırım sana"

"Birincisi bir bok yapamayacağını hepimiz gördük. İkincisi panzehir dünyada yani gidip alamazsın "

"Kızım seni öldürürüm " diyerek üzerime atlamaya çalıştı.

"Ya allahasen sen gelsen ne olur Ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın "

"Alev Ateşe körükle gitme kızım " Bunu diyen Ateş'ti. Omuz silktim.

"Ha bu arada tekrar böyle bir durum olursa olacakların sorumluluğunu almam. Bugün ki yaşananlardan sonra beni az çok tanımışsınızdır. Ben sevdiklerime dokunulmasından pek hoşlanmam. Eğer siz benim kurallarıma uyarsanız bende sizin kurallarınız benim için hiçbir sorun teşkil etmezse onlara uyarım. Ama siz benim kurallarıma uymazsanız.  Bu diyarı size zindan ederim. "

Bahar'ı kolumun altına aldım ve taht odasından çıktım. Sonra da saraydan çıktık. Yatakhaneye gelince Hızlıca odamıza geçtim ve kapıyı örttüm.

"Kızım sen salakmısın elin yok mj iki tane çarpsana şu oruspuya beni niye uğraştırıyorsun "

"Alev sen delirdin mi dikkatleri üzerimize çekmememiz gerek. Böyle yaptıkça Herşeyi zorlaştırıyorsun. "

Ayakkabılarımı çıkardım ve yatağa uzandım. Komidinin çekmecesini açtım çikolatalı sütümü çıkararak içmeye başladım.

"Bak beni takıyor mu hiç. Kızım eğer Aleyna gidip Ateş'e Herşeyi anlatırsa gidiş biletimiz yanar "

Biten sütün çöpünü açık camdan aşağıya attım ve çekmeceden yeni süt çıkardım.

"Aleyna birşey söylemez söyleyemez. Çünkü eğer Ateş benim onun Varisi olduğumu öğrenirse benim daha çok üstüme düşer. Birincisi daha güçlerim ortaya çıkmadı bana O konuda yardım eder. İkincisi güçlerim daha ortaya çıkmadığı için buradaki yaratıklar bana saldırmaya çalışır. Ve Ateş hep benim yanımda olmak zorunda kalır. Bu da Aleyna'nın işine gelmez"

Tekrar sütümü içmeye başladım. Bahar dediklerimi düşünüyor olmalı ki sessizdi. Biten sütümün çöpünü yine camdan aşağıya attım.

Birazcık bahçeleri kirlense birşey olmaz dı herhalde.....


Evettt bir bölüm daha bitti.

Etkinliğimize kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Bugün ki şarkımız Model-Sarı kurdeleler

Bu şarkıyı herkes hayatında bir kez dinlemiştir.  Bana çok özgüven veriyor.

Mutlu olalım Yıldız Tozlarımm ⭐️🖤🖤

ATEŞİ HİSSETMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin