Gözlerimi hafifçe açtım ve etrafa baktım. Sonra aklıma dün ormanda kaldığımız geldi. Kollarımı iki yana açtım ve esnedim. Ateş'e baktığım da hala bana sarılı uyuduğunu fark ettim. Bu gülümsememe sebep oldu. Kolunu dürttüm.
"Ateş kalk"
Ağzından onaylamazca mırıltılar çıkardı.
"Ateş hadi"
Gözlerini kısıkça açtı ve etrafa baktı. Sonra bana baktı.
"Saat kaç ya?"
Cebimden telefonumu çıkardım ve saate baktım.
"Oha saat 15:36"
Karnımdan kalktı.
"O kadar olmuşmu ya"
Kafamı yukarıya kaldırdım ve etrafa baktım. Gözüme çarpan şeyle kıkırdadım.
"Ne oldu?"
Ağacı gösterdim.
"Bu meyve bizim aradığımız meyve deilmi?"
Ağaca baktı.
"Evet o gözümüzün önündekini görmemişiz"
Ayağa kalktı. Bende ayağa kalktım. O koruma kalkanını kaldırırken bende vücudumu esnettim. Yerde olan çantayı koluma taktım.
Ateş'e baktığım da ağacın tepesine çıkmış meyveyi alıyordu. Meyvenin dışı delik deşikti. Ama Ateş içinin sarı ve mavi renkleri bulundurduğunu söylemişti. Ağaçtan aşağıya inince yürümeye başladık. Durdum. Ben durunca o da durdu.
"Yemin ederim uyku sersemliğiyle aptal olduk. Sen bizi ışınlasana"
Aklına yeni gelmiş gibi yanıma geldi ve ellerimi tuttu. Gözlerimi kapattım. Yer ayaklarımın altından çekilir gibi olunca gözlerimi açtım. Ormanın girişine gelmiştik.
"Hadi ben odama gidiyorum. Birşey olursa gelirsin"
Arkamı döndüm.
"Alev"
Adımı duymakla ona döndüm.
"Bahar ve Tolga'ya da söyle bahçede buluşalım. Sizi şu dünya yemekleri yapılan dükkana götüreyim"
"Tamam"
Yanından ayrıldım ve yatakhaneye doğru ilerledim. Yatakhaneye gelince merdivenlerden yukarıya çıktım ve bizim odaya doğru ilerledim. Odanın kapısını çaldım. Kapı açıldı.
"Sonunda geldiniz"
Bahar'ın yanında geçtim ve odaya girdim. Tolga'da buradaydı.
"Ateş bizi yemek yemeye götürecek aşağıda buluşuruz"
"Tamam. Hızlı olun "
Tolga odadan çıktı.
"Anlat gece nasıldı? Birşeyler oldumu?"
"Tabikide olmadı. Sadece uyuduk. Ormanda ne kadar uyunursa. Bana diyeceğine sen söyle. Biz ormandaydık siz odadaydınız. Ne oldu?"
Ban doğru fırlattığı yastığı havada yakaladım.
"Pislik "
Güldüm.
"Ben duşa giricem. Sonra bahçeye ineriz."
Banyoya doğru ilerledim ve içeriye girdim. Sıcak suyu açtım ve üzerimdekileri çıkararak duşa girdim. Bu duşların en iyi tarafı ise sular hızlı doluyordu. Hızlıca duş aldım ve banyodan çıktım. Buharlar benden önce odaya dolunca Bahar hep yaptığı espriyi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİ HİSSETMEK
FantasyFantastik bir kitap düşünün. İçinde 6 tane büyük krallık olduğunu. Lordların ve Varislerin olduğunu. Bu kitap diğerlerinden daha farklı. Çünkü bu kitapta kullanılan isimler dünyalı isimleri. Tüm Varisler Lordlarının yanında olmasına rağmen Ateş Var...