Fal

23 3 1
                                    

Gözlerimin üzerinde sanki bir ağırlık vardı. Ne kadar açmaya çalışsam da açamıyordum. Gözlerimi zorlada olsa açtım ve etrafa bakmaya başladım.

Duvarlarda farklı dillerde yazılmış yazılar vardı. Yerlerde ise bir sürü tuhaf kitap.

Uyandığımı gören Bahar koşarak yanıma geldi.

""İyimisin?" Diye sordu.

Gözleri kızarmıştı.

"Kim ağlattı seni?"

"Sen ormanda bayılınca Ateş seni kucağına aldı. Krallığa böyle gitmemek için krallığın yanındaki bir eve geldik "

Kulağıma doğru Yaklaştı.

"Ama kadın çok tuhaf galiba falcı "

Bu dediğine kıkırdadım. Yattığım yerden kalktım ve oturdum.

"Bir daha sakın böyle saçma sebeplerden ağlama "

"Saçma sebeplermi iki gündür uyumuyormuşsun. Ve sabahta kahvaltı etmedin. Kendini öldürmeye mi çalışıyorsun "Bunları diyen Kubilay'dı.

"Burada uyuyacağımı sanıyorsan yanılıyorsun. Sizleri tanımıyorum. Hepiniz tehlikelisiniz. Bir insanın en savunmasız anı uykuda olduğu andır. Size bu fırsatı veremem"

"Cidden herşeyden çok şüpheleniyorsun"

"Şüphe gerçeğin önünü açar "

Bunu içeriye giren kadınla aynı anda söylemiştik. Galiba evin sahibiydi.

"Uyandığına göre artık gidebiliriz "
Zeynel'in dedikleriyle hepimiz ayaklandık.

"Durun" kadının dediğiyle ona baktık.

Yanıma doğru adımladı ve "Sende birşey var. Falına bakabilirmiyim?" Dedi.

Diğerlerine soran gözlerle baktım.

Dora "Eğer fal baktırmazsan yakandan düşmez " dedi ve oturdu. Diğerleri de oturunca bende oturdum.

Kadın yanıma geldi ve direkt ellerimi ellerinin içine aldı. Gözlerini kapadı ve birşeyler mırıldandı. Sonra hızlıca gözlerini açtı ve dizlerinin üzerinde çöktü bir elini yumruk yaparak göğsüne koydu.

"Diyara hoş geldiniz efendim"

Hepimiz şaşkınca kadına bakıyorduk.
Diğerlerine baktı "Siz neden onun önünde selam vermiyorsunuz?" Dedi.

"Kim olduğunu bilmiyorlarmı ne kadar tehlikeli ve güçlü olduğunu onlara söylemedinmi?"

Başını olumsuzca salladı ve tekrar elimi tuttu. Ve konuşmaya başladı.

"Sen çok güçlüsün. Kimsenin aklına gelemeyecek bir güç. Çok fazla acı çekmişsin. Herkesin katlanamayacağı türden. Birisine bağlısın. Bunun sende farkındasın. Onu her gördüğünde kalbin çok hızlı atıyor.

Sen ne kadar inkar etsende bu adama aşık olmuşsun. Fakat o seni hissetmiyor. Bunu iki sebebi var. Birincisi üzerinizde mühür var. Bu mühür ancak ve ancak o seni öptüğünde kalkar.

İkincisi bu adama bir büyü yapılmış. Bağlama büyüsü. Bunu yapan kişi senden güçlü deil ama bu işte iyi. Güçlerin daha ortaya çıkmamış. Ama ortaya çıktığında auranı tün diyar hissedecek.

Sen bu diyarda bir devrimi bitirip yeni bir hayat başlatacaksın. Sen bizim son umudumuzsun. Birisi var canından çok sevdiğin sana hep onun üzerinden oynayacaklar.  Ama siz başaracaksınız.

Bu yaşayacaklarının sonunda hayatının sonu uçsuz bucaksız karanlık görünüyor. Belkide ölürsün bilemeyiz ama hikayenin sonunda unutula deil sonsuz olacaksın.

ATEŞİ HİSSETMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin