Buraya gelelimiz bir ay olmuştu. Şu bir ayda burada çok fazla şey yaşamıştık. Julivya'yı kullanma konusunda daha başarılı olmuştum.
O günden sonra onunla hiç inatlaşmayız sanarken tam tersi olmuştu. Ne kadar havada iyi uçabilsekte hala kontrolü bana vermeme konusunda ısrarcıydı.
Baharla dün gece kavga etmiştik. Arada ufak tartışmalarımız olurda ama bu diğerleri gibi değildi. Bahar diğerlerine herşeyi anlatmamız konusunda ısrarcıydı.
Gece yaşadığımız kavganın seslerini Ateşler duyunca bizi başka odalara götürmüş ve sakinleştirmişlerdi.
Bugün okulun spor salonunda bir gösterim vardı. Okul büyük bir tiyatro oyunu düzenlemişti. Ve hepimiz bunu izlemeye davetliydik.
Buraya geldiğimizden beri Bahar benim yanımdaydı ama bugün hep Tolga'nın yanında olması dikkat çekmişti.
Okulun spor salonuna girdiğim de kimse yoktu. Türbinlerin olduğu yer karanlıktı. Karşı duvardaki kapı açıldı ve içeriye Bahar girdi.
Spor salonunun çift taraflı kapısı vardı. Onu görünce spor salonundan çıkmak için hareketlendim.
"Alev"
Sesiyle durdum ve ona döndüm.
"Ne var?"
"Onlara söylemeliyiz"
Sıkkınca nefes aldım.
"Dün bu konuyu hallettiğimizi sanıyordum. "
"Hayır halletmedik. Onlara söylemeliyiz. "
"Ne diyeceğiz Bahar hadi anlat ne diyeceğiz"
Sesim spor salonunda yankı yapmıştı.
"Mesela onlara aslında daha önce bu diyardan haberimiz olduğunu söyleyebilirsin. Sırf kendi hayatını kurtarmak için halkının zindanlara kapatılmasına göz yumduğunu söyleyebilirsin
Ne kadar acımasız olduğunu söyleyebilirsin. Ya kızım sen kendi hayatın için başkalarının ruhunu satarsın. Sana bu yola baş koyduğumuzda sana ne dedim ben yapma Alev senden herkes nefret eder. Ama beni dinlemedin.
Şimdi ne olacak Ateş sana güveniyor ama sen onun güvenini boşa çıkardın. Ateş seni affedermi sanıyorsun"
Tek nefeste söyledikleriyle ona şaşkınca baktım. Meğerse senelerce içinde neler biriktirmişti.
Sonra gözlerinde o duyguyu gördüm.
Pişmanlık"Peki sana ne demeli? Gelsen gelebilirdin buraya ama gelmedin. Ya kızım sen daha diyardaki herkesten Hava Varisi olduğunu saklıyorsun. Bana ne söyleniyorsun?
Sence Tolga bunları duyunca seni affedecekmi? Sende krallığının başında değilsin yıllardır. Ben sana birşey diyormuyum?"
Derin bir nefes aldım.
"Ya asıl ben sana birşey diyemiyorum. Kızım sen güçlerini herkesten Ateşten bile iyi kullanmana rağmen herkese yalan söylüyorsun. Neden? Herşeyin bir zamanı var diyorsun. Kahinmisin sen amıma koyim.
Ateş ne yapar sanıyorsun. Sen affedecek mi? Kızım seni Tanrı bile affetmiyor başına bin bela geliyor. Sence Ateş affeder mi?
Yada bu saatten sonra Ateş seni sever mi? Kızım seni kendi annen baban sevmemiş Ateş'mi sevecek?
Sen kendi anneni babanı öldürdün. Sence Ateş katil birisini sever mi? "
Ona hayal kırıklığıyla baktım. Zordu. Kabullenmek istemediğin şeyleri birilerinin gelip yüzüne vurması. Bana şaşkınca baktı. Sanki bu cümleleri söylemek istememiş gibi.
"Alev..."
"Sakın tek kelime etme. Evet haklısın ben bir çok şey yaptım am ben"
Derin bir nefes aldım.
"Ben belki şeytanım ama meleklerden çok iyilik yaptım"
O sırada spor salonunun ışıkları yandı. Türbinlerin oraya baktığımda onları gördüm. Hepsi buradaydı ve duymuşlardı. Bize şaşkınca bakıyorlardı.
Ateş'e baktım. Bana hayal kırıklığıyla bakıyordu. Zihnine doğru konuştum.
"Ben sadece seni sevmenin bedelini ödedim "
Daha fazla burada durmanın bir anlamı olmadığını anlayınca spor salonundan çıktım. Ve sonra okuldan. Koridorlar bomboştu çünkü herkes spor salonundaydı.
Ormana doğru ilerledim. Ormana girince derin bir nefes aldım. Gözümden bir kaç damla yaş düştü. Sonra gök gürledi. Ve gökyüzüde yaşlarını benimle beraber döktü.
Bugün benim bittiğim gündü. Ateş'in o bakışı beni öldürmüştü. Çünkü ben ağladığım gün ölürdüm....
Evetttt bu günlük bu kadar size daha fazla bölüm atmak isterdim ama durumlar el vermiyor.
Şimdi size kitabın net bitiş tarihini vereceğim. Arkadaşlar kitap haftaya bitiriyor normalde hafta sonları cumartesi ve pazar olmak üzere dört bölüm yayınlıyorum. Ama haftaya beş bölüm yayınlayacağım. Bu kitap diğerleri gibi deil sizi sonu çok şaşırtacak. Sadece haftaya kadar bekleyin
Malesef yine ayrılıyoruz. Sırf bunun için ağlayabilirim. Çünkü bu sene size fazla zaman ayıramıyorum. Öyle ağlak bir insanda değilim ama bu ayrılık beni üzüyor
Bu bölümün şarkısı Ebru Gündeş -Ölümsüz aşklar
Bu arada benim tek adım ebru deill bilmeyenler aranızda net vardır. Tam adım hemen yazıyım. ECRİN EBRU ERMEÇ
Mutlu olalım Yıldız Tozlarımmm...⭐🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİ HİSSETMEK
FantasyFantastik bir kitap düşünün. İçinde 6 tane büyük krallık olduğunu. Lordların ve Varislerin olduğunu. Bu kitap diğerlerinden daha farklı. Çünkü bu kitapta kullanılan isimler dünyalı isimleri. Tüm Varisler Lordlarının yanında olmasına rağmen Ateş Var...