Όταν αγαπάς κάτι, δύσκολα το αφήνεις να φύγει

484 89 27
                                    

Του ήταν τρομερά δύσκολο να συγκεντρωθεί εκείνο το πρωινό, όχι μετά τη βραδιά που πέρασε με τη Μυρτώ. Έπρεπε να κάνουν μια σοβαρή κουβέντα για το μέλλον γιατί μετά από όσα έγιναν, όφειλαν και οι δύο να κάνουν μια καθαρή, νέα αρχή, χωρίς να αφήσουν το παρελθόν να μπει εμπόδιο. Χρειαζόταν χρόνος. Ειδικά αυτός ήθελε χρόνο για να μπορέσει να ξεχάσει το φευγιό της που τον πόνεσε τόσο πολύ. Δεν ήθελε, σε καμία περίπτωση, να το αφήσει να διαλύσει την πιθανότητα να είναι μαζί ξανά. Έπρεπε να δουλέψει με τον εαυτό του για να βρει ξανά τη χαμένη εμπιστοσύνη που της είχε, αλλά και να κάνει την ίδια να τον εμπιστευτεί γιατί η Μυρτώ ήταν πηγή ζωής για εκείνον. Μετά τη βραδιά που μοιράστηκαν ήταν αδύνατον να σκεφτεί τον εαυτό του με άλλη γυναίκα γιατί μόνο η Μυρτώ ταίριαζε τέλεια στην αγκαλιά του, και στη ζωή του.

«Νταμιάνο, που χάθηκες πάλι;» Το απαλό γέλιο της Μπέκα τον επανέφερε στην πραγματικότητα. Την κοίταξε λες και ξέχασε για τα καλά την παρουσία της, αλλά δεν απάντησε στην ερώτησή της. «Κοίτα, καλά θα κάνεις να συγκεντρωθείς, ο Λούκα δεν εκτιμά ανθρώπους που δεν είναι ικανοί να κάνουν μια στρωτή συζήτηση μαζί του!»

«Μπορείς να σταματήσεις με το δασκαλίστικο ύφος σου;» απάντησε, εκνευρισμένος μαζί της. «Όταν έρθει θα φροντίσω να μη σε απογοητεύσω», συνέχισε με σαρκαστικό τόνο.

Το χαμόγελο της σβήστηκε με μιας. «Είσαι ακόμα θυμωμένος μαζί μου».

«Η συμπεριφορά σου χθες με έπιασε εξαπίνης και με άφησε με τις χειρότερες εντυπώσεις. Δεν πρόκειται να ξεχάσω πως συμπεριφέρθηκες, ειδικά όταν ξέρεις για την Άννα και πως με επηρέασε ο θάνατός της».

«Αντέδρασα περίεργα, το ξέρω. Απλά θέλω το καλύτερο για σένα και ξέρω πόσο πληγώθηκες από τη Μυρτώ», μουρμούρισε, αλλά ο Νταμιάνο δεν μαλάκωσε καθόλου.

«Δεν σε αφορά η σχέση μου με τη Μυρτώ και θα ήθελα να της φέρεσαι καλύτερα». Η Μπέκα δαγκώθηκε και δεν απάντησε, μα τον κούρασε όλο το αχρείαστο δράμα. «Δεν μου είπες πως γνωρίζεις αυτόν τον Λούκα», άλλαξε θέμα, αλλά ο τόνος του παρέμεινε λιγάκι εχθρικός.

«Έχουμε κάνει δουλειές μαζί, δεν χρηματοδοτεί εύκολα, αλλά αν δει πως μια επιχείρηση μπορεί να αποδώσει τότε δεν διστάζει».

«Και τι θα ζητήσει ως αντάλλαγμα;»

Τα μάτια της σκοτείνιασαν και δεν μπορούσε πια να κρύψει την ενόχλησή της. «Αν δεν γουστάρεις μπορείς να φύγεις, αντί να με αμφισβητείς με αυτόν τον τρόπο», του είπε, και η άλλη Μπέκα βγήκε στην επιφάνεια, εκείνη που στα επαγγελματικά δεν λογάριαζε τίποτα, ούτε καν τον συνεργάτη της.

IL sapore dell' amore (Η γεύση του έρωτα)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن