Oy vermeyi unutmayın lütfen..
Lavin'den...Kalbim sıkışıyordu. Bir şey olmuştu ve benim ailemden birine bir şey olmuştu. Gözlerim hemen dolmaya başlarken yerimde doğrulup karşı tarafı dinlediğimi belli ederek "dinliyorum" diyebildim.
Telefonun arkasında duran Adam önce ne söyleyeceğini bilemez gibi boğazını temizledi ve hemen sonrasında derin bir nefes alarak konuşmaya başladı"Lavin Hanım başınız sağ olsun abiniz Mert Demir bir araba kazası sonucu vefat etmiştir."
Duyduğum kelamlar aldığım nefesi bile tutmama sebep oluyorken Berzan'ın sesini duydum "Lavin, güzelim ne oldu?" Hiçbir şeyi idrak edemiyordum.
"Cenaze Mardine gitmek üzere yola çıktı. Başınız sağ olsun tekrar."Telefonun kapanma sesini duyunca biraz kendime geldim "Abim ölmüş" Berzanın bakışları birde dumura uğramış bir hal alınca "Mert abimden bahsediyorum" diye ekledim.
"Sakin ol güzelim ne olmuş"Her şeyi anlatırken içime saplanan bin bıçağın darbesini her hissettiğimde içimden bir şeyler kopuyordu..
Bana yaptıkların bir yana, Rabbinin karşına nasıl çıkacaksın abi? İnsana demezler mi o senin kardeşin bilerek cehenneme ittin diye..
Her ne olursa olsun Mert benim abimdi, canımdan bir parçaydı.
Siz hiç ölümüne sizden nefret eden birinin ölümüne üzüldünüz mü? Yada ağladınız mı? Yapmayın.
Mert abim benim için o gece Bengü Eroğlunu kaçırdığında zaten ölmüştü. Üzülmüyorum değildir ama gram vicdan azabı çekmeden öldüğü için çok üzgünüm.
Ben öylece duvara sabitlenip dalmışken bu düşüncelerimin arasında "Lavin iyi misin?" Diyen Berzan'ın sesini işittim ve başımı ona doğru çevirdim. Berzanı görünce sanki Sarp abimmiş gibi evimde gibi hissederek kollarımı boynuna sarıp hıçkırarak ağlamaya başladım.Sessiz kalmaya çalışmıyordum çünkü Berzan aynı Sarp abimin yaptığı gibi sadece bekliyordu ve bu da 'ağla rahatlarsın' dedikleri oluyor.
----
Berzan'dan
Hıçkırarak ve nefessiz kalarak ağlayan Lavin bir süre sonra kendini serbest bırakmış ve üstümde uyuyakalmıştı.
Lavin'i yatağa yatırıp telefonumu alarak odadan çıktım ve bu işin asılını öğrenmek için Baweri aradım.
-Alo Bawer kusura bakma kardeşim uyandırdım acil bir durum var
+Gece gece hayırdır Berzan
-Ben uyuyordum Lavin'i emniyetten aramışlar Mert'in öldüğünü söylediler işin aslını oğrenebilir misin?
+Tamam kardeşim hallediyorum hemen
Telefonu kapatınca Lavin'in uyuduğu odaya gidip koltuğa oturdum nasıl orda uyuyakaldığımı anlayabilmiş değilim duştan çıkınca sadece onu izlemek için yanına gidince orda kalmışım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIKLAR/Berdel+18
Teen FictionHer şeyin sona erdiğini düşündünüz mü hiç? Yaşamanın bir anlamı kalmadığını? Umudunuza sımsıkı sarılmak isterken itildiğinizi düşündünüz mü? Lavin sessizliğiyle bilinip duyulmayan çığlıklarıyla savaşıyordu, bu savaşı bir kimse duyar mıydı? Yürek da...