3. Bölüm🌱

1.2K 100 83
                                    




🌘

Lavin'den

İnsan yalnızlığını sever mi?
Kimsesiz olmayı sever mi?

Kimsesiz olmaya yalnız kalmaya alışmak zorunda kalan insanlar nasıl suçlanırdı ki?

İçimdeki kötü hisler nefesimi kesiyordu ne olacağını bilmiyordum. Bir umut Sarp abimin orada olması ümitlenmeme sebep oluyordu.

Erkekler gittikten sonra yapılması gereken işlerimi hallettikten sonra odama çıktım.

Nasıl davranıp hissetmem gerektiğini bilmiyordum.

--------

Kapının çalınmasıyla hemen odamdan çıkıp avluya yöneldim. Sarp abimin hem sinirli yüzü hemde hüzünlü gözleri vardı.

"Ne oldu Fırat ağam ne dediler oğlumun canını almayacaklar değil?"

Annemin sorusu gerilmeme sebep olurken meraklı gözlerimi Sarp abime sabitlemiştim.

"Ölüm yoktur hanım berdel olacak!"

Duyduğum şeyleri sorguladım. Bu muydu yani? Gerçek miydi duyduklarım?

Sarp abime bakmaya devam ediyordum.
Sarp abim kafasını kaldırıp gözlerime baktı onaylar gibi gözlerini kapatıp açtı.

"Lorin olmaz daha küçüktür ağam Lavinin bedel ödemesi gerekir"

Anneme baktım bir anne nasıl çocuklarını ayırırdı nasıl göz yumardı cehennemi yaşatırken.

Bir kez daha anlamıştım bu evde olan değerimi. Bir kez daha buraya ait olmadığımı hissetmiştim.

Rüzgarın esmesiyle yanaklarımın gözyaşlarımla ıslanmış olduğunu hissettim.

"Berdel Lavin ile olacaktır 1 haftaya düğünümüz var."

Babamın neşeli sesi kulaklarımı çınlatıyordu. Bir baba bir evladını diğer evladıyla kurtarma sevinci yaşar mıydı?

Yaşadığım şeyler beynimi yakmıştı. Sonunda bulduğum sesim güçsüz çıkmıştı "Abi"

Abimin yüzünü eğdiğini görmek canımı acıtıyordu.

"Abi falan yok Lavin evleneceksin.!"

Gidip babamın önüne çöktüm "Bav ne olur ben evlenmek istemiyorum bir şey yapın ne olur."

"Evlenceksin Lavin yat kalk Mert abine şükür et vardığın ailenin varlığını bütün Mardin bilir"

"Bav ben mal mülk istemiyorum evlenmek istemiyorum ne olur vermeyin beni" ağladığımdan sesim oldukça cırtlak çıkıyordu bağırdığımım farkında bile değildim.

Babam tiksinir gibi bana bakıyordu ne yapmıştım ki ben? Beni neden kardeşlerim gibi sevmiyordu?

Beni neden sevmedin baba?

SESSİZ ÇIĞLIKLAR/Berdel+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin