Aşklarım tiktok hesabımı takip eder misiniz
tiktok @deryapmartikOy vermeyi unutmayın lütfen...
Not: bölümü hem Lavin hem de Berzan anlatıyor uzun bir bölüm olabilir.
------İyi okumalar🌼
Berzan'dan...
Eve gelip direkt odama geçtim. Duş alıp eşofman takımı giydim ve bizimkilerin yanına indim.
"Oo damat bey buyurunuz geliniz ayakta kalmayınız" Kuzey'in dediğiyle kaşlarımı çatıp sabır diledim.
"Kuzey konuşma vuracam şimdi bir tane" herkes güldü.
"Oğlum salonu ayarladınız değil mi yarın yapılacak bir işimiz yok?" Babamı başımla onayladım "her şey tamam baba olsun bitsin artık sıkıldım bu işlerden"
"Ne sıkılması oğlum ben küçük küçük Lavinler ve Berzanlar görüyorum" Doğunun kahkahaları Barış'ın dediği şey ile konağı doldurdu.
İkisinin de kafasına vurup ayaklandım "ben uyuyorum hepinize Allah rahatlık versin"
Odama geçip yatağıma girdim. Bugün dans ederken ne de güzel bakmıştı bana dimi..
Gözlerime odaklanmıştı acaba bir şey mi söylemek istiyordu.
Yüzündeki morluklar ya makyaj sayesinde kapanmıştı yada geçmişti?
O morlukları kim yapmıştı?
Aklımdan çıkmıyor bana baktığı o an..
Sanki bir daha bakmayacakmış gibi baktı bana dudaklarıma da bakmıştı değil mi...
Nefesini korktuğundan mı tutmuştu yoksa heyecandan mı bilmiyordum fakat öğrenecektim.
Yarın benim evimde olacaktı, benim odamda, benim yatağımda.
Bizim evimizde, bizim odamızda, bizim yatağımızda.
Acaba hiç mi sevmezdi beni ne çok ağlamıştı kına yakılırken sarılıp saçlarını okşayamadığım için kızgınım kendime.
--------------
Lavin'den..
Rüya ile odaya geldiğimizde ellerimi yıkadım. Kına gerçekten çok tutmuştu.
Banyodan çıkıp onun için kendimden pijama ve temiz iç çamaşır çıkardım temiz bir havluyu da aldığımda ona verdim o da banyoya girip duş almaya başladı.
Ben yatakta oturup düşüncelere daldım.
Bu gece bu konakta geçirdiğim son geceydi. Yatağıma bütün yaşanmışlıklarımı bilen odama veda edecektim.
Kendime bir söz verdim ben Sarp abimin kollarındayken 'Bu evden çıktıktan sonra Lavin Demir ölecekti Lavin Eroğlu olarak yeniden doğacaktım.
Kimseye kendimi ezdirmeyecektim o evde Sarp abim de yoktu kendimi küçük düşürmeyecektim.'
Bu evden ise sadece iki kişi beni ilgilendirecekti Sarp abim ve Lorin.
Lavin Eroğlu olarak başlayacağım yeni hayat beni korkutuyordu inkar edemezdim ama artık beni kurtarabilecek kimse yoktu.
Peki yarın gece? O zaman ne yapacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIKLAR/Berdel+18
Novela JuvenilHer şeyin sona erdiğini düşündünüz mü hiç? Yaşamanın bir anlamı kalmadığını? Umudunuza sımsıkı sarılmak isterken itildiğinizi düşündünüz mü? Lavin sessizliğiyle bilinip duyulmayan çığlıklarıyla savaşıyordu, bu savaşı bir kimse duyar mıydı? Yürek da...