21. Bölüm🌱 (+18)

390 17 2
                                    

⚠️Bu bölümde cinsellik yer alacaktır⚠️
Başladığı ve bittiği yerlere uyarı koyacağım.

Keyifli okumalar 💐

Lavin'den

Üstümde hissettiğim ağırlıkla arkama dönemediğimi hissederek bu üstümdeki ağırlığın sebebini anlmadığım için gözlerimi açmaya çalıştım.

Birazcık açtığım gözlerimde belime dolanmış birinin kolu ve sırtımın dayalı olduğu bir insan olduğunu fark etmem ile o anki korkuyla "HAYIR!" Diye bağırarak kendimi kurtarmaya çalıştım.

Kendimi yatağın diğer ucuna attığımda yanımda uyuyan kişinin Berzan olduğunu ve bağırmamla yerinden sıçradığını gördüm.

"Lavin noldu güzelim iyi misin?"

Gözlerim hızla dolarken bir şey demedim.

"Lavin?"

Elini saçıma uzattığında içgüdüsel olarak kolumu yüzüme siper ettim. Bunu yapmamla eli biraz havada kaldı sonra da geri çekti.

"Ben aşağıya gideyim sende hazırlan Abinlere kahvaltıya gidelim"

Başımı sallayarak gitmesini bekledim.

Berzan odadan çıkınca bende yatağımdan kalkıp önce yatağımı topladım sonra da banyo yapmak için kıyafetlerimi hazırladım.

Sıcak bir duşun ardından dişlerimi de fırçalayıp önce saçımı kurutup öyle giyinirim diye düşünerek saç kurutma makinesinin fişini prize taktım.

Boy aynasında kendimi izlerken odanın kapısı açıldı ve Berzan içeriye dalmış oldu.

Ben bir elimle bornozumun önünü kapatmaya çalışırken diğer elimle de devam ediyordum.

Aynadan gördüğüm kadarıyla iyice bana yaklaşmaya başlayınca dizlerimin titremesi ve kalp ritmimin yükselmesi bir oldu.

"Ben yapayım mı?"

Sesi daha derinden gelirken başımı sallayarak onayladım ve makineyi ona uzatarak almasını bekledim.

Gözlerimiz aynada birleşirken önümü iyice kapattım ve bornozu biraz daha aşağı çekiştirdim sanki yeterince uzun değilmiş gibi.

"Ben bu sabah için özür dilerim"

Sonunda kaybolan sesimi bularak konuştum.

"Önemli değil uyku sersemiydin, şimdi daha iyi misin?"

Başımla onayladım tekrar.

Saçlarımı kurutması bitince sırtımın ona değebileceği kadar yaklaştı ve ensemle boynum arasına içine çekerek bir öpücük kondurdu.

Yaptığı şeyin kalbimin teklemesine sebep olduğu yetmezmiş gibi bir de yanaklarımın domatese benzeyecek kadar kızarmasına sebep oldu.

Biraz daha böyle durduktan sonra geri çekilip "Sarp'ı aradım bizi bekliyorlar" dedi ve banyoya girdi.

Bende onun ardından giyinme odasına girip pembe bir elbise giydim

  Bende onun ardından giyinme odasına girip pembe bir elbise giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

}Yırtmaçı dizlerine kadar düşünün{

Berzan için de kıyfet çıkarıp yatağın üstüne bıraktım ve makyaj masama geçip sadece rimel ve dudaklarıma nemlendirici sürdüm.

Ayaklarıma spor ayakkabılarımı giyinip saçımı tokayla tutturduğumda ise Berzan banyodan yarı çıplak bir şekilde çıkmış elindeki küçük havluyla odada benim olduğumu fark etmeden sadece saçlarını kuruluyordu.

Belinde duran havlunun her an düşecek gibi olduğunu fark edince yerimden kalktım ve kaçar adımlarla hemen odadan çıktım.

Yaklaşık 10 dakika sonra aşağı inen Berzan'ı görünce elimi kolumu nereye koyacağımı bilmeyerek çantamı alıp kapıya yöneldim.

Kapıyı açtığım sırada arkamdan bir elin kapıyı kapatmasıyla olduğum yerde kalmak zorunda kaldım.

B} "Ne o kovalamaca mı oynuyoruz?"

L}  "Ne kovalamacası ya"

B}  "Odadan kaçtın şimdi de evden mi kaçmaya çalışıyorsun?"

Ben bir şey diyemeden omuzlarımdan tutarak beni kendine döndürdü ve yüzümü ezberler gibi inceleyerek yavaşça boynuma yaklaşıp derin bir nefes çektikten sonra uzaklaştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ ÇIĞLIKLAR/Berdel+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin