9. Bölüm🌱

1.1K 52 26
                                    


Selaam yeni bölüme hoşgeldiniizzz

Arkadaşlar kitap reklamı yaptığım hesaplarım:
Tiktok: @deryapmartik
İnstagram: @deryapmartik

Not: ilerdeki bölümlerden de alıntı olacaktır

Keyifli okumalar

-------------------------

Lavin'den...

Bildirimi cevapladıktan sonra bana baktı abim "güzelim biliyorum şu an bunu sormam doğru değil ama bilmem gereken bir şey olduğunu düşünüyorum. Ne oldu da bu hale geldiniz?" demesiyle utandım.

Ona nasıl anlatırdım ki birden aklıma gelen şeyle ne yaptığımı bilemez hale geldiğimi.

"Aklıma aslında bu gece olması gerekenler geldi abi birden oldu hepsi sonra işte bir cesaret babamın gözünün içine baktığım için bu hale geldik"

Ona yalan söylemeyeceğimi biliyordu "sana esma'ya gitti dediklerinde ben depodaydım abi" öfkeli bir şekilde baktı gözlerime biliyordum kızacağını.

"Bunu bana şimdi mi söylüyorsun Lavin? Her zaman yanında olmadım mı arkanda durmadım mı neden söylemedin bana?"

Kırgın olduğu gözlerinden belli oluyordu ve tabi alçalan sesinden de.

"Abi en azından sizin aranız iyi olsun istedim benim yüzümden hep karşına aldın onları daha fazla gelirlerdi üstüme" dedim.

"Özür dilerim güzelim bunu önceden fark etmediğim için" alnımdan öptü.

Ona bakıyordum yanımda olması huzur veriyordu bana.

--------------------------

Sarp....

Bana ihtiyacın olduğunu biliyorum ama bir daha böyle şeyler yaşamana izin veremem..

Koluma sarılmış bir şekilde uyuyan kardeşime baktım. Yaşına göre hem psikolojik olarak hemde fiziksel olarak fazla şeye dayanmıştı.

Kolumu yavaşça çekip üstünü örttüm ışığı kapatıp lambayı açık bıraktım ve odadan çıktım.

Kapının önünde sandalyede oturmuş dalgın olan Berzan'ın yanına gittim.

"Ne düşünüyorsun öyle Karadenizde gemilerin mi battı yoksa?" Kendine gelmesi için sormuştum.

Bana bakıp "Nasıl olduğunu anlattı mı?" Diye sordu başımla onayladım "Odada tek kalınca aslında bu geceyi düşünmüş birden krize girince de babamlar duymuş"

Yüzü hayal kırıklığına uğramış gibi bir hal aldı "ama ben ona istemediği hiç bir şeyi yapmazdım bu kadar mı güven vermedim ona" diye sitemli bir sesle konuştu.

"Lavin 21 senedir yaşadığı hiç bir şeyi hak etmedi Berzan. Kardeşimin yaşadıkları bana bile ağır geliyorken o güçlü durup her şeyle savaştı. Babamın ona karşı olan tavrı herkesten korkup güvensizlik yaşamasına sebep oldu o yüzden böyle davranıyor sana."

Dediğimde ne diyeceğini bilemediğinden mi yoksa diyecek bir şeyi olmadığından mıdır bilmiyorum sustu.

--------------------------

Sandalyede uyuyakalmışım boynumun ağrısıyla gözlerimi açtım Berzan yanımda yoktu.

Lavin'e bakmaya gitmek için ayaklanıp yavaşça kapıyı açtım.

SESSİZ ÇIĞLIKLAR/Berdel+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin