19. Bölüm🌱

249 13 11
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz okuyanlar yüzlerce olsa da oylanmalar onlarca oluyor, canınız sağ olsun iyi okumalar:)



Yeni bölüme hoşgeldiniz okuyanlar yüzlerce olsa da oylanmalar onlarca oluyor, canınız sağ olsun iyi okumalar:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Lavin'den...

Yüzüme dökülen su ile bilincimin açıldığını hissederek gözlerimi açtım ve hemen etrafıma baktım bir odadaydım ve karşımda bütün heybeti ile duran bir adamı gördüm.

Ne istediğini bile bilmiyordum yada burada ne işim olduğunu..

Konuşmaya çalışsam da ağzımı bağladığını fark ettiğimde susmak zorunda kaldım.

Her ne kadar çırpınsam da o sanki hiçbir şey olmamış derin bakışlarla bana bakıyordu, korkuyordum.

Rahatsızlığımı hissettirmek isteyerek yerimde kıpırdamaya çalıştığımda kendine yeni geliyormuş gibi önce afalladı ve sonra da hemen ağzımı açtı.

"Kimsin sen ne istiyorsun benden?"

Hemen sorumu sormayı tercih ettim.

"Sakin ol güzelim artık yeni evin, yeni kocan, yeni ailen hatta her şeyin benim. Ait olduğun yere gelmeni istedim ve getirdim."

Kafamı karıştırıyordu bu Adam ne dediğinin farkında mıydı? Ben evliydim ve bu adam bana kocam olduğunu söylüyordu sanırım kafayı yedim.

"Ne diyorsun sen be çöz ellerimi!"

Karşımdaki adam rahatça bana bakarak gülmeye başladı

"Sakin ol karıcığım, daha anlaşmamızı yapmadık ki ellerini çözeyim..."

Neyin anlaşmasındna bahsediyordu bu adam kim olduğu ne olduğu belirsiz bir adamın benimle ne gibi bir anlaşma yapması gerekiyordu ki

"Ya ne anlaşmasından bahsediyorsunuz? Bakın ben evliyim Berzan Eroğlu'nun karısıyım bence başınıza büyük bir bela almaktan vazgeçin beni bırakın siz yolunuza biz yolumuza devam edelim"

Kahkahalarla gülen yüzüne rağmen gözlerinde anlamadığım bir şekilde korkunç bir ifade belirlendi

"Tam da bunun anlaşmasını yapacaktım karıcığım, artık bana ait olduğunu kabullenmeni gerektiren bir anlaşma olacak"

Artık emindim bu adam saplantılı psikopatın tekiydi koca bir aşiret ağsının karısına bu şekilde konuşabilecek cesareti kim bulurdu ki

"Bakın anlaşma falan yok siz bir şeyler karıştırıyorsunuz ben evliyim benim ait olduğum yer başka bırakın ben gideyim söz hiç kimseye bahsetmem"

Adamın gözleri gözlerime sabitlenince ister istemez sustum ve korktuğumu anlamasını istemediğim için gözlerine bakmaya  çalıştım ama bu mümkün değildi.

Gözleri iyice koyulaşınca hızlı adımlarla üzerime yürümeye başladı ve eli hızla saçıma dolandı

"SEN BANA AİTSİN DUYDUN MU!!"

Yüzüme kapanan avucunu hissetmeden hemen önce gözlerimi sıkınca kapattığımı fark ettim

SESSİZ ÇIĞLIKLAR/Berdel+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin