1.6

421 51 37
                                    

[21.30]

"Lan pas atsana köpek!" Samet'in bağırmasıyla Mert Hakan delirdi ve Samet'in üzerine yürüdü. "Lan kime köpek diyorsun sen?"

Şu an doksan dakikaları çoktan dolmuştu ama, İrfan halısahanın sahibi Kemal Amca'ya dil döktükten sonra süreyi uzatmayi başarmışlardı.

Ciğersiz ferdi ve barış harici herkes çok yorgundu ama 3-3 olan skoru bozmaları, baklavayı alacak takimin belirlenmesi gerekiyordu. Hakan ve Merih'in takımı olarak ayrılmışlardı. Herkes çok gergindi. Arda yarım saat sonra sarmaş dolaş baklava yiyeceklerini bildiği için birbirlerine söven kisileri umursamadı bile. Erkekler işte.

"Hayirdir bir sorun mu var?" Dedi abdulkerim yanlarına giderek. Kavgayı daha da ateşleyeceğini bildiği için çubuklu giymiş Merih aralarına girip Mert Hakan'la Sameti ayırdı. Tekrar oyun akışı başladığı zaman korner kazanan Arda'larda topu Serdar abileri almıştı ve köşeye doğru gidiyordu.

"Sen mi vurucan abi?" Dedi Arda Serdar'a dönerek. Mahallede Serdaraldo olarak bilinen uzun saçlı adam sabır çekti ve atışı kullandı. Altay topu kaleden çıkarmayı başarınca Arda sinirle bağırdı.

"Abi nasıl çıkardın sen onu be!" Ardayla aynı takımda olduğu zaman gol yemeye doyamayan abisi şimdi Volkan kesilmişti.

Top karşı tarafa gelince arda topu sürmeye devam etti. Altay'ın koruduğu kaleye doğru ilerledi. Hiçbir zaman aynı takımda olmazlardı çünkü aşırı kavga ederlerdi. Tam etrafı sarilmisken baris'a pas attı. Terliyken daha da bir yakışıklı olduğunu düşünüyordu ki Barış, sarışın çocuğu fark etmemişti. Barış'tan topu çalan Sebastian gülerek Ferdi'ye öpücük attı.

Sevgilisi tabii. Şimdi Seba gol atarsa öpüşür falan bunlar. Arda iğrenç görüntülere maruz kalmamak için pili bitmesine rağmen depar attı ve Sebastian'ı yere düşürerek topu çaldı. "Yuh faul yaptın ama!" Diyordu yerdeki sarı oğlan.

Arda yandan bir bakış attı. "Ağlama oyna!"

O sirada fark etmediği ferdi intikam alırcasına ayağındaki topu çaldı. "Ayıp oluyo ama ya!" Diye bağırdı arda. Ferdi küçümseyici bir gülüş attı. Topla koşarken abdulkerimi düşürdü. Abdulkerim ferdinin üzerine yürüdü. O sirada arda koştu ve araya girdi. "Sakin olun ya!"

Semih atom karinca edasıyla koşan Ferdi'yi gördü ve ona gönderdi topu tekrardan.
Ve Ferdi, Arda'ların kaleyi koruyan Uğurcan'a gol atınca asisti yapan semih üzerine atladı. "Offfff eriyorum galiba!"

Diğer takım arkadaşları da oraya koşunca Arda bir of çekti. Şu an herkes çok sinirliydi.

Nereden çıktığı belli olmayan Kenan, aniden
semihi ferdi'nin üzerinden aldı. 

"Yuh nasıl kaldırdın beni?" Dedi semih uçmanın verdiği hisle. Kenan göz kırptı. Arda, Barış sağ kanata yaklaştığında hemen pası aldı ve şut cekti.

Macin son soluklari oldugu için Arda kenan'a bir bakış attı. Kenan, Barış'a çalım atmakla meşguldü. Arda yavaşça yanına yaklaştı ve uzun boylu çocuğa dirsek attı. Kenan sinirle ona döndü. Arda kaş göz yapınca, kenan bir sabır çekti.

Kenan topu arda'ya pasladi. "LAN NAPIYON KENAN KARSI TAKIM OYUNCUSU O!" Dedi ismail. Sinirden kipkirmizi olmuştu. Panik yapıyordu tabii.

"Abi çantama basiyor ya." Dedi Kenan ve ardadan topu geri almaya koştu. Özür dileyerek ardanin bacağına tekme geçirdi. Kendi istemişti sonuçta bunu.

Arda kendini yere attı. "AHHH BACAGIMMM."

Herkes aniden yerde oyunculuk sergileyen ardanin yanına koştu. "Futbol kariyerim bitti lan galiba." Gerçekten cani acıyordu. Semih can ve Kenan oralı olmamıştı ama farkındaydı biraz sert vurmuştu yeşil gözlü oğlan. Ferdi hemen yanına koştu ve endişeli gözlerle bakmaya başladı. Arda bir şey demeden ona dokunmak istemiyordu.

mesela yani. |arferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin