2.6

417 53 35
                                    

[BarışxArda] 

[14.25]

arda:
bariscim abime ulaşamadım da

akşam bizim maçımız var gelirsiniz değil mi 😊

barış:
ne maçı arda

arda:
futbol

hani okul takımındayız ya biz

barış:
he su bizim lisenin yıllardır kazanamadığı

arda:
bu sefer kazancaz

ilk 11deyim

boş bilgiler|

semih, kenan,ben, can falan

barış:
basarilar bebek

arda:
bebek miyim 🥺

barış:
tabii ki

arda:
kazanırsak bir şeyler ısmarlarsın artik😉

barış:
tatlın benden

arda:
tatlı benim zaten|

anlamadik sanki

******

"Hadii abisininnnnn bir tanesi."

"Ya of bu abim niye böyle ya tüm okulun önünde beni rezil ediyo! Kalın sesiyle bagiriyo bi de. Hayir iki okulun da tüm yakışıklı erkekleri ve güzel kızları burdayken."

Arda tribünlere bakıp ona öpücük atan abisine göz devirdikten sonra dertli ve kederli bir biçimde esmer arkadaşına döndü.

Can aynı yere baktıktan sonra ona da bir öpücük gelince isyan eden arkadaşı karşısında bir kahkaha attı.

"Bi de sahaya atlayıp köpek sever gibi saçımı okşadı ya." Arda formasını düzeltirken hala söyleniyordu.

"Abisinin kuzusun sen o yüzden." Dedi Kenan dalga geçerek. Arda sinirle ona döndüğünde tam kafasına vuracakti ki kenanin kapağını açmış olduğu su şişesinin yere düşme sesini duydular.

"Kenan terli terli su içme!" Diye bağırdı uzun boylu adam. Kenanin babasıydı karşı okulun beden öğretmeni ve ellerini arkasında birleştirmiş sinirli sinirli bakıyordu."Ya şayze baba ya!"

Babası dik dik baktıktan sonra göz devirip takımının yanına doğru ilerledi. Kenan kaptanlık pazubandıyla havalı hissediyordu ve babası bunu bozmuştu.

"Ama daha ana kuzusu ooo." Bu sefer dalga geçen Arda'ydı.

Kenan dil çıkardı ve Arda'nin koluna bir tane geçirdi. Arda da durmadı ve birazcık savaşmaya başladılar.

Kolunu önüne çekmiş gerinme hareketleri yapan sarışın arkadaslari bağırdı. "Of bi ciddi olun su karşı takıma bakın. Nasıl odaklılar."

Semih şimdi de top sürmeye başlarken aynı zamanda karşı takımı analiz ediyordu. Arda da aynı yöne baktı. Gerçekten de odakli gözüküyordu mor formalı gençler. Cok sacma bir takım olmalarına rağmen her  okul turnuvasını kazanıyordu bunlar.

Semih de onlardan farksız değildi. İşini çok dikkate alır, dalgaya vurmazdı sarışın çocuk. Tuttuğunu koparan bir yapısı vardı. Kenan da en çok bu özelliğinden etkilenmemiş miydi zaten.

Arda tekrar tribünlere baktı. "İyi ki barışı çağırdım sadece. Abdulkerim abi bile gelmiş."

Abdulkerim, İrfan ve Cenk en öne oturmuş karşı takıma kötü kötü bakıyordu. Karıştırırsa bu okulu, mahallesinin abileri karıştırırdı.

mesela yani. |arferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin