0.9

428 44 34
                                    

[16.20]

Arda, aşırı sesli öksürdüğü anda arabanın kapısı açıldı. Altay iğrenerek ona bakıyordu.
"Pis mikroplarını arabamdan uzak tut!"

Arda, araba koltuğunu kendi uzun bacaklarına göre ayarlamaya çalışan abisine üstten bir bakış attı. Hastalıktan yeni sıyrılmıştı. Tabii ki öksürecekti. Kussa bile kime ne.

"Burda tek bir mikrop var o da sensin."

"Ewewewee!" Diyen abisine göz devirdi -ne dediğini dinlemedi- ve tekrar saate baktı Arda.

"Ya geç kalıyorum geç! Sürsene şu arabayı. Semih ağaç oldu ya! Hayır korkudan da yazamıyorum ki. Çirkefleşince içinden şeytan çıkıyo."

Altay göz devirdi. "Ferdi'yi bekliyorum. Ders notlarını verecek."

Altay, Arda'yi kırk yılın başı okuldan almıştı.  Ve Semihlerin yanına bırakacaktı. Ama çoktan geç kalmıştı. Şimdi de üniversitenin önündeydiler.

"Of assolist mi bu ya kaç saattir bekliyoruz. pdf atsaydı işte."

"Çok biliyon sen. Ne dil var susmadi ya!" Altay yine sinirlenmişti.

Bir dakika ya Ferdi ve abisi aynı bölümde değil ki? Ne notu bunlar.

Şaşkınlık içinde yanındaki kıvırcığa döndü. "Abi ferdi abi seninle aynı bölümde değil ki."

"Sağol. Öğrendiğim iyi oldu....Notları zaten İsmail,Ferdi'ye verdi o da bana verecek..." Altay birden saçlarını düzeltmeyi kesip hızlı bir şekilde Arda'ya döndü. "Ayrıca sen niye benim arkadaşımla ilgilisin bu kadar? KARDESİsin ya hepsinin. Haberin olsun."

Abi. Sana bir haberim var.

"Biliyorum be . Ferdi abi abim gibi zaten."

"Benimle bir tutuyorsun yani Ferdi'yi? Yoldan geçen biri bile benim kadar kıymetli olur?"

Abisi, artık kaçıncı kez şoka sokuyordu bilmiyor. Her seferinde farklı bir düşünme tarzı. Ödül almalı.

"Abi sen ne yaşıyon yine ya! Kerem abiyi falan mı kıskandın da kafan bin besyuz olmuş yine."

Altay duyduğu isimle birlikte dişlerini sıktı ve içinden sakinleşmek için saymaya başladı. "Kerem'i karıştırma. Sinirliyim ona."

"Ayrıca Ferdi senin için yoldan geçen biri demek ki?"

"Olur mu öyle şey be. Biz kardeşiz. Senin de abin."

"İçimde abi çıkacak." Hayır bir abim var ama on tane sanki. Acaba barış beni öptüğünde veya bunu öğrendiğinde nasıl tepki vereceksin?

Asıl ben ne yaşıyorum sanki yaşandı bunlar. Şu sekil hayal aleminde olacaksın.

"İsmail abi neden vermiyor?" Dedi arda bu kez. Aynı zamanda girip çıkan öğrencilere bakıyordu. Üniversite nasıl bir yerdi acaba?

Altay telefonuna bakarken dalgınlıkla cevap verdi. "Barışla hastaneye gitti."

Arda'nin kulaklari uğuldamaya başladı.

mesela yani. |arferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin