Selamlar nasılsınız ballarımm 🍯 💖
02/10/2024
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🥺🫶🏻
İyi okumalar ✨
"Ya baba Allah aşkına gidelim acile ya! Lütfen! Belki çıkarırlar?" Babamı ikna etme çabalarımdan yalnızca biriydi.
"Yağmur hayır dedim kızım. Gel yamacıma uzan. İki gün var daha çıkmasına,"
Sinirle oflayıp koltuğun köşesine oturdum. "Ben çok yoruldum bu hâlde olmaktan. Hem sen götürmezsen Yağız götürür?" Hâlâ çabalıyordum.
"Götüremez araba tamirde." Elindeki şeftaliyi gözümün içine bakarak yerken yüzümü buruşturdum.
Şeftaliden nefret.
Nektariye kalp kalp kalp!
"Taksiyle gideriz."
"Kartları bende." Kumandaya uzanıp kanalı değiştirdi.
Şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım. Babam ceza için asla telefon, kart almayan bir babaydı.
"Neden ki?"
"Gitmiş bir bilgisayar oyunu almış kartlarımı mahvetmiş. Bu onun için tam bir ceza. Sadece nakit var üstünde. Bu da kişisel ihtiyaçları için yeter sadece." PlayStation almıştı muhtemelen. Geçen dershanede arkadaşları ile aralarında konuşuyorlardı.
Salaktı bu çocuk yemin ediyorum bakın!
Şimdi neden odasında olduğunu anlamıştım. Kartları olmayınca tam bir depresyon güzeliydi.
"O zaman ben tek giderim!"
Ciddiyetliliğim ile kaşlarını çatıp yerinde doğruldu. "Kızım iki gün daha dursa ölür müsün? Tövbe estağfurullah!"
"Ben iki gün daha dayanmak istemiyorum. Yemin ederim ki şimdi benimle gelmezsen kendim giderim." Ayağı kalkıp kapıya yaklaştım. Kapının girişinde başımı çevirip babama baktım. Suratıma gülümseme yerleştirirken "bu arada sesimi yükselttiğim için özür dilerim," deyip kapıyı açtım.
Asansörün düğmesine basarken babam söylenerek dışarı çıkıyordu. "hayır ben nerede hata yaptım yani onu da anlamıyorum ki? Karım olsaydı da sorsaydım." Benim onu dinlediğimi fark edince sustu. "Tövbe estağfurullah!"
Babam namazında niyazında olduğu için sürekli tövbe etmesine alışkındım. Hatta ben de onun sayesinde her cümlemden sonra tövbe ediyordum fark etmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENT KART | Texting
Teen FictionHazırlık öğrencisi olan Yağmur, dershane çıkışı evine giderken her zaman bindiği otobüse binmeyerek yürümeye karar verir. Arkadaşı ile yürüdüğü yolda cebinden düşen izmir ulaşım kartından habersizdir. ♦ 0534*******: hayır merak ediyorum 0534******...