Selamlar nasılsınız ballarımm 🍯 💖
06/07/2024
Yıldızı parlatmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen🤍🙏🏻
İyi okumalar✨
"Ben şimdi anlamadım. Diğer hastanede vurulmayan serum bu hastane de mi vurulacak? Bu ne saçma bir şey lan?!" Yağız'ın bilmem kaçıncı söylenmesine "Yağız bak ağrılarım başladı. Üzerine bir kusarım daha da kendine gelemezsin. Yeter artık, başım şişti!" diye bağırıp hastaneden içeri girdik.
Yasmin bir kolumda, Yağız bir kolumda girerken üşütmekten daha çok gazi gibi gözüküyor olabilirdim ama umrumda değildi. Afedersiniz ama kalçam acıyordu burada!
"Bir de kadınlara derler çok konuşuyorlar diye. Bir susmadı gitti ya," bana bakıp göz kırptı. "Bu niye geldi ki? O gelmezse de işimizi hallederdik." Yasmin'e yandan yandan bakıp sırıttım. Kendisi körkütük ikizime aşıktı. Söylense de içten içe heyecanlı olduğunu biliyordum.
"Sus kız kıvırcık! Ben olmazsam siz bir hiçsiniz," deyip kahverengi dalgalı saçlarını eliyle arkaya doğru itti. Yüzümü buruşturup ona baktım. Sözde yardım ediyordu ama daha çok ben ona yardımcı oluyor gibiydim. Dayanak olarak kullanıyordu beni. Yasmin ile konuşurken tüm yükünü bana vermişti.
Hem regl olduğum için hem de ağrılarımdan dolayı ağladı ağlayacaktım. Gözlerim dolu dolu Yağız'a bakarken nihayet gözleri beni buldu. Yerinde dikleşti. "Lan ne oldu!?"
"Yağız her yerim ağrıyor ama sen hâlâ tartışma derdindesin. Niye bu kadar düşüncesizsin?" Gözümden bir damla yaş aktı. Şaşkın şaşkın bana bakarken Yasmin'e döndü. "Ee o da suçlu. Niye bana diyorsun ki sadece,"
"Yasmin haklı." Hayatımın anlamının arkasında durunca bu halime alışık olan Yağız "pü sana!" deyip bir anda bedenimi kucağına alıp triaj yazısının önündeki danışmada durdu. Tam konuşacakken Yasmin'e attığım bakış ile Yasmin kolundan tutup Yağız'ı yanımdan uzaklaştırdı.
Masadan destek alarak danışmaya eğildim. "Kolay gelsin. Sinan Özdemir beni bekliyordu. Nasıl ulaşabilirim kendisine?" Adam yüzüme bakıp kaşlarını çattı. "Nesi oluyorsunuz?"
Ne diyeceğimi bilemezken "tamam, bende, Harun. Buyurun Yağmur hanım," deyip uzun boylu, doktor üniforması giymiş, sarışın ve mavi gözlü bir adam yanımda durdu. Danışma benden sonra gelen kızın işlemini yaparken ben önümde yürüyen adamı sağlam ayağım ve alçılı ayağımın topuk kısmına hafiften basarak takip ediyordum.
"Bir dakika bekler misiniz? Arkadaşlarım arkamızda kaldı." Aniden durması ile aramızda santimler varken bende durdum. "Çağırın tabii, bekliyorum." Ufak bir tebessüm edip arkamı döndüm. Yağız'ın arkası bana dönüktü ama Yasmin görüyordu beni. Elimle gelin işareti yapınca Yağız'a söyleyip yanımıza geldiler.
"Sıra almıyor musun Yağmur, nereye gidiyoruz?" Yağız'a bakıp "doktor bey halimi görünce hemen bakmak istedi. Sıra almamıza gerek yokmuş. Sen dışarıda bekle istersen," deyip doktora baktım. Muhtemelen kızarmıştım.
"Olur mu öyle şey. Yürü gidelim," Yağız koluma girecekken Yasmin girip yürüyen doktorun arkasından ilerletti bizi. "yalnız bu ne uzun adammış böyle. Nereli acaba?" Yasmin gördüğü erkeği beğendiğini söyler ama asla ne bir adım atar ne de adım atanı kabul ederdi. Biriyle konuşurken bile Yağız'a ihanet eder gibi düşünürdü. Bundan habersiz Yağız ise haftada ya da iki haftada bir flört değiştirirdi.
Yasmin'e tabii ki Toprak beyden bahsetmiştim. Her şeyimizden haberdardı. Hatta ilk söylediğimde Allah'tan başka birine gitmemiş de Toprak beye gitmiş demişti. Farklı biri olsa T.C kimlik numaramdan banka hesaplarıma ulaşabilirmiş, öyle demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENT KART | Texting
Genç KurguHazırlık öğrencisi olan Yağmur, dershane çıkışı evine giderken her zaman bindiği otobüse binmeyerek yürümeye karar verir. Arkadaşı ile yürüdüğü yolda cebinden düşen izmir ulaşım kartından habersizdir. ♦ 0534*******: hayır merak ediyorum 0534******...