Selamlar nasılsınız ballarımm 🍯 💖
06/10/2024
Bölüm geç geldiği için özür dilerim🥺 Instagram'da açıklama yaptım🫶🏻
İyi okumalar ✨
Ekranıma düşen Toprak yazısı ile aramayı yanıtladım. "Yağmur iyi misin?" İlk konuşması benim sağlığımı sormak olunca ister istemez gülümsedim.
"İyiyim iyiyim, sorun yok. Sen nasılsın?"
"İyiyim bende. Gerçekten kitap almaya mı çıktın?" Soru sorma biçimi güldürmüştü beni.
"Hayır tabii ki. Öyle alacağım kitaplara bakıp not alıyorum. Kitabı mağazadan almıyorum. Şükür o kadar enayi değilim."
"Estağfurullah. Bende şaşırdım sen öyle yazınca."
"Yok yok almıyorum, bakıyorum öylesine. Hem hoşuma gidiyor kitaplar arasında gezmek. Arkadaşım içecek almaya gidince ben de kitapların arasına daldım. Sen ne yapıyorsun?"
"Dediğim gibi ders çalışıyordum bıraktım artık." Sesi aşırı yorgun geliyordu ama beni de arayıp konuşarak yoruyordu kendini.
"Niye ara verdin ki?"
"Ben üniversiteyi kazanınca kimse liseden daha fazla çalışacağımı söylememişti. Filmlerde izlediğim üniversiteliler asla böyle değildi. Ben zar zor kendimi görüyorum."
Hem Toprak ile konuşuyor hem de kitaplara bakıyordum. "Okuduğun bölümle alakalı bence. Benim lisedeki arkadaşlarımdan bazıları üniversitede ama bu kadar zor değil diyorlar."
Sesi boğuklaşmıştı. Sanırım aşırı uykusu geliyordu. Bir an onu tuttuğumu fark edip utandım. "Toprak?"
Boğuk sesi ile "hımm?" diye mırıldandı.
"Uyu sen istersen. Yorma kendini daha fazla."
"Hayır. Sesini duymak istiyorum. Sesin huzur veriyor, Yağmur." İltifat alınca utanan biri olduğumdan hemen kızardım.
"Emin misin? Seni tutmak istemiyorum?"
"Tutmuyorsun, Yağmur. Sen konuş, ben hep dinlerim. Ve rica ediyorum konuşur musun?"
Yutkunup çevreme bakındım. Herkes farklı bir kafadayken ben kafayı bırak farklı bir evrende gibi hissediyordum kendimi. Önümden geçen kız ile arkasında bıraktığı parfümü soludum. Maşallah hem kız çok güzeldi hem de parfüm seçimi. Kızın arkasından hülyalı hülyalı bakarken "Yağmur?" diyen ses ile kendime geldim.
"Efendim?"
"Bir şey mi oldu?"
"Yok. Bir şey olmadı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENT KART | Texting
Fiksi RemajaHazırlık öğrencisi olan Yağmur, dershane çıkışı evine giderken her zaman bindiği otobüse binmeyerek yürümeye karar verir. Arkadaşı ile yürüdüğü yolda cebinden düşen izmir ulaşım kartından habersizdir. ♦ 0534*******: hayır merak ediyorum 0534******...