11🔥

28 4 0
                                    

අද සිකුරාදා ...ඊයේ රෑ අඩ අඩ ඉන්නකොට එහෙම්ම නින්ද ගිය පාර ආය අවදිවුනේ පහුවදා උදේ..වෙනදා වගේම ශෙහාන් අයියා ගීනුටයි මටයි පහලට එන්න කියලා ගියා...අපි පහලට යනකොට සුපුරුදු පරිද කොනේම මේසේ ලග මහී අයියයි,ශෙහාන් අයියයි ඉදගෙන හිටියා.එයා වෙනදා වගේම මාත් එක්ක හිනාවුනා හරියට කිසි දෙයක් උනේ නෑවගේ..අදත් මන් කෑම එක අතගගා ඉන්නවා දැකලා කිසිම දෙයක් නොකියා එයාගෙ පිගාන පැත්තකට කරලා මට කැව්වා.මම ලාවට වගේ දැක්කා එයාගේ අත් දිග ශර්ට් එක අස්සෙන් ගෝස් කෑල්ලක්.ගීනුයි ශෙහාන් අයියයි දෙන්නත් උන්ගේ පඩුවේ කනවා..හහ් මාව නිකන් හිස් වෙලා වගෙ මුලු බත් පිගානම මට කවලා ඉවර වෙලා නැගිටින්න හදනකොටම ශෙහාන් අයියා මහී අයියගෙ අතින් ඇදලා නවත්තලා ඒ පුටුවෙන්ම ඉන්දවලා මහී අයියගෙ පිගාන අතට ගත්තා...මහී අයියට දවා අලු කරන බැල්මක් පා කරපු ශෙහාන් අයියා මහී අයියා අතවත් තියලා නැතිව ඉතිරි කරපු බත් පිගාන අනන්න ගත්තා...

"ශෙහාන් ම-"

"කට ...කට....කටවහපන් චූටියා  වචනයක් කියන් නැ,දැන් ආ කියපන්"

"සූකිරි..ම්මට කන්න බෑ බන් පස්-"

"චූටි උබ මගෙන් කුනුහර්ප අහගන්නේ නැතුව කට ඇරපන්"

මම දැක්කෙ නෑ වගේ ඉන්න හැදුවත් මහී අයියගෙ රතු වුනු ඇස් වලින් අසරනව ශෙහාන් අයියා දිහා බලලා කන්න බෑ කියනකොට ශෙහාන් අයියා මහී අයියට සැරවුනා  ....

"බලපන් හැටි මලමිනියක් වගේ සුදුමැලි වෙලා...උබ ඔහොමද ස්ටේජ් යන්න හිතන් ඉන්නේ ...ඔක්කොම මැනේජ් කරන්න බාරගත්තනම් කෙලින් හිටපන්"

ශෙහාන් අයියා බැන බැන කටවල් පහක් කවන්න ඇති ඕන නම්.මහී අයියා සර්වියට් එක කටට තියාගෙන වොශ් රූම් තියෙන පැත්තට දිව්වා..

"චූටියා"

ශෙහාන් අයියත් අන අන හිටපු බත් පිගානත් පැත්තක තියලා මහී අයියා පස්සෙන් දිව්වා..මායි ගීනුයි දෙන්නත් ඒපස්සේන්ම වගේ යද්දී මහී අයියා ස්ටෝල් එකක් ඇරගෙන වෝමිට් කරනවා.ශෙහාන් අයියා එතනම බිම දනගහගෙන මහී අයියගෙ පිට අතගානවා...වෝමිට් වෙලා ඉවරවෙනවත් එක්කම මහී අයියා පන නැතුව ශෙහාන් අයියගෙ ඇගට හේත්තු උනා"

𝗧𝗛𝗘 𝗙𝗔𝗨𝗟𝗧 𝗶𝗡 𝗢𝗨𝗥 𝗦𝗧𝗔𝗥𝗦Where stories live. Discover now