~ Bolumler için şarkı önerileriniz varsa yorum bırakabilirsiniz. ~
~ İyi okumalar... ~Göktuğ bu sabah bahçede karşılamadı beni bir terslik var. Si ifa girdim si ortada yok sadece kendisi değil ona dair hiç bir şey yok yeri bomboş. Hemen telefona sarıldım. Normalde gelmeyecek olsa bana haber verirdi ama dün tüm gün beraber olmamıza rağmen hiç birşey demedi. İlk aramada cevap vermedi ikincide tam kapanacak derken telefonu acti. Sesi uykuluydu belli ki yeni uyanmıştı.
" Göktuğ nerdesin? İyisini demi? "
" İyiyim Asya da bir şey mi oldu. Evdeyim ben. "
" Asıl sana o ne oldu. Bugün pazartesi yavrum okul var ne işin var evde bu saate. "
" Hay Allah ya! Sana söylemeyi unuttum ben bugün hastaneye gidiyorum, tahliller çıkmış. Çok ozur dilerim ya dün söyleyecektim unutmuşum. "
" Neyse tamam önemli değil, iyisini ya. O zaman ben şimdi kapatiyorum. Bana da haber vermeyi unutma. "
" Tamam unutmam canım. Görüşürüz. "
" Görüşürüz. " Rahatladı birden resmen başı dan kaynar sular döküldü birden korkudan. Sırada geçtim, daha zile 15 dakika var. İlk defa okula bu kadar erken geliyorum. Elif kapıdan içeriye girdi ve yanıma geldi.
" Günaydın, na yapıyorsun? "
" Öyle, sen? "
" Bende. Ne saçma bir konuşma bu böyle, kantine inelim mi? "
" Yok ya, ben gelmeyeyim. Sen in. "
" Of hadi ama yine kabuğuna çekilmeye mi başladın? "
" Peki tamam, bende bir şey yememistim zaten. " kantine inince önce yiyecek bir şeyler aldık sonra bir masaya geçtik. Otururken birden aklıma bu grubun beni birden böylesine sahiplenmesi geldi. Bir haftadır Göktuğ ile yanlız kalmamıştık hiç neredeyse. Sürekli onlarlaydik. Göktuğ ile eskiden arkadaşlardı zaten ama beni hiç umursamayan yok sayan insanların birden böyle yakın davranması şüphe uyandırıyordu insanda. Tamam ilk başta ne ekersen onu bulursuna bağladım ama ekmeyle biçmeyle olacak iş değil bu. Elife sormaya karar verdim.
" Elif sana bir şey soracağım. "
" Sor tatlım. " Elif sürekli tatlımlı, canımlı konuşurdu.
" Elif bana neden bu kadar iyi davraniyorsunuz. Hadi sen hep böyleydi bana karşı hep benimle eskisi gibi olamaya çabaladın ben bunun farkındayım ama ya onlar, onlar bu yakınlığı neye borçlular? " Elif önce konuyu çevirmeye çalıştı ama beceremedi.
" Demek farkındayım ama beni umursamiyorsun ha, peki öyle olsun. "
" Elif konuyu saptırma doğru düzgün cevap ver. "
" Ne olsun Asya hem niye kötü davransınlar sana durup dururken. "
" Önceden öyleydi ama yokmusum gibi davranıyorlar hep ne değişti bu kadarcık zamanda? Bu işte bir iş var farkındayım. "
" Peki anlamışsın zaten bir iş olduğunu anlatacağım her şeyi. Evet aslında bizimkiler aana karşı biraz önyargililardi ama bu önyargının tek sebebi senin onlara karşı davranışlarındı. Sonra geçen gün işte Göktuğ'un hastaneye gittiği günden bir gün önce Göktuğ Berkeyi aramış o gün okulda olamayacağını ve sana göz kulak olmamızı istemiş oElliklede Hakan konusunda. Bizimkiler kabul etmsiler ama dediğim gibi sana karşı bira önyargıları var ve seni nasıl davet edeceklerini sana yaklaşacaklarını bilmiyorlar. Bende onlara senin hakkında bir kaç bilgi verdim. " Elif'e şaşkın şaşkın baktım. Tam kizacaktim bunu anlamış olacak ki " dur hemen kızma " dedi. " tabiki her şeyi Anlatmadım sadece annenin olmadığını ve babamla çok iyi anlaşamadığınızı anlattım. Bu yüzden içine kapanık bir çocukluk geçirdiğini ve insanlardan uzaklaştığını söyledim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAN
Teen FictionHayat acılardan ibaretti ya da biz yaralardan ibaretiz. Nerede canımızı yakan var ona gideriz, onu seçeriz , hatta onu severiz. Çünkü biz yaralarla yaşamaya alışanlarız. biz acıyı seven acıya aşık olanlarız. Hayat tarafından acımasızca sınava tabi...