5.bölüm

43 3 0
                                    


RÜZGARIN PEŞİNDE

5.bölüm

Rüzgar sevgilisini merak edince kadınlar lavabosuna gidemediği için ben gitmiştim.Aslında oraya gidince şu manzarayla karşılaşacağım hiç aklıma gelmezdi.Bu nasıl olurdu böyle ?
Sema Rüzgarla sevgiliyken nasıl da Selimle bir olup ona ihanet ediyordu?

Karşımdaki manzara midemi bulandırmaya sebep olurken arkamda bir tıkırtı duydum.Arkamı döndüğümde gördüğümün kişinin Rüzgar olduğunu görüp korkudan elimle ağzımı kapattım.Bir azdan burada bir fırtına kopacaktı ve benim bunu engellemem gerekti.

Neyse ki Sema ve Selim kenarda onları gördüğümüzün farkında bile değildi.Rüzgar deliye dönmüş gözlerle tam hareket edecekti ki tüm cesaretimi toplayıp önüne atıldım.Kolunu tutmuş ona "Şşşş tamam sakin ol Rüzgar" dediğimde gözlerini gözlerime kitledi.

O an o gözlerdeki öfkeni görüp korkmamak mümkün değildi.Ellerin sert kollarını tutarken Rüzgar dişlerini bir birine sıkıp hırladı.

"Lütfen gidelim buradan" deyip onu kolundan çekerek dışarıya çıkardım. Rüzgarı çekip dışarıya çıkarmak hiç kolay değildi. Dışarı çıktığımızda sessizdi ve bu sessizliği beni korkutuyordu.

Tam arabaya gelip arabamın anahtarını cebimden çıkarttığım sırada Rüzgar "Kahr etsin lan!" deyip arkasını dönüp iri adımlarla yeniden salona taraf gitmeye başladığında topuklu ayakkabılarımı aldırmadan koşup onu durdurdum. İki ellerimle omuzlarını tutmuştum.

"Rüzgar lütfen benim hatırım için yapma !"
dediğimde "Çekil önümden Havin!" diye bağırdı.
Adamın yaşadıkları tabii ki kolay değildi.Sevdiği kadını bir başkasıyla öpüşürken görmüştü.Ancak ona içeriye girip kavga etmesine müsade edemezdim.Onlar için değmezdi.

Havin:Yapma Rüzgar . Değmez .İnan bana değmez.Bunu daha sakin bi zamanda konuşmanız gerek.Şimdi içeriye girip kavga edip birine zarar verirsen senin için iyi olmayacak.Beni dinle lütfen.

Rüzgar elini kaldırın saçına geçirerek ufladı.Elini kaldırıp yanındaki duvara geçirdiğinde hafif çığlık attım.Kendine zarar verdiğinin farkında bile değildi.Elinin üstü çizilmiş hafif kanamaya başlamıştı.
Hemen yanına gelip sırtından onu çekmeye çalıştım.

"Rüzgar yeter Allah aşkına dur .Kendine zarar veriyorsun yapma !"

diye direndim .En sonunda beni duymuştu he iri adımlarla arabaya taraf gitmeye başladı.Kapıyı açıp hemen on koltuğa oturdu.Koşarak arabaya gidip oturdum ve hemen çalıştırdım.Bana gidiyorduk.Onu bu gece yalnız başına bırakamazdım.Çünkü bu halde bir delilik yapacağı belliydi.

Tek kelime etmedik arabada .Bakışlarımı yoldan çekip parmaklarına baktığımda kanadığını gördüm.Hemen arabanın içindeki mendili alıp ona uzattım.

"Lütfen şunu eline bastır kanıyor"
dediğimde alıp elinin üstüne koydu.O ana kadar kanadığının farkında bile değildi.
Az sonra evimin önündeydik. Rüzgar arabadan inip kapıya doğru ilerledi. Hemen arkasından gelmiştim.O sırada Rüzgar zile basmıştı. Leyla kapıyı açınca ikimizi görmeyi beklemiyordu. "Merhaba " deyip Rüzgarın elini fark ettiğinde şaşırdı. "Rüzgar eline ne oldu ?"
dediği sırada

"Leyla daha sonra konuşuruz ,sen git hemen pansuman yapmamız için bişeyler getir.Gel Rüzgar " deyip onu içeri çektim.
Leyla hemen dediğimi yapmaya gitmişti.Rüzgar ise sakince içeriye geçip kanepede oturdu. "Bekle hemen geliyorum"
deyip hızlı adımlarla mutfağa koştum.

Leyla dolaplarda beyler ararken benim geldiğimi görüp hemen "Ne oldu kızım ? Ne bu hal?" dediğimde "Rüzgarla kötü bir ana şahid olduk! Semanı başka biriyle öpüşürken gördük!" dediğimde Leyla "Ne ?!" diye çığlık atınca hemen ağzını kapatmıştım.

Rüzgarın peşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin