RÜZGARIN PEŞİNDE9.bölüm
Her kesin dikkati Rüzgarla Semadaydı.
"Hangi yüzle geldin?" fısıltıyla söyledi Sema'ya.
"Rüzgar lütfen konuşmama müsade et ?"
"Daha ne konuşacaksın Sema ?!"
öfkesi gözlerinden belliydi Rüzgarın.Neyse ki içeridekiler onun yüzünü görmüyordu.Annesinin şimdi bu durumdan haberi olamamalıydı.Üzüntü stresten uzak durmalıydı.
"Oğlum ? Kim bu hanım kızım?"
Esra hanım ayaklanarak kapıya gelmişti.
"Merhaba efendim ben Rüzgarın Sevgilisi"
dediğinde bir daha sinirle baktı Sema'ya Rüzgar .Esra:A öyle mi? Geçsene içeri kızım kapıda kaldın.
Sema yüzsüzce içeri geçtiğinde Annesi Ona
"Bu durumdan hiç bahs etmedin oğlum alacağın olsun.Daha sonra bu konuyu konuşacağız."
deyip Sema'nın arkasından içeri geçti.İçeri giren Sema'yı gören arkadaşları hayret içindeydiler .
"Çoçuklar bakın Rüzgarın kız arkadaşı da katıldı aramıza.Geç kızım otur ."
dediğinde arkada duran Rüzgar arkadaşlarına susmaları için işaret etti. Şimdilik annesi için susacaktı.Nasıl olsa akşam geri dönünce Sema'yla konuşacak ve bir daha hayatına dahil olmaması için uyaracaktı.
Herkes yemeğini yerken sessizdi.Bir tek Rüzgarın annesi ve babaannesi merak içindeydi.Ve bu yüzden sorular sorup duruyordular.Sema ise utanmadan yüzsüzce soruları yanıtlayıp duruyordu.
Hatice:Torunum maden sevdiğin biri vardı neden bahs etmedin ondan bize ,anana ?
Rüzgar:Babaannem daha çok yeniydi .
diye yalan attı Rüzgar .
Sema: biz üniversiteden beri birlikteyiz Rüzgarla babaanne.
Esra:Ya öyle mi ?
Sema:Evet . Size de çok geçmiş olsun Esra annecim.
Dediğinde herkes bir şaşırmıştı.Havinin bakışları o sırada Rüzgarı bulmuştu.Öfkesi gözlerinden belliydi.Ama annesi üzülmesin diye susuyordu.Şimdilik Sema yapan rezillikleri öğrenip moralinin bozulmasına ihtiyaç yoktu.
Rüzgar : Çocuklar yemeklerinizi bitirdinizse eğer hadi kalkalım .Yolumuz uzun.
Murat:Doğru söylüyorsun kardeşim .
Akın:Bitirdik.Değil mi kızlar ?
Kızlar hepsi bir ağızdan "evet,kalka biliriz" dediğinde Sema "Ama ben daha yeni geldim" deyip onları bir kez daha şaşırttı.
Esra:Evet Rüzgar.Sema kızım doğru söylüyor.Daha yeni geldi.
Rüzgar;Ama anne ...
Esra:Bak oğlum gel şöyle yapalım sen anneni kırma .Bu gün de burada kalın .Ben çocukları çok sevdim.Artık hepsi benim evladım gibi.Bir az da Sema kızımızı tanıma fırsatımız olsun.Bugün de burada kalın.Hepinizden rica ediyorum.Umarım Esra annenizi kırmazsınız değil mi? Dimi Anne ?
Hatice:Evet güzel gelinim doğru söylüyor.Ve itiraz kabul etmiyoruz . Bu gece buradasınız.
Havin:Şey biz size yük olmayalım ?
Esra:O ne demek kızım? Bir daha duymayayım.Ben bu gece Hatice annemle kalırım.Semaya da böylece benim odamda kalır.
Esra hanımı kırmamak için hiç kimse itiraz edememişti.Bu durumdan en çok hoşnut olan tabii ki Sema'ydı. Bu gün Rüzgara daha da yakınlaşacağını farz ediyordu.Yaptıkları yetmezmiş gibi utanmadan kalkıp buralara kadar gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarın peşinde
RomanceGenç yakışıklı ve professional Polis Rüzgar ve onunla her hemen hemen her operasyonda karşılaşan güzel ince zarif ve bir o kadarda güçlü kadın Havinin hayat hikayesi...