RÜZGARIN PEŞİNDE8.bölüm
Bir kaç saniyelik sessizlik hüküm sürmüştü odada.
"Benim gitmem gerek!" deyip hızlıca ayağa kalktı Rüzgar .Biz de geliyoruz ! diye ayaklanmıştı Murat.
Hale sen burada kal kızlarla . Biz çıkıyoruz .deyip çıkan Akın ve Rüzgarın arkasından koştu Murat. Kızlar da geleceğini söylemişti ama Murat evde kalmalarını söylemişti.
Arabayı Akın kullanıyorken Rüzgar öylece dışarıyı izliyordu.Sanki her dakika içinden bişeyler kopup gidiyordu.Annesine çok bağlıydı o.Zaten onu istemeden de olsa ihmal ediyordu işi yüzünden.Şimdi annesi me yazık ki kalp kirici geçirmişti ve Rüzgar yanında değildi.
Annesinin ilk göz ağrısıydı o. Babası daha 8 yaşındayken terk edip gitmişti onları.O zamandan beri annesi çalışmış oğlu Rüzgar ve kızı İnciye bakıyordu. Annesi için o zamandan beri çok üzülmüştü .Bir kadın için annesini ve ailesini terk edip giden babasını hiç bir zaman affetmeyecekti Rüzgar .Kardeşi inci küçüktü pek hatırlamıyordu ama Rüzgarın babasının gittiği gün annesinin ayaklarına kapanıp yalvardığı anlar hiç bir zaman hafızasından silinmemişti.
Arkadan omzuna konulan el fikirlerinden ayırdı Rüzgarı.Murat arkadaşına
"İyi olacak kardeşim.Annen güçlü kadındır merak etme !"
dediğinde kafasını olumlu anlamda salladı Rüzgar .Az sonra araba hastane kapısına geldiğinde hemen arabadan indi.Muratta arkasından.Hemen acilin önüne koştu.Kardeşi İnci abisini görür görmez "abi" deyip koşup sarıldı abisine .
Rüzgar: İncim...Güzelim ağlama.Söyle bakalım nasıl oldu bu?
İnci o güvendiği kollardan ayrıldı yaşlı gözlerle baktı abisine.Murat ve Akın da o sırada yanlarındaydı.
İnci:Abi ben salondaydım annem de meyve tabağı hazırlamak için mutfağa geçmişti.Birden tabak kırılma sesi duyunda hemen koştum .Ve annemi yerde buldum.Daha sonra işte buradayız .
deyip hıçkırarak ağlamaya başladığında Rüzgar sıkı sıkı sarıldı ona.
"Şşş tamam İnci tanem ağlama annemiz iyi olacak " deyip saçlarına öpücük kondurdu.Kardeşi İnciye hep böyle hitap ederdi Rüzgar. Kardeşi 1.70 boylarında onun gibi sarışındı.Gözleri de abisi gibi deniz mavisiydi.İkisi de bu konuda annesine çekmişti .
Az sonra Bir doktor ameliyat haneden çıkınca hemen her kes ona doğru koştu.
Rüzgar:Doktor bey annem nasıl ?
Doktor:Anneniz şu an ameliyatta.Kalbinde damar yolu tıkanmış bu yüzden kalp krizi geçirmiş.Ancak şimdi kontrolümüz altında .Merak etmeyin kısa zamanda damar yolu açılıp iyileşmesini sağlayacağız.Size bilgi vermek için çıktım ancak şimdi diğer doktor arkadaşlarımın yanına geri dönmem gerek.
deyip hızlıca geri ameliyata girdi doktor.
Akın: Bak gördün mü İnci,abim bak merak etme Esra anne iyi olacak .
Murat;Evet İncim merak etme açacak gözünü sapa sağlam .
Muratta Akın da kardeşleri gibi severdi İnciyi.İnci de abisi Rüzgar kadar değer verirdi onlara.İnci destekleri için gidip Akın ve Murat'a sarılınca Rüzgar da gidip hepsine birden sarılmıştı.
O sırada hastane koridorunda "Oyy benim güzel gelinim !" diye yankılana sesin babaannesine ait olduğunu anlayan Rüzgar hemen koşarak onun yanına gitmişti.
Rüzgar : Baba annem merak etme annem iyi olacak .Doktorla konuştuk az önce .
"Doğru söylüyorsun değil mi Rüzgarım?"dedi yaşlı kadın torununa ağlamaklı sesiyle .
"Beni kandırmıyorsun değil mi ?" dediğinde "Yok babaannem gerçek söylüyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarın peşinde
RomanceGenç yakışıklı ve professional Polis Rüzgar ve onunla her hemen hemen her operasyonda karşılaşan güzel ince zarif ve bir o kadarda güçlü kadın Havinin hayat hikayesi...