!13¡

44 9 7
                                    

"Hyunjin, seni hatırlıyorum"

_____________________

Hyunjin duyduğu şey ile şok olmuştu. Yüzünde hafif bir gülümseme belirmişti. Kapıyı kapatıp hızlı adımlarla Felix'in yanına yaklaştı. Hemen yanına oturdu. Odada yine baş başa kalmışlardı.

"Nasıl yani?"

"Hatırlıyorum, sevgilim"

Hyunjin o an çok mutlu olmuştu. Gözleri yaşarmıştı. Felix yattığı hasta yatağından ayaklarını aşağı doğru sarkıttı. Hyunjin de sıkıca ona sarıldı. Belki her şey eskisi gibi olabilirdi.

"Gerçekten hatırlıyorsun değil mi, Felix?"

Felix ellerini kullanarak Hyunjin'i hafifçe geri ittirdi.

"Bebeğim'e noldu?"

Hyunjin hafifçe kıkırdadı. Felix'in minik ellerini tuttu. Burnuna hafif bir öpücük bıraktı.

"Tek derdin bu olsun, bebeğim"

...

Felix sabah saatlerinde hastaneden taburcu olmuştu. Hala bıçağın saplandığı yer fazlası ile acıyordu ve katlarca yara bezi ile sarılıydı.

Hyunjin ile evine geldi Felix. Ev en son bıraktığı gibiydi. Hyunjin Felix'in koluna girmişti. Yürümesine yardımcı oluyordu. Yavaş adımlarla salondaki kanepeye doğru geldiler. Felix kanepeye oturdu, Hyunjin ise bir bardak su almak için tezgaha ilerledi. Bardağın yarısı kadarını şu ile doldurduktan sonra tekrar Felix'in yanına yürüdü ve yanına oturup bardağı ona uzattı. Felix gülümseyerek bardağı Hyunjin'in elleri arasından aldı ve küçük yudumlarla içti.

"Teşekkür ederim"

"Rica ederim bebeğim"

Felix bardaktaki suyunu içip elinde kalan bardağı önündeki sehpaya koymak için öne doğru eğildi. Yarası biraz acımıştı, bu yüzden yüzünü buruşturmuştu. Tekrardan az önceki gibi oturur pozisyona geldi.

"Bir şeyler yapalım mı bebeğim? Hem sıkıntıdan bunalmamış olursun"

Felix, kendisine bir şeyler teklif eden Hyunjin'e baktı. Gülümseyerek başını salladı.

"Olur, ne yapalım?"

Hyunjin düşünür gibi yaptı. Gözlerini kısmıştı.

"Sana resim çizmeyi öğretmemi ister misin?"

Felix'in gözleri eğlence ile ışıldadı. Duruşunu düzeltti ve konuştu. Sesi mutlu çıkıyordu.

"Gerçekten mi? Çok isterimm"

Hyunjin, sarışın çocuğun bu tepkisine kıkırdadı. Güzel gülüşünü birkez daha gösterdi.

"Peki.."

Sehpanın üstündeki resim defterinden boş bir sayfa açtı ve kalemi eline aldı. Yavaş adımlarla Felix ile resim çizmeye başladı.

...

Felix ve Hyunjin, Felix'in hafızasının tamamen yerine gelmesi ile birlikte yeniden birbirlerine sıkı sıkıya bağlanmıştılar. Yaşadıkları zorlukların, ilişkilerini daha da güçlendirdiği söylenebilirdi. İkili, yaşadıkları her anın değerini biliyor ve birbirlerine olan sevgilerini her fırsatta gösteriyorlardı.

Belki Bir Şans Vardır? -HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin