!7¡

69 12 9
                                    

"Çok sıkılıyorum Hyunjin"

______________________________

Hyunjin kucağına oturan çocuğa baktı. Yüzündeki ifade gerçekten sıkıntıdan patlayacakmış gibiydi. Elindeki kumandayı bıraktı ve iki elinide Felix'in belinde birleştirdi.

"Ne yapalım o zaman?"

"Film izleyebilir veya video oyunu oynayabiliriz"

Hyunjin yüzünü buruşturdu.

"Ben oyun oynamada pek iyi değilim ki"

Felix gülümsedi ve yanındaki kumandayı aldı. Hyunjin'in kucağından kalkıp yanına oturdu. Güzel bir film aradı. Bulduğu film Boys love konuluydu. Açmadan önce tereddüt etti ama hiçbir şey olmaz diye düşündü.

"Film izlerken bir şeyler içelim mi? İstiyorsan dolaptaki içkilerden getirebilirim"

"Bana uyar"

Felix başını salladı ve kanepeden kalktı. Buzdolabına ilerleyip kapağını açtı. İçinden sojuyu çıkardı ve tezgaha koydu. Bardakların olduğu dolabı açıp içinden iki tane shot bardak çıkardı. Bir eline bardakları diğer eline ise soju şişesini alıp Hyunjin'in yanına gitti. Elindekileri önündeki sehpaya koydu.

"Şimdiden anlaşalım, senin sarhoş halini hiç çekemem"

Hyunjin kıkırdadı. İleri doğru eğilip soju şişesini açtı. Shot bardakları soju ile doldururken Felix filmi açıyordu.

...

Hyunjin bir tık fazla içmiş olmalıydı. Felix ise içki konusunda sarhoş olmamak için dikkatli davranıyordu. Hyunjin kafasını Felix'in omzuna yaslayıp izliyordu açtıkları filmi.

Filmde başka bir cinsel sahne çıktığında Hyunjin'in eli Felix'in uyluklarında dolaşmaya ve desenler çizmeye başladı. Tutarsız bir şekilde mırıldanmaya başladı. Parmakları yavaşça Felix'in uyluğunun yukarısına doğru ilerliyordu. Şortunun eteğini tuttu ve elini içeri atmamak konusunda tereddüt etti.

"Hyunjin iyi misin?"

Hyunjin'in sesi boğuk çıkmıştı ama güldüğünü Felix hissedebiliyordu.

"Hmhm, iyiyim... sadece film izliyorum"

Eli sevgilisinin uyluğunun içini nazikçe okşuyor, Felix'in omurgasından aşağıya ürpertiler gönderiyordu. Boğuk bir şekilde mırıldandı.

"Çok güzel"

"Efendim?"

Hyunjin'in bakışları yoğundu. Sarhoş hali onu Felix'e karşı daha yapışkan ve şefkatli kılıyordu. Eli ile televizyondaki sahneyi gösterdi.

"Bebeğim"

"Efendim sevgilim?"

"Seni böyle görmek istiyorum"

Felix'in kalp atışları hızlanmıştı. Yanakları allaşmıştı. Ne diyeceğini düşünüyordu.

"Hyunjin saçmalama, sarhoşsun şuan biliyorsun değil mi?"

Hyunjin yerinde doğruldu. Elleri Felix'in yanaklarını tutuyordu. Gözleri hevesle parlıyordu.

"Saçmalamıyorum ki, sende beni istemiyor musun?"

Belki Bir Şans Vardır? -HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin