Felix arabadan indi ve kapıyı kapattı. Hyunjin'e son kez el sallayıp apartmandan içeri girdi.
______________________________
Ertesi gün Felix okula gitmek ile gitmemek arasında kalmıştı. Gitse Haechan'ın onunla uğraşacağını biliyordu. Ama herhangi bir ciddi durum olursa müdüre veya öğretmene söyleyebilirdi.
Sabah yine hazırlanıp evden çıktı. Şapka takmıştı.
Okulun dış kapısından girdiğinde artık şapkaya gerek yoktu çünkü güvenli bölgedeydi. Şapkayı çıkarıp çantasına koydu. Daha sonra ilerideki Jeongin'i gördü.
"Jeongin!"
Jeongin ona seslenilmesi ile bakışlarını okulun kapısına çevirdi. Felix Hyung'unu görünce gülümsedi.
"Günaydın,Felix Hyung"
Felix Jeongin'in yanına geldi. Jeongin, Changbin, Seungmin ve Jisung birlikte bekliyorlardı.
"Günaydın, neden sınıfa geçmiyorsunuz?"
"Hyunjin burada seni beklememizi söyledi"
"Anladım, e hadi gidelim o zaman sınıfa"
Beraber okula doğru yol aldılar. O sırada Felix'in gözü Jeongin'in ellerine takıldı.
"Bir dakika, Ne? Jeongin? Siz niye el ele tutuşuyorsunuz?"
Dedi bir eli ile Changbin'i göstererek.
...
"Ama ayıp Jeongin yaa"
"Ya hyung, söyleyecektim ama Haechan ile vakit geçiriyordun"
"Senden bir ricada bulunucam, sakın o çocuğun ismini ağzına alma"
"Peki?"
"Ama gerçekten 1 haftadır sevgiliydiniz ve bana söylemediniz ya... yazıklar olsun"
Zil çaldı ve sınıfta olmayan öğrencilerde sınıfa geldi. Hyunjin kapıdan girdiğinde Felix Hyunjin'e baktı. Gülümsedi.
"Hyunjin günaydın"
Hyunjin Felix'e baktı sırasına doğru ilerlerken. Başını salladı ve yerine oturdu. Ne gülümsemişti ne de ona cevap vermişti.
İlk ders bittikten sonra Felix ve Jisung okulun bahçesine çıkmışlardı. Banklardan birisine oturmuş sohbet ediyorlardı. O sırada Felix'in gözü okulun dış kapısına takıldı. Haechan oradaydı. Ama okula girmiyordu. Felix aniden banktan kalkıp Jisung'u çekiştirmeye başladı.
"Jisung gidelim mi?"
"Neden? Rahatsız eden bir şey mi var?"
"Aslında,yok öylesine. Hem zil çalacak, şimdiden gidelim sınıfa"
"Ah peki"
Felix hızlı adımlarla yürüyordu. Yüzünde endişe ile korku karışımı bir ifade vardı.
Jisung ise Felix'in aksine daha rahattı. Ne olup bittiği hakkında hiç bir fikri yoktu. Felix'in neden endişeli olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Sınıfa geldiler. Felix'in gözleri sınıfta Hyunjin'i arıyordu. Belki Felix'i Haechan'dan kurtarabilirdi.
Hyunjin sırasında oturuyordu. Başında da Seungmin bir şeyler anlatıyordu. Tabii Hyunjin onu dinlemek yerine tahtada yazanları defterine geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir Şans Vardır? -Hyunlix
Fiksi Penggemar{Tamamlandı} Saf ve duygusal bir genç olan Felix- Felix'in zorbası olan Hyunjin- Hyunjin istemeden Felix'in başına dert açar ve bu sorunu hallederken Felix'e aşık olur. Ama Felix artık onu seviyormuydu ki? Hyunlix