Ezt a részt D_Tatjana kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________FIGYELEM‼️
A részben szereplő emberek egyrésze ki van találva!
Ne vegyétek komolyan!
Köszi! 💋Jeongin szemszöge:
Jellenleg a buszon üllök és tartok a legjobb barátnömhöz Myunghoz.
Még sose voltam nálúk és kicsit félek és azzonal egy pizsi partyra megyek elöször hozzájuk.
Elvileg van egy báttyja akit Seungminnak hívnak és kicsit félek töle, hogy a húgával logok.
Azt hiszik az emberek, hogy járunk de nem, mind a ketten melegek vagyunk.
Meg Myungnak van egy alakúló párkapcsolat szoval nem tudom miért mondják ezt az emberek.Mikor le száltam a buszrol barátosném már ott várt a megálóban.
-Szia Innie!- köszönt a tipikus kedves hangjával.
-Szia Myungie!- köszöntem vissza és meg öleltűk egymást.Amíg csak a házukig el értűnk ki beszéltük a fél osztály meg évfolyam társunk.
Lehet kicsit hülyéknek nézztek minket az emberek mikor mint a sakálok nevettűk el magunkat.De végűl csak meg érkezztűnk Myungék házába ami iszonyatt szép volt kivűl-belűl.
-Gyere menjünk a szobámba!- kezdett el húzzni barátosném az emeletre.
-Oh szia Seungmin!- köszönt Myung gondolom a báttyának.
-Ő ki!- biccentett felém.
-Ő itt Jeongin a legjobb barátom!- mutatott be.
-Szia!- hajoltam meg egy kicsit.
-Szerencséd, hogy a húgom meleg!- mondta szuros szemekkel.-Ömm akkor mi megyünk is!- fogta meg kezem Myung és mentűnk is a szobájába.
-Wow de szép a szobád!- nézzet gyorsan körűl.
Egyszerű volt de szép.
Világos kék falak fehér burtorok, világos fa színű padló.
A falakon poszterek voltak és volt egy polc ami tele volt könyvekkel meg kpop és pop albumokkal.
-Köszi!- mondta majd az ágyára huppant.
Az ágy mellé raktam a táskám majd mellé feküdtem a hatalmas francia ágyban.Nem volt öttletűnk, hogy mit csináljunk szoval én a hasamon feküdtem ő meg a hátamra rakta a fejem és tiktok videokat nézztűnk.
-Smash!- nyomta az arcomba a telefont amin egy nagyon szép nő volt.
És kb ezt csináltuk 2 órán keresztűl.-Éhes vagyok!- szolalt meg Myung random és a hasa egy hatalmasatt korgott.
-Én is.- mondtam.
Fel másztunk az ágyrol majd le mentűnk a konyhába majd csináltunk instant tésztátt.
Mikor ettünk Seungmin jelent meg az ajtoban.
-Sziaztok!- jött be és egy bögrébe kávèt öntött és a mikroban meg melegitette.
Majd el hagyta a konyhát a bögrével a kezében.Mikor be fejezztűk az evést vissza mentünk Myung szobájába majd folytattuk amit eddig csináltunk.
-Javítanom kéne nyelvtanbol!- mondtam.
-Seungmin tudd segíteni.
-Tényleg?- csillantal fel kicsit a szemeim.
-Ahaam nekem is ő szokott néha segíteni. Szoljuk neki gyere!- állt fel az ágybol.
-Oké!- mondtam majd meg indultunk Seungmin szobájához és Myung be kopogott az ajtaján.-Mond mi van?- jött ki Seungmin.
-Jeonginnak kénne segítened nyelvtanbol!- mondta.
-Rendben! Jövöhét hétvégén jó neked?- nézzet rám.
-Igen!- mondtam.
-Oda adod az instád, hogy meg tudjuk beszélni a dolgokat?- nyomta az orrom hoz a telefont majd be írtam a nevem.
-Köszi, majd akkor írok! Sziaztok!- köszönt el és be csúkta az ajtaját.A nap folyamán még le mentűnk még egyett enni majd én mentem elsőnek fűrdeni.
-Mehetsz!- nyitottam be Myung szoba ajtaján.
-Okéska!- mondta majd a pizsomáját magával vitte.Már egy 10 perce feküdtem mikor Seungmin írt rám instán.
MinMin
Szia, akkor neked jövöhét szombat délútán 3 jó?
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!