Ezt a részt Benedek-Leila1308 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
Nem írtam még alfa × omegát szoval pls ne harapjatok!
______________________________________Kűlsö szemszög:
Seungmin és Jisung lassan 5 éve egy pár és 1 éve már házasok is.
Tudni illik, hogy Seungmin egy afla és Jisung meg egy omega.Jisung már a szokásosnál 2 órával elöbb haza ment mert rosszul lett és ezt Seungmimnak is el mondta.
Sajnos az idösebb nem tudod haza menni mert nem engedték el.Jisung jellenleg a háló szobájukban van és várja, hogy a gyógyszer hasson neki amit lassan fél órája vettbe de nem használ neki.
Szegény kis Hannak pont hőciklusa volt és hazza jött inkább mint, hogy valami alfa hozzá érjen.Még várnia kellet neki egy órát amíg párja haza ér ezért ruháit levette és egyik kezébe vette már merev tagját és kényesztettni kezdte magát.
Mikor érezte, hogy ennyi nem lesz elég ujjait is el kezdte használni.
Azzonal 2 ujját fel tolta magába ami simán fel csuszant.
Nyögdélcselve döntötte hátra fejét és él vezett kezebé de semmit nem használt neki a lázán.Még ez el tartott neki egy ideig amìg is megmentő párja be toppant a lakásukba.
Mikor be nyitott már érezte azt az édes eper ilatott amit párja ontott magábol.
Le vette cipöjét és rohant a szobájukba.
Ahogy haladt a szoba fele annál jobban erősödött az ilatt ami széppen lassan az eszétt vette el.Be nyitott a szobába és azzonal a párjához rohant aki az ágyon feküdt és probált magán segíteni.
-Itt vagyok Sung!- ment oda és üllt le mellé.
Jisung könnyes szemekkel nézzet vissza rá és látszott rajta mennyire kivánja már Seungmint.Jisung csak párja nyakábá ugrott és szorosan szivta magába annak férfias ilatátt.
-Segíts rajtam kérlek! - mondta, majd a fülléhez hajolt - Dugj meg! Nem bírom tovább. Kérlek, tégy magadévá!- sugta kéjes hangon.Seungmin ennyi elég volt és párját le teperve vette le ő is ruháit.
Nem bírva magával mélyesztette fogait Jisung börébe ezzel meg jelölve őt.
Majd lejebb haladt és a kivánatos bejáratba nyalt.
Jisung lábbait a levegöbe emelte és nyalni, falni kezdte a nedütt ami árasztott magábol a kicsiny test.
-Ahh..Daddyh!- marta kezzeit a lepedöbe Jisung és fejét hátra ejtette.Seungmin nem bírt magával sokáig és Jisung lábait le emelte és egy ovszert elővett és magára görgette.
Majd egy erős mozdulattal el merült Jisungba aki csak fel nyögött és lábbait azzonal szerelme dereka köré csavarta és kezzeit meg a lepedöbe marta újra.Nem várt sokat a fiatalabb és gyors mozgásba kezdett.
-Ahh..kérlekh..gyorsabbanh!- könyörgött Jisung.
Seungmin ahogy csak tudta teljesítette a másik kérésétt.Seungmin az idösebb derekát erősen fogta és néha a nyakánál a bőrt kezdte el ki szívni.
A szobát meg töltötte Jisung vékony hangos nyögései és bőrük csattogása.
Az ágy a falnak csapodott néha és nyikorgott még melette.
-Ahh...Ahh...énh..mmh.aahh!- nyögött Jisung nem sokkal késöbb a hasára élvezett.Seungmin nem állt meg és folytatta a brutál gyors tempot.
Jisungnak ennyi nem volt még mindig elég és farka újra már kemény volt.
Seungmin ki húzodott és hasra forditotta a másikat és el merült benne és egy brutál tempoba kezdte el ostorolmolni szerelmét.
Jisung mancsait a párnákba mélyesztette és meg állás nélkül nyögött vagy hangosan fel síkantott.Lassan Jisung második orgazmusa érkezett amíg Seungmin nak csak az első de így is Jisung élvezett el elsőnek.
Jisung háta ivben feszülve élvezett el egy hatalmas síkoltással kísérve.
-Ahh Babyh!- nyögött fel Seungmin és élvezetett az ovszerbe lövelve.
Kíhúzodott Jisungbol aki meg pihegve dölt az ágyra.Seungmin az ovszert le húzta magárol és egy csomot kötve rá dobta a kukába.
-Job màr a lázad?- kérdezzte Jisungot aki a hasán feküdt.
-Ühüm!- mondta fáradtan.Seungmin fel emelte Jisungot és a fürdöbe vitte és meleg vizet eresztett a kádba és bele rakta szerelmét.
Amíg Jisung fürdött ő ki cserélte az ágyneműt.
Amire vissza ment a fűrdöbe Jisung már száritkozott.Seungmin a vizet le eresztette és ő csak le zuhanyzott addig a másik fel öltözött és meg mosta a fogát.
Mikor ő is végzett meg törölközött és ő is meg mosta a fogát és fel ölözött.Mire Seungmin el hagyta a fürdött Jisung màr az ágyban be takarozva feküdt.
A fiatalabb be feküdt hozzá és magához húzta és szorosan ölelte magához.
-Szeretlek!- sugta Seungmin Jisung füllébe.
-Én is szeretlek!- mondta vissza és egy csókra invitálta.
Mikor el válltak Jisung Seungmin mellébe furta fejét és pár percen belűl már aludt is.
Seungminnak még kellet egy kis idő mire ő is követte szerelmét az álmok világába.THE END
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!