~Changin 1. rész~

93 4 0
                                    

Ezt a részt Benedek-Leila1308 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
(Sorry de így adja ki a neved!)
______________________________________

FIGYELEM‼️
A részben maffia szitú van!

Kűlső szemszög:

Már keső este van és Changbin egy házhoz tart, hogy egy adosát el lássa aki nem fizetett neki időben.
Mikor oda értek még másik 2 emberel az oldalán be kopogtak a családi ház ajtaján amit egy fiatal fiú nyitott ki.
-Szia, apukád itt van?- kérdezzte Changbin kedvesen nehogy meg ijedjed a fiú.
-I-Igen, ide hívom magának!- mondta kicsit meg szeppenve.
Pár perc múlva egy idösebb férfi nyitott ajtót.
-Jó estétt Changbin!- hajolt meg a férfi.
-Mr. Yang hol van a pénz?- mondta semleges hangnembe Changbin.
-Hát még csak a fele gyűlt össze.- mondta le hajtott fejjel.
-Egy év alatt csak a fele?!- kiabált màr rá.
-Sajnálom!- hajtotta le a fejét a férfi.
-Rendben akkor oda adja azt a pénzt és utána válszthat, hogy meg öljűk vagy valamit még ad!- mondta Changbin.

A férfi az ajtott nyitva hagyta és fel ment az emeletre és egy táskát hozzot le amit oda adott Changbin nak.
-Rendben van 2 perce, hogy mondjon még valamit amit most oda tud adni vagy ez a pisztoly - nyomta a fejéhez egy fekete pisztolyt a férfi fejéhez - el fog sűlni!
A férfi láthataon be pánikolt és nem tudott meg szolalni.
-Egy perce már el telt!

-20 másodperce maradt!- mondta Changbin és már készűlt a ravaszt meg húzni.
-A-A fiamat oda adom!
-Hmm oké!- vette el a pisztolyt a fejétöl.
-Hyunjin hozd ide a fiút!- mondta a bal oldalán lévő másik öltönyös férfinak aki fejét biccentve ment fel kutatni a házat a fiú után.
-Minho verd meg Mr. Yang ot!- mondta a jobb oldalán áló nak is aki a férfit fogta és a napaliban kezdte halálra verni.

Addig Hyunjin meg találta a fiút aki a szobájában a szekrénye mellet volt össze kuporodva.
-Meg van a fiú!- vitte le a lépcsőn a vállán a fiatal kis srácot Hyunjin.
-Nagyszerű!- mondta Changbin.
A fiú csak ütötte verte a nála magasabb férfi hátát.
Majd Hyunjin le raktta a földre.
-Miért kellek én?!- mondta a fiú Changbinnak szánva.
-Hát kb 5 perce adott oda nekem apád fizetes gyanát!
-És ő hol van?- kérdezzte és Changbin a napali felé biccentett.

A fiatal fiú csak oda nézzet és szemei azzonal könybe lábadtak ahogy apja a földön hever és egy másik férfi veri.
-Jol van Minho elég lesz!- mondta Changbin és társa el engedte az eszméletlen testett.
-Hogy hívnak?- forditotta fejét maga felé Changbin.
-Y-Yang J-Jeongin!- emelte fel tekintetétt Changbinra.
-Rendben Jeongin mostantol velem fogsz élni!- mondta és el kezdte magával húzni a fiút közben a földröl fel szedte a táska pénzt.

Minho meg Hyunjin el végezzték a piszkos munkát addig Changbin Jeongint a kocsijához vitte és az anyos ülésre be dobta szegényt.
-M-Mi lesz apámmal?- kérdezzte félénken Jeongin.
-Nem tudom még.- mondta Changbin majd a motort be inditotta és meg indult a háza felé.

Már az óra lassan hajnali 1 órát mutatott mikor meg érkezztek egy palota féle házba.

Changbin le parkolt a ház elött majd ki nyitotta a kicsiny fiúnak is.

De Jeongin nem akkart mozdulni egy centittse.
-

Jeongin ha nem fogsz meg mozdul akkor eskűszönöm itt helyben foglak le löni!- fenyegette meg amire természetesen mozdult is I.N.
Changbinnak szinte be kellet húznia a fiút a házzába de probált nem rá ordibálni.

De mikor már elege lett inkább válárá kapta és úgy vitte fel egy vendég szobába.
-Éhes vagy?- kérdezzte Changbin mikor a szobába értek.
-Nem...- mondta Jeongin.
-Rendben. Hozzok neked ruhát meg ott van a fürdő!- mutatott egy ajtora Changbin.

És ahogy mondta a kisebbnek 10 perc múlva vitt neki ruhát.
-Probálhatsz szökni meg mindent de annak nem lesz jó vége.- mondta Changbin és már akkarta el hagyni a szobát.
-Jó éjt!- mondta és el hagyta a szobát.

A bejárati ajtóhoz ment és kulcsra zárta.
Addig Jeongin le fürdött és fel vette a ruhákat amiket kapott ami természetesen nagyok voltak rá.
Majd be feküdt az ágyba és teljesen be takarozva probált aludni.

Changbin még el intézett pár papir dolgott ami az este folyamán történt majd ő is el ment aludni.

Reggel természetesen Changbin kellt elsőnek.
Csinált magának meg a fiatalabbnak reggelit.
Jeongin még nem volt ébren szoval egy tálcán fel vitte neki és a szobában lévő asztalkára tette és el hagyta a házatt.

~Time skip~
~Az nap délután 4-5 óra közt~

Ahogy Changbin haza ért fel ment a kisebbhez, hogy meg nézze mit csinál.
Az ajtaján be kopogott és egy "Igen?" után be is nyitott.
A kis Jeongin az ágyon üllt és egy könyvet olvasott.
Changbin a tálcára nézzet, hogy meg ette a kaját amit csinált neki de az pontosan úgyan úgy volt ahogy oda rakta.
-Miért nem ettél?- nézzett rá.
-Nem vagyok éhes.
-Nem hiszem el! Gyere menjünk le enni!- mondta és kezét nyujtotta neki.
Jeongin el fogadta Changbin kezét és kéz a kézben mentek le a konyhába.
Changbin még le vitte amikor mentek a tálcát is.
-Mit szeretnél enni?- kérdezzte Changbin.
-Amit te is eszel az nekem is jó.
-Rendben.- mondta majd el kezdett össze rakni egy egyszerű Ttokpokkit.
-Kérdezzhetek valamit?
-Persze mond csak.
-Hogyan hívnak?
-Seo Changbin. Nem mondtam volna még?- nézzet oda fel vont szemöldökkel amire csak a kicsi nemlegesen meg rázta a fejét.

-Oh... De akkor most én is kérdezzek. Hány éves is vagy?
-17 de február 8.-án töltöm be a 18-at.
-Rendben.- mondta majd az asztalra rakta a kaját Changbin.
-Vegyél annyit amennyit csak szeretnél!- mondta majd Jeongin vett is maganák de nem sokat.
-Ennyi elég lesz?- vonta fel a szemöldökét.
-Ühüm.
Changbin még meritett neki mert nem hitte el, hogy ennyi elég ahoz, hogy jol lakjon.

-Holnap el megyünk a cuccaidért!- mondta Changbin mikor màr ő végzett az evésel.
-És nem maradhatnék otthon inkább?
-Nem. Úgy mond te egy fizettség vagy nekem. Szerintem örülj, hogy nem raklak ki a hidegbe vagy a pincébe mert meg tehetném de nem teszem!- mondta.
Jeongin nem válaszolt csak nagyott nyelt és inkább folytatta az evést.

~Time skip~
~Jeongin szülinapján~

-Meg jöttem Innie!- kiabált fel Changbin Jeonginnek aki a lépcsön le rohanva ment le az idösebbhez.
-Tessék itt a szülinapi ajándékod!- nyomott a kezébe jó pár ajándékott.
-Ez mind az enyém?- nézzet fel Changbinra csillogó szemekkel.
-Igen, nyisd ki!
Majd Jeongin a napaliba ment és egyesével nyitott ki mindent.
-Wow ez most komolyan meg kapom?- nézzet rá Changbinra egy új telefont kezében fogva.
-Igen!
-És mivel érdemlem ezt ki?
-Amiért jó kis fiú voltál egész idáig!- ment oda Changbin és Jeongin fejére simitott.
-Köszönöm!- ölelte meg az idösebbet.
-És ha lehet ma még kapsz valamit.
-Mit?
-Majd meg látod! - simitott végig a kicsi ajkain - Na nyísd ki a többit is!

Az ajándékokat nem csak Changbintol kapta hanem még Minhotol, Hyunjintol és még sok más kolégájátol.

Azt még nem mondtam, hogy Jeongin teljesen bele zúgott az el rablojába ahogy Changbin is a kicsibe.
-Kérsz tortátt?- kérdezzte Changbin.
-Igen!
-Akkor gyere!- mondta majd kezét nyujtotta Jeonginnak aki el fogadta.

Mind a ketten ettek egy-egy szeletett az epres tortábol aminek természetesen Jeongin a gyertyáit el fujva kivánt.

Majd az egész napott együtt töltötték és be üzemelték Jeongin új telefonját.
Majd este Changbin úgy döntötte oda adja Jeonginnak az utolsó ajándékát.

FOLYTATÁS KÖVETKEZIK

______________________________________
Bocsi, hogy itt el vágtam de a héten még ki rakom a folytatás!
Na legyen szép napotok/estétek!

Puszikaaaa 💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now