Szeretném megköszönni először is, ha mondhatjuk legrégebbi rajongómnak és egyik kedvenc emberemnek:Nicoandthe7 -nek aki hűségésen olvasta és vote-olt minden egyes versre, innen is nagyon szépen köszönöm neki;)
És hát balga lennék ha nem költő társaimmal folytatnám eme monológot:
verfoltapadlon imádlak, imádtalak, imádni foglak mindig is. Amit te képviselsz és csinálsz az egyszerűen csodás és ámulatos. A verseidet olvasva megbánom az életemet és egyben élvezem is mégjobban. Az utóbbi időben annyi erőt adtál mind az alkotáshoz mind a mindennapi élethez, hogy azt nehéz szavakba önteni. Nem is tudom.
pearlyberry999 Hát nem is tudom mivel kezdjem. Második lelki társamra leltem benned Wales után, és hát mondanom sem kell, hogy te magad is egy ugyebár "bohém" vagy. Angol verseid egyszerűen fantasztikusak, bàr tudnék így írni más nyelven. A magyar nyelvűek ugyan kevés számmal de annál nagyobb büszkeséggel rendelkeznek. Nagyon köszönöm a támogatásodat és a kedves szavakat.Kerekhegyi_Marton nagyon köszönöm neked, hogy segítettél elhíresztelni a kötetet! Nagyon köszi!
dormamorka34 nagyon köszönöm neked is a csillagokat s rajongásodat a versek iránt!
Nutukaa neked is nagyon köszönöm a temérdek kommentet és támogatást! Az utóbbi pár napban nagyon sok erőt adtál az íráshoz és a folytatáshoz! Remélem találkozunk majd a Bükki Menedékben is;) a könyved pedig egyszerűen fantasztikus! Mondhatni eteti magát!
Mindenkitől bocsánatot kérek akit kihagytam, a tudat alatt rájuk is gondolok!
Végezetül pedig szeretném dedikálni ezt a kötetet először is a gyerekkori magamnak, hogy mikor majd felnőttként visszatekintek rá jót mosolyogjak a költeményeken!
Másodjára pedig nektek kedves társaim; a támasznak mely remélem soha nem törik el!
andalgosovargasEzzel magam mögött hagyok egy korszakot
S egy új nyílik meg!
Hatalmas felszabadulás ez nekem
S remélem ezek a kis foszlányok fognak segíteni nektek a mindennapi életben!Találkozzunk hát egy szebb környezetben
És hadd adjam át nektek a bükki bokrétát szeptember elsején!
YOU ARE READING
Pismányi Remeteség Szüleményei
PoetryPt.1: alkohol nélkül is lehetek részeg 2024 30 vers jómagam által írva