~Changin 2. rész~ 18+

93 4 0
                                    

Majd az egész napott együtt töltötték és be üzemelték Jeongin új telefonját.
Majd este Changbin úgy döntötte oda adja Jeonginnak az utolsó ajándékát.

Kűlső szemszög:

-Innie Baba~ oda adjam az utolsó ajándékod?- ment oda Jeonginhoz.
-Ahaam! Mi lenne az?- nézzet rá Changbinra a telefonjábol.

Az idösebb csak a telefont ki vette a kezéböl és az éjeli asztalkára rakta és Jeongint meg az ágyon el fektette.

-Annyira vártam már, hogy be tölsd a 18 éved!- csókolt a meg szeppent fiú ajkaira.
-

Te-Te most le szeretnél v-velem feküdni?- kérdezzte tiszta vörös fejjel.
-Igen, Innie baba! Annyira rég óta várok erre! - majd a fiatalabb nyakát le támadta és csókolgatni és szívni kezdte - De ha nem akkarod akkor még most szolj!
-De szeretném!- mondta határozattan amire Changbin csak el mosolyodott.

Majd pár mozdulattal mind a kettöjük ruháit le vette.
Pár ujjára kent síkositott és 2 ujját fel nyomta a kisebbe.
-Ahh..várj egy kicsit!- nyögte fájdalmasan I.N és kezzeivel Changbin válába mart.

Egy kicsivel késöbb már el kezdte az ujjaival ollozni amire egy idö útán I.N kéjesen nyögni kezdett.
Majd harmadik ujja és fel került a másik kettö mellé.
-Ahh..otth mégh!- nyögött fel Jeongin hátra vetett fejjel.

Changbin teljesitette a kérését és azt a pontott kezdte el ingerelni egyre jobban.
Mikor úgy érezte kihúzta ujjait és tagját is be kente síkositoval.
-Mehet?- kérdezzte és Jeongin csak bolintott egyett.
Lassan tolta magát bele a szűk nyilásba de így is fájt elöször I.N-nek ezért hátába marva nyögött fel a fájdalomtol.

Várt pár percet majd mikor Jeongin jellezte neki akkor el kezdett benne mozogni.
-Ahh..Binnieh!- nyögött fel elöször úgy, hogy nem a fájdalomtol I.N.
Changbinnak szinte zene volt fülleinek a fiatalabb édes nyögései ami néha kisebb síkojoká váltak.
Az idösebb Jeongin derekát erősen fogva kapcsolt egy gyorsabb mozgásba.

-Ahh..mégh..odaahh..kérlekh!
Changbinnak nem kellet többször mondani és Jeongin g-pontját kezdte el ingerelni.
-Ahh Babyh!- nyögött fel Changbin mikor a fiatalabb falai farka köré szorultak.
-Ahh..Binnieh..el..megyekh!- nyögött fel hangosan ami inkább sikoltás volt és nem kellet sok és Jeongin a hasfalára élvezett.

Changbin még nem élvezett el szoval ki húzodott Jeonginbol és a hasára forditotta.
Seggét a magasba emelte és újra el merült benne.
Jeongin mancsait a lepedöbe marta és hangosan síkoltott fel amikor első lökésre a édes pontját találta el Changbin.
-Ahh..Binnieh..ahh!
Lassan I.N csak nyögni és síkoltani tudott.

A szemei a kéjtöl könnyekbe lábadt és annyira markolta a lepedött, hogy már majdnem el tudta volna repeszteni.
Jeonginnak nem kellet sok és egy hatalmas síkoltással élvezett a lepedöre.
-Ahh Babyh!- nyögte Changbin és Jeonginba élvezett.

Az idösebb kihúzodott a másikbol és melé dölt.
-Tetszett?- kérdezzte a még mindig pihegő fiútol.
-Nagyonh!- mondta.
Changbin csak lágyan el mosolyodott és Jeongin ajkaira hajolt.
-Szeretlek!- sugta az ajkaira Changbin és arcára simitott.
-Én is szeretlek Hyung!- mondta vissza és egy csókba hívta az idösebbet.

Még el mentek fürdeni és a lepedött le cserélték.
-Lennél a párom?- kérdezzte Changbin amikor már az össze bújva feküdtek az ágyban.
-Igen!- vágta rá azzonal Jeongin.

Changbin sokáig Jeonginra úgy tekintett mint egy fizettségre de kb 2 hónap útán már teljesen bele haborodott ahogy a fiatalabb is.
És most egymás karjában alszanak.

THE END
______________________________________

Heloka!
Eleve nem így akkartam be fejezni ezt a részt de nem akkartam már tovább húzni!
Remélem attól még tetszett és nem lett annyira össze csapott nektek!
Na legyen szép napotok/estétek!
Puszikaa 💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now