Ezt a részt sugar_wolf08 kérte!
Remelém tetszeni fog! 💋
______________________________________Felix szemszöge:
Egy random szombaton gondoltam el megyek edzőterembe és milyen jól tettem.
A futó padon voltam és hát ugye futottam amikor is egy igen smash palit láttam meg egy másik gépnél.
Barna göndör haja volt ami enyhen szemébe hullotok és ugyan úgy barna szemei voltak.Észre vette, hogy nézzem és tekintetétt rám szegezte.
Én azzonal el nézztem töle egy igen vörös fejjel.
És inkább ott hagytam azt a gépet és el mentem ki fújni magam egy padon.
Közben persze nem vettem le a szemeim arrol a palirol.
Még egy kicsit edzettem majd inkább haza mentem amikor már csak nézztem azt a fiút minthogy csináltam volna a gyakorlatott.És onantol minden egyes szombaton úgyan abbna az órában el mentem "edzeni".
Egyszer gondoltam mellezek egyett.
Be is ülltem egy gép alá és el kezdtem a súlyt emelni.
De egy 10 emelés után éreztem, hogy kezdek fáradni de nem tudtam vissza rakni a helyére a súlyt.
Már kezdtem be pánikolni mikor is valaki meg mentett azzal, hogy segített vissza rakni a cucclit a helyére.
-Köszönöm!- mondtam amikor fel ülltem.
-Nincs mit!- mondta és elém sétált és persze, hogy az a pali volt az akit már régóta nézzek.És tekintettem újra rajta maradt.
Azok a szemek és pufi haj olyan aranyos.
-Seo Changbin vagyok!- nyújtotta oda a kezét.
-Lee Felix!- ráztunk kezett.
-Láttam sokszor engem figyeltél. Fel kelltettem a figyelmed?- mondta.
A fejem azzonal egy vörös árnyalatott vett fel.
-E-Egy kicsit.- mondtam el nézzve róla.-El kérhetem az instád?- nyomta a kezembe a telefont.
Nem szoltam csak be írtam a felhasználó nevem.
-Köszi!- mondta mosolyogva majd el vette a telefont a kezemböl.Még el beszélgettünk egy kicsit és én vetettem véget mert haza kivánkoztam menni.
És inentöl fogva szinte mindig együtt mentünk edzeni de volt, hogy nem csak az edzőterembe találkozztunk.
Egy nap egy kávézóban ülltünk mikor is Changbin egész furán viselkedett.
-Lixie valamit el kell mondanom. - majd nagy levegött vett - Én beléd estem de teljesen! És én tiszta szivemböl szeretlek! És lennél a párom?- mondta egy lágy mosolyall az arcán.
-Én is szeretlek Binnie! Természetesen, hogy lennék a párod!- mondtam majd fel álltam a székemböl és szorosan magamhoz öleltem.
-Fizettek és el mehetnénk hozzám.- sugta a füllembe.Majd úgy is tettünk ahogy Changbin javasolta.
Kifizette amit rendeltünk majd el mentünk hozzá.
Mikor be értünk körülnézzni se tudtam de azzonal az ajkaimra hajolt.
Kezzeimet azzonal nyakába tettem míg ő a derekamnál húzott jobban magához.-Tovább menjünk?- mondta az ajkaimra mikor el válltunk.
-Igen!- mondtam majd újra ajkaira hajoltam.
Majd fel kapott az ölébe és beljebb mentünk a lakásában.
Lábaimat dereka köré tekertem míg ő a seggemnél tartott meg.
Amíg be értünk a háloszobába egymás ajkát faltuk meg állás nélkül.Mikor nagy nehezen be ertünk a szobába újra a falnak nyomott de le rakott a földre.
Levegő hiány miatt el váltunk de addig le vette rólam polom én meg rola az övétt.
Azzonal le támadta nyakam és csókolni meg szívni kezdte.-Ahm!- haraptam ajkamba amikor egy érzékeny pontott kezdett el ki szívni.
Majd újra ölébe kapott és az ágyra tett és felém mászott.
Végűl a maradék ruhámtol is meg szabaditott.
A síkositott elő vette és kent bőven az ujjaira.
2 ujja azzonal fel került amit gyorsan kezdett mozgattni.
-Ahh Binieh!- nyögtem fel mikor egy érzékeny pontott kezdett ingerelni.Majd a harmadik ujja is fel került amire elöször fel nyűszitettem.
Kezzeim a lepedöbe martam és néha fejem hátra vetettem.
-Ahh oké jó lesz márh!- mondtam ki nezehen ezt a kevés szót.
Majd Changbin is meg szabaditotta magát a maradék ruhájátol.
Mikor tagját meg láttam csak nagyott nyeltem.
-Nyugi!- mondta majd arcomra puszilt.Kent a síkositobol a farkára majd közelebb húzott magához és tagját lassan belém vezette.
Kezzeim válába martam és hangosan nyögtem fel mikor egész mérete bennem volt.
Várt egy kevesett majd mozogni kezdett bennem.
-Ahh...Binnieh még odaaah!- nyögtem hangosan amikor el találta g-pontom.Derekam erősen fogta és egy brutál tempott vettfel és azt a pontom ingerelte egyre jobban.
-Ahh..Binnieh..énh..ahh..el..megyekh!
Nem is kellet sok nekem és hátam ívben hajult és fejem hátra vettve élvezztem a hasfalamra.
-Annyira sexi vagy Lix!- mondta Changbin majd probált még gyorsabban mozogni.
Neki se kellet sok és meg éreztem meleg nedvét magamban.Majd ki húzodott belölem és melém feküdt és magához ölelt.
-Szeretlek!- nyomott egy rövid csókot az ajkaimra.
-Én is szeretlek!- mondtam vissza.Még el mentünk fürdeni meg a lepedött le cseréltük.
Majd pizsiben bujtunk vissza és egymás karjaiban aludtunk el.THE END
______________________________________
Heloka!
Még talán a héten a maradék kért részt ki rakom de utána nem tudom hogyan tudok nektek írni részeket.
A Minchan könyvemböl is rakok ki majd részeket egyszer.
Legyen szép napotok/estétek!
Puszikaa 💋
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!